تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816340316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پروين: بازيکنان پرسپوليس تغيير کرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: [color=#000]عضو کميته باشگاه پرسپوليس گفت: نسبت به گذشته وضعيت تيم بسيار بهتر شده چون 6 امتياز گرفته‌ايم و بچه‌ها تن به کار مي‌دهند.
[/color]

[تصویر: 00005518.jpg]
[color=#000] علی پروین درباره آخرین شرایط پرسپولیس و تمرینات این تیم اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاده مثل اینکه این شوک جواب داده، چون بچه‌ها تغییر کرده اند.

وی افزود: 6 امتیاز که گرفتیم بازیکنان پرسپولیس را بسیار متفاوت کرده تا حدی که بچه‌ها در تمرینات بسیار تلاش می کنند. خوشبختانه بردها کار خود راکرده و همه سلامت و با انگیزه هستند.
پروین در پاسخ سؤالی که آیا شما مخالف اردوی کیش بودید، نیز گفت: من همیشه با استیلی حرف می‌زنم. چون آمده‌ام تا کمک کنم. نیامدم یه گوشه بنشینم و بیکار باشم. به همین دلیل سر تمرینات می‌روم، با بچه‌ها حرف می‌زنم چون می‌خواهم پرسپولیس سربلند باشد. به نظرم با وجود آنکه هوای کیش در حال حاضر کمی گرم است اما بچه‌ها یکی دو روز از حاشیه‌ها دور باشند، بد نیست. ما هم مخالفتی با این موضوع نداریم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که شما تهدید به کناره‌گیری کردید، گفت: از این خبرها زیاد است مثل اینکه من را نمی‌شناسید، آنقدر جرات دارم که اگر بخواهم بروم یا مشکلی باشد، حرف‌های دلم را بزنم و سپس تصمیمم را بگیرم. برای کمک به پرسپولیس آمده‌ام و با قدرت هم این کار انجام می دهم.
از هواداران خواهش می‌کنم به این حرف وحدیث‌ها توجهی نکنند. البته شاید این روزنامه‌نگارها هم بی‌تقصیر باشند چون ممکن است از یکی دو تا بنده خدا یه چیزی بشنوند و بنویسند اما ما هستیم تا آخرش هم هستیم.

پروین در خصوص مشکلاتش با محمود خوردبین گفت: من از شما می‌پرسم که مگر من با خوردبین مشکلی داشتم که آشتی کنم. خوردبین مریض شد و طبق وظیفه‌ای که داشتم بر بالین او حاضر شدم. باور کنید تحمل دیدن اینکه پیشکسوت پرسپولیس را روی تخت بیمارستان ببینم ندارم. از ترس‌مان نمی‌توانیم با یک نفر چهار کلام صحبت کنیم. فردا می‌نویسند پروین با فلانی این طور و آن طور شد. محمود دوست من است و من مشکلی با هیچ کس ندارم.

وی در مورد بازی ایران و فلسطین گفت: باید ببینید کی‌روش در این بازی به دنبال چه هدفی بود. بچه‌ها 7 گل زدند، از شرایط روحی و روانی به نظرم یک دوپینگ خوب کردند اما کار سختی مقابل بحرین دارند. یک بار گفتم باز هم می‌گویم بحرین برای یک امتیاز دست به هر کاری می‌زند. بچه‌های تیم ملی خونسرد باشند و به موقع خود به این تیم رحم نکنند.
البته فوتبال ما یک سر و گردن از آنها بالاتر است و با ترکیبی که در آن کریمی و نکونام باشد، مشکل خاصی نداریم.انشاءالله این 3 امتیاز را بگیرم و از خیلی زود به جام جهانی سلام کنیم، چون این بازی حساسیت خاص خود را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من فقط به عنوان یکی از اعضای کوچک فوتبال از مردم می‌خواهم یار دوازدهم تیم ملی باشم. مطمئن باشید اگر استادیوم پر شود بحرین قبل از بازی دچار مشکل می‌شود و اصلا از پیش بازنده است. انشاءالله با پرچم ایران همه به استادیوم آزادی بروند و پشت تیم ملی باشند. چیزی که اکنون بچه‌های تیم ملی نیاز دارند ما هم با اجازه شما 72 ساعت به مرخصی رفتیم اگر برگردیم شرایط مهیا باشد سعی خواهم کرد حامی تیم ملی در دیدار بحرین باشم چون وظیفه هر ایرانی است.

[/color]






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن