تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820640204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري(3): سر سوزني در دفاع از حقوق ايران عقب نشيني نمي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس جمهوري(3): سر سوزني در دفاع از حقوق ايران عقب نشيني نمي كنيم


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس جمهوري با اشاره به اينكه اگر تمام سياسيون دنيا دست به دست هم دهند و عليه دولت دست به تخريب زنند اظهار داشت: سر سوزني در دفاع از حقوق ايران عقب نشيني نمي كنيم.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر محمود احمدي نژاد در دهمين نشست مطبوعاتي خود در جمع خبرنگاران داخلي و خارجي و در پاسخ به اين سوال مبني بر اينكه آيا قرارداد كرسنت به نفع ملت ايران است اظهار داشت: اين قرارداد از جمله ماجراهايي بود كه دستمايه حمله به دولت شد. اين قرارداد قبل از شروع به فعاليت دولت نهم و با يك چندم قيمت آن روز انجام شد.
رييس جمهوري ادامه داد: دولت نهم اين قرارداد را متوقف كرد و هشدار داد كه مسوولان وزارت نفت از امضاي آن خودداري كنند ولي متاسفانه اين امر محقق نشد و مسوولان به امضاي آن تن دادند .
وي با تاكيد بر اينكه تحت هيچ شرايطي اجازه نخواهيم داد حتي يك شاهي از حقوق ملت ايران ضايع شود خاطرنشان كرد: اين قرارداد بر اساس يك رابطه ناصحيح با بعضي از سياسيون انجام شد.
احمدي نژاد با اعلام اينكه در پشت صحنه اين قرارداد پول هايي رد و بدل شده بود گفت: مستندات آن نيز در دست است. چون اين دولت مشهور به ضد فساد است مابقي بدهي را به انسان هاي پشت پرده نداد و پس از آن نيز سر و صداهايي بلند شد.
وي گفت: رحيمي و كردان به عنوان كساني كه جلوي اين فساد را گرفتند، به عنوان متخلف شناخته شدند. بسياري از موج هايي كه ظاهرش ضديت با تخلف است در متن خود گم كردن رد پاي متخلفان را جاي داده اند.
رييس جمهوري كشورمان ادامه داد: اگر تمام سياسيون دنيا دست به دست هم عليه دولت تخريب كنند، سر سوزني در دفاع از حقوق ملت عقب نشيني نخواهيم كرد.
وي در پاسخ به سوال ديگري درخصوص گزارش اخير آژانس بين المللي اتمي و احتمال تصويب قطعنامه ديگر عليه ايران در شوراي عالي امنيت و اقدام عملي ايران در اين راستا گفت: در گزارش اخير البرادعي حق كامل به ايران داده شده است و مقررات آژانس نيز اجازه نمي دهد كه ادعاهاي واهي در دستور كارش قرار گيرد.
رييس جمهور با بيان اينكه آژانس بيش از 12 بار تاكيد كرده كه مشكلي به عنوان هسته اي وجود ندارد ادامه داد: تا جايي كه قانون اجازه دهد به كار خود ادامه خواهيم داد و تسليم زياده خواهي هاي كسي نخواهيم شد.
احمدي نژاد يادآور شد: آنهايي كه حرف تحريم را مي زنند از روي عجز خود و بزرگي ملت ايران است و اين اوج عقب ماندگي آنهاست كه خاطر حفظ آبروي خود اين حرف ها را به كار گيرند.
وي عنوان كرد: اگر دشمنان قبلا اين حرف ها را مي زدند كه جلوي قدرت مند شدن ايران را بگيرند ولي امروز از ترس حفظ آبروي خود بهانه جويي مي كنند.
رييس جمهور كشورمان با طرح اين سوال كه عاقبت اين همه كلنجار چه خواهد شد؟ و با بيان اينكه دست ملت ايران پر است اظهار داشت: هر زماني ملت ايران بخواهد مقابله به مثل كند آنها پشيمان خواهند شد. مي دانم كه آنها پشيمان هستند، حرف ها و كارهاي آنها را نديده و نشنيده گرفته و كار خود را انجام خواهيم داد.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه رابطه دولت با روحانيت ومراجع تقليد در چه سطحي قرار دارد با بيان اينكه مراجع محترم و جايگاه خود را دارند خاطرنشان كرد: كشور ايران آزاد است و افراد در آن حق اظهار نظر دارند.
احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه دولت براي پيگيري نشر فرهنگ اسلامي نهايت احترام را قايل است اعلام كرد: به توصيه هاي مراجع توجه و آنها را مورد بررسي قرار خواهيم داد ولي تصميم گيري در حوزه دولت تابع ضوابط و مقررات است. اجراي مقررات به منزله توهين به كسي نيست چون تصميمات دولت مستقل از نظريات افراد است.
رييس جمهوري در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه بعضي ها معتقدند اجراي طرح تحول اقتصادي، انتخاباتي و يا دولت نهم فاقد هرگونه قدرت براي اجراي آن است افزود: در برابر اظهارنظرهاي متفاوت از افراد واحد هستيم كه بعضي اوقات اين طرح را غير كارشناسي، سياسي و انتخاباتي مي دانند كه آنها بايد متوجه تبعات حرف هاي خود باشند.
وي در ادامه به مصوبه سهميه بندي بنزين در سال گذشته اشاره كرد و خاطرنشان كرد: دولت نهم با كمترين تبعات سنگين ترين كار را بعد از انقلاب اسلامي به خوبي به پايان رساند.
احمدي نژاد گفت: چون افراد مي دانند كه اين دولت توانمند است با اجراي طرح تحول اقتصادي مخالفت مي كنند و از خدا مي خواهند ضعفي در كار دولت پديد آيد. اگر بناست تا دولتي زمين بخورد ما حاضريم آن دولت باشيم ولي اين طرح به خوبي انجام شود.
وي با اعتقاد به اينكه بهترين ياران دولت در مجلس هستند و ما نيز خواهان اين طرح به اتفاق آنها هستيم اظهار داشت: اكثر قريب به اتفاق نمايندگان نيز دنبال اجراي طرح تحول اقتصادي هستند.
رييس جمهوري گفت: مخالفان دولت به جاي اينكه از علما بر ضد دولت امضا بگيرند، جلسه اي را براي كار به نفع مردم برگزار كنند. سه سال از عمر دولت مي گذرد ولي تاكنون يك پيشنهاد از سوي آنها ارايه نشده است.
احمدي نژاد خطاب به آنها بيان كرد:اگر كمك نمي كنيد، سكوت كنيد.
وي در ادامه نيمه دوم سال را زمان اجراي طرح تحول اقتصادي دانست و افزود: لايحه جامعي را نيز تنظيم كرده ايم كه به زودي به مجلس شوراي اسلامي تقديم خواهيم كرد.
احمدي نژاد در پاسخ به سوالي درخصوص حذف دو ماده از لايحه حمايت از خانواده و تاثيرات آتي اين لايحه با بيان اينكه در جلسه دولت بر اين امر توجه شد كه چرا اين لايحه در خصوص ازدواج موقت يا مسكوت است يا شل افزود: در آن جلسه كه من نيز حضور نداشتم مقرر شد كه در اين خصوص مانعي گذاشته شود تا ازدواج موقت به راحتي انجام نشود كه متاسفانه پس از آن جنجال درست شد.
وي ادامه داد: به آقاي الهام گفتم كه مصاحبه اي درخصوص اينكه اشتباه كرده ايم و اين دو ماده را نيز حذف مي كنيم انجام بدهد، اگر در آن جلسه بودم نمي گذاشتم كه اين كار صورت گيرد چرا كه آمديم ثواب كنيم كباب شديم.
رييس جمهوري كشورمان با تاكيد بر اينكه مجلس همان موانع را سنگين تر خواهد كرد تصريح كرد: نمي توان بدون شرط اين لايحه را رها كرد. دولت را محكوم كنيد ولي قانون خوبي بيرون بياوريد، ما دست شما را هم مي بوسيم.
وي ادامه داد: بانوان بايد در اين خصوص مراقب و هوشيار باشند تا در پس بازي هاي سياسي حقايق مدفون نشود.
احمدي نژاد در پاسخ به سوالي درخصوص اينكه منشاء بحران مالي جهاني از كجاست و تاثيرات احتمالي آن بر ايران چه خواهد بود؟ اظهار داشت: تاثيرات احتمالي اين بحران به همه كشورها خواهد رسيد ولي تاثيرات آن بر ايران از ساير كشورها كمتر خواهد بود. اقتصاد ما تا حدي بعد از انقلاب خودكفاست.
وي مديريت ناصحيح بعضي كشورها بر اقتصاد جهان و لشكركشي آمريكا و انگليس به نقاط مختلف دنيا را از جمله عوامل بحران مالي جهاني دانست و خاطرنشان كرد: حمله آنها مناسبات اقتصادي را بر هم زده و به خاطر ترميم هزينه خود دلار بدون پشتوانه را تزريق كردند.
احمدي نژاد در پاسخ به سوالي مبني بر برنامه هاي پيش رو در اجلاس سازمان ملل و ديپلماسي مان با بيان اينكه گفت و گوهاي رسانه اي با افكار و اقشار گوناگون، ديدار با دانشجويان، اصحاب رسانه خصوصا رسانه هاي آمريكايي، نشست اديان، نشست آفريقا و نشست همبستگي براي صلح جهاني از جمله برنامه هاي ما خواهد بود كه جزييات اين برنامه ها را مسوولان ذيربط به اطلاع خواهند رساند. /01/110
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن