تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816374124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور: تخريب ها عليه مراجع ربطي به دولت ندارد/12


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهور: تخريب ها عليه مراجع ربطي به دولت ندارد/12
رييس جمهوري تاكيد كرد كه انجام برخي تخريب ها عليه مراجع و روحانيت ارتباطي به دولت ندارد.


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، خبرنگار همشهري در ادامه گفت و گوي رييس جمهور با رسانه ها، اظهار داشت: اخيرا عده اي به بهانه حمايت از دولت، از برخي از مراجع انتقادات تند و توهين آميز مطرح كردند ضمن اينكه برخي از مراجع تقليد به صراحت از شما خواسته اند كه آقاي مشايي را عوض كنيد. موضع دولت در خصوص تخريب و توهين به مراجع و بزرگان حوزه علميه چيست و پاسخ شما براي درخواست هاي مكرر بركناري مشايي چگونه خواهد بود؟
رييس جمهوري پاسخ داد: مراجع محترم هستند و جايگاه خود را دارند و ما هم احترام كامل به مراجع مي گذاريم. آن تخريب ها ارتباطي به دولت ندارد.
رييس جمهور با بيان اينكه كشور ما، كشوري آزاد است كه همه مي توانند مسايل تحليل كنند، از تحليل گران و صاحبنظران خواست تا در ارايه نظرات خود، به مراجع و روحانيت توهين نكنند.
احمدي نژاد تاكيد كرد: مراجع و روحانيت در تبيين انديشه اسلامي، ترويج فرهنگ اسلامي و تربيت و پيگيري و نشر فرهنگ اسلامي نقش مهمي دارند.
رييس جمهوري با بيان اينكه توصيه مراجع مورد توجه دولت است، گفت: تصميم گيري در عرصه ميدريت كشور تابع مقررات خاص خود است و اجراي اين مقررات به منزله توهين به كسي نيست.
احمدي نژاد تاكيد كرد: دولت نمي تواند توصيه ها را در تصميم گيري هاي خود دخالت دهد. توصيه هاي گوناگوني وجود دارد. ما نظرات را محترم مي دانيم اما
تصميم گيري هاي دولت مستقل از اظهار نظرهاي افراد است حتي اگر آن افراد بسيار محترم و عزيز باشند.
** برخي نمي خواهند در كشور كار مثبتي صورت گيرد
خبرنگار روزنامه كيهان از رييس جمهور سوال كرد: مخالفان شما درباره طرح تحول اقتصادي دو موضع متناقض دارند. از سويي اعلام مي كنند كه اين طرحي انتخاباتي است و از سوي ديگر القا مي كنند كه اجراي اين طرح نياز به مديريت قوي دارد كه اين دولت فاقد آن است. به نظر شما اين معادله را چگونه مي تواند حل كرد؟
رييس جمهوري در پاسخ به اين سوال با تاييد اين اظهارات گفت: ما در برابر اظهار نظرهاي متناقض از افراد واحد هستيم. اگر اين طرح در سال اول دولت داده مي شد، گفته مي شد كه دولت كار كارشناسي نكرده است. حال كه دو سال و نيم درباره آن كار كارشناسي انجام داده ايم، مي گويند چرا در اجراي آن عجله مي كنيد.
احمدي ن‍‍ژاد اينگونه اظهارات را متناقض دانست و پرسيد: بالاخره اين طرح كي بايد اجرا شود. اگر سال اول اجرا شود مي گوييد غير كارشناسي است و اگر سال آخر اجرايي شود مي گوييد تبليغاتي است.
رييس جمهوري اضافه كرد: برخي از اين افراد به من اعلام كردند كه اين طرح دولت را زمين خواهد زد. انتخابات در پيش است و براي چه مي خواهي زير بار چنين مسووليتي بروي. اين مسووليت را رها كن و آن را به گردن دولت بعدي بيانداز.
احمدي نژاد تاكيد كرد: با اين حال همين افراد مي گويند كه اين طرح سياسي است. اگر اجراي يك طرح اقتصادي در كشور سياسي است، به اين معناست كه هر كار مثبتي در كشور سياسي است . يعني در اين كشور هيچگاه نبايد كار مثبت انجام شود.
رييس جمهور تاكيد كرد: كساني كه چنين مي گويند متوجه تبعات حرف خود باشند زيرا در اين صورت هيچ دولتي نبايد كار كند.
** سهميه بندي بنزين بزرگترين كار اجرايي بعد از انقلاب بود
رييس جمهوري به اجراي طرح سهميه بندي بنزين در سال گذشته اشاره كرد و گفت:
مصوبه اي كه براي سهميه بندي بنزين بود، مصوبه بسيار ابتدايي و يك خطي بود كه بر اساس آن موظف بود از اول خرداد بنزين را سهميه بندي كند.
احمدي نژاد با اشاره به فرصت يك و نيم ماهه دولت در سال گذشته براي اجراي طرح سهميه بندي بنزين، تاكيد كرد: سنگين ترين و بزرگترين كار اجرايي در اين مدت اجرا شد و تمامي جايگاه هاي بنزين در كشور به يك مركز كنترل متصل شدند.
وي ياد آور شد: در آن زمان از مديران مجلس خواستم كه براي اجراي اين طرح به دولت فرصت دهند و اجازه بدهند كه به صورت آزمايشي اجرا شود زيرا اجراي آن نيازمند يك شبكه نرم افزاري و سخت افزاري بسيار گسترده است كه اگر گوشه اي از آن آسيب ببيند، در كشور بحران ايجاد مي شود.
احمدي نژ‍اد با بيان اينكه مجلس براي اجراي اين طرح به دولت فشار آورد، گفت: من همان زمان مطمئن شدم كه اين طرح براي زمين زدن دولت بود نه براي حل مشكل بنزين.
رييس جمهور افزود: همه ديدند كه اين طرح با كمترين تبعات در كشور اجرا شد و اين دولت توانست سنگين ترين تكليف بعد از انقلاب بر دوش دستگاه اجرايي را به خوبي اجرا كند و كمترين انحراف و تبعات منفي را داشته باشد.
احمدي نژاد اظهار داشت: امروز همه مردم با بنزين زندگي مي كنند و يك پايگاه اطلاعاتي جامعي نيز تشكيل شده كه مي توان با استفاده از آن براي سوخت برنامه ريزي كرد.
رييس جمهوري تصريح كرد كه چون مخالفان طرح تحول اقتصادي مي دانند اين دولت توانمند در اجرا است، با اجراي آن مخالفت مي كنند.
وي تاكيد كرد: اينها مخالفان سياسي دولت هستند و جايي كه دولت ضعف ندارد، ضعف مي تراشند و تبليغات مي كنند و از خدا مي خواهند كه ضعفي در كار دولت پديد آيد.
احمدي نژاد افزود: اينكه مي گويد دولت اين طرح را اجرا نكند زيرا زمين خواهد خورد، از سر دلسوزي نيست بلكه مي دانند دولت به لطف خدا و با حمايت و هوشمندي مردم زمين نخواهد خورد.
رييس جمهور اضافه كرد: من تعجب مي كنم كه چرا برخي نمي خواهند كارهاي خوب در اين كشور انجام شود. دولت هاي قبل را به نوعي و اين دولت را به نوعي ديگر.
احمدي نژاد خطاب به مخالفان اجراي طرح تحول اقتصادي اظهار داشت: بگذاريد اجرا شود. اگر بناست دولتي زمين بخورد، ما حاضريم زمين بخوريم اما اين طرح اجرا شود.
رييس جمهور اضافه كرد: راجع به اصل اين طرح حرف بزنيد، اگر به نفع كشور است چرا مي گوييد اجرا نشود و مانع تراشي مي كنيد.
احمدي نژاد تاكيد كرد: دولت تمام قوانين لازم براي اجراي اين طرح را در اختيار دارد كه اين قوانين بسيار جامع تر از مصوبه يك خطي سهميه بندي بنزين است.
وي يادآور شد كه قوانين مربوط به طرح تحول اقتصادي در برنامه چهارم و نيزقانون وزارت رفاه و تامين اجتماعي و نيز قانون حمل و نقل وجود دارد كه بر اساس اين قوانين دولت مكلف شده اين طرح را اجرا كند.
رييس جمهور افزود: دولت مي خواهد كه اجراي اين طرح با هماهنگي و تفاهم باشد و همه در اجراي آن مشاركت كنند.
احمدي نژاد ، نمايندگان مجلس را بهترين دوستان دولت دانست و گفت: اكثريت به اتفاق نمايندگان عناصر انقلابي و ارزشي هستند و امروز بهترين ياران دولت در مجلس حضور دارند و لذا مي خواهيم آنان كمك دولت باشند و به اتفاق هم اين طرح بزرگ را اجرا كنيم.
رييس جمهور اظهار داشت: همان كساني كه براي مردم فلسطين دلسوزي كردند، همان ها پشت دولت و اجراي طرح تحول هستند.
وي اضافه كرد: با اين حال عده اي در كشور هستند كه همه كارهاي خود را با مناسبات قدرت تنظيم كرده اند كه ما براي آنها متاسفيم.
احمدي نژاد تصريح كرد: از اين افراد مي خواهيم كه در ماه مبارك رمضان به جاي اينكه جلسه بگذارند و نقشه بكشند كه بعد از ماه رمضان به دولت حمله كنند، جلسه بگذارند كه به مردم خدمت كنند كه اين مساله به نفع آنان و به نفع همه خواهد بود.
وي خطاب به آنان افزود: به جاي اينكه دوره بيافتيد كه از علما عليه دولت امضا بگيريد، جلسه بگذاريد كه يك طرح پيشنهاد دهيد.
رييس جمهوري تصريح كرد: هيچ كدام از مخالفان اجراي طرح تحول اقتصادي تاكنون يك پيشنهاد براي اجراي بهتر اين طرح و يا رفع مشكلات كشور به من ارايه نكرده اند.
رييس جمهور به مخالفان اجراي طرح تحول اقتصادي توصيه كرد كه اجازه دهند كه كشور به جلو برود و كارهاي اساسي در كشور انجام شود.
احمدي نژاد افزود: اگر كمك نمي كنيد، سكوت كنيد. ممكن است بعدها شما در اين جايگاه بنشينيد ، اگر اين گره هاي سنگين از پيش پاي ملت برداشته شود، شما راحت تر مي توانيد حكومت مي كنيد و كشورداري مي كنيد.
وي در پاسخ به سوال ديگري در خصوص زمان اجراي اين طرح گفت: در تلاش هستيم كه از نيمه دوم سال اين طرح اجرا شود.
احمدي نژاد در همين راستا افزود: نظام مالياتي از ابتداي مهر ماه عملياتي مي شود. توسعه زيرساخت نظام توزيع كالا آغاز شده است. همه تلاش ما اين است كه از نيمه دوم سال طرح هدفمند كردن يارانه ها را با قدرت اجرا كنيم.
رييس جمهور يادآور شد: براي همراهي كامل نمايندگان در اين طرح لايحه جامعي در اين زمينه تنظيم شده است.
احمدي ن‍ژاد قول داد كه بعد از بازگشت از سفر به سازمان ملل در برنامه زنده تلويزيوني توضيحاتي را در اين زمينه به مردم ارايه خواهد كرد.
ادامه دارد...
سيام/ 9139/1944
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن