تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816336069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تكاپو نارنجي در تاكشند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تكاپو نارنجي در تاكشند
نارنجي پوشان ميزبان اين بار علي‌رغم برخورداري از حمايت يكپارچه 40هزار تماشاگر كه به لطف حضور ريوالدو و البته رايگان بودن اين ديدار محقق شد، نتوانستند اندوخته مناسبي را بدست آورند و ميهمان را دست خالي راهي تاشكند كنند.
تيم سايپا نماينده ايران ايران در جام قهرمانان باشگاه هاى آسيا، در مرحله يك چهارم نهايي اين رقابت ها، برابر كوروفچى ازبكستان به تساوى ۲-۲ رسيد. اين يك نتيجه دلچسب براي هواداران سايپا و البته علي دايي سرمربي پيشين اين باشگاه كه از نزديك و با حساسيت خاصي به تماشاي هنرنمايي تيم سابقش مي پرداخت نيست. اگرچه ليت‌بارسكي تيمش را شايسته پيروزي در اين ديدار مي‌دانست اما روند بازي از موضوع ديگري حكايت داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي تابناك، نارنجي پوشان ميزبان اين بار علي‌رغم برخورداري از حمايت يكپارچه40هزار تماشاگر كه به لطف حضور ريوالدو و البته رايگان بودن اين ديدار محقق شد، نتوانستند اندوخته مناسبي را بدست آورند و ميهمان را دست خالي راهي تاشكند كنند.

دور رفت مرحله يك چهارم نهايى ليگ قهرمانان باشگاه هاى آسيا در حالى با برگزارى چهار ديدار پيگيرى شد كه تمامي نگاه ها معطوف به مهم ترين ديدار يا به عبارتي ديگر، مصاف سايپاى ايران و كوروفچى ازبكستان بود.

تيم كوروفچى ازبكستان كه اخيرا به "بنيودكور" تغيير نام داده، ماه گذشته ريوالدوى ۳۶ ساله، بازيكن پيشين تيم بارسلونا و مرد سال ۱۹۹۹ فوتبال جهان را به خدمت گرفت تا اين ستاره برزيلى هفته پيش و با به ثمر رساندن دو گل در اولين مسابقه اش براى اين تيم، نشان دهد ارزش‌هاي فني اش بيش از يك بازيكن بازنشسته است و هنوز از آمادگي جسماني بالا و توانمندي‌هاي تكنيكي خاص ستاره‌هاي برزيل برخوردار است.

البته كوروفچي تنها متكي به ريوالدو نبود و ويلانوئبا مهاجم شيليايي اين تيم نيز در كنار ساير بازيكنان ازبك چيدمان فني خوبي را وجود آورده بود كه با هماهنگي بالايي همراه بود و به قولي يك هارموني مداوم را به نمايش گذاشت. آنچه سايپا تقريباً فاقد آن بود و بابت آن به اندازه دو امتياز ارزشمند، هزينه پرداخت كرد.

سرعت بازي در نيمه اول بيشتر بود و شايد انگيزه بازيكنان براي به ثمر رساندن گل نيز در نيمه نخست بيش از نيمه دوم تلاش كردند كه حاصل آن نيز كاملاً مشخص شد.

كوروفچي در نيمه نخست ، به مدد پاس‌هاي جباراوف كاپيتان باتجربه و فرارهاي حسن اوف از جناح چپ و همچنين تجربه بالاي ريوادو و ويلانوئبا بارها خط دفاعي سايپا را جا گذاشت كه حاصل آن گل دقيقه 25ازبك‌ها بود؛ گلي كه بر روي پاس با ضربه سر توپ ريوالدو به ويلانوئبا و ضربه نهايي مهاجم شيليايي كوروفچى رساند حاصل آمد تا بر حرارت بازي افزوده شود.

اما تنها هفت دقيقه بعد و در دقيقه 34 ايمان رزاقى‌راد روى ارسال بلند اميد شريفي نسب از جناح راست، با ضربه سر گل دوم را براي سايپا به ثمر رساند تا ليتبارسي با لبخند به استقبال تساوي برود.

در اين ميان شادي سرمربي سايپا چندان دوامي نداشت و اين بار ريوالدو در يك ضد حمله به عمق دفاع ايران نفوذ كرد و تك به تك با دروازه بان سايپا، گل دوم كروفچى را در دقيقه 35 به ثمر رساند.

با اين حال روند هجومي دو تيم به قصد گشودن دروازه ها، متوقف نشد تا اين بار كيانوش رحمتى در دقيقه ۳۹ روى يك ضربه ايستگاهى، چارچوب دروازه پاول بوگالو ازبك را تسليم خود كند و كار را به تساوى بكشاند؛ شوت محكم رحمتي پس از برخورد با مدافع ازبكستان، تغيير جهت پيدا كرد و در خلاف جهت حركت دروازه بان كوروفچي به آرامي به درون دروازه رفت. بدين شكل دو تيم با تساوي به رختكن رفتند تا پس از شنيدن دستورات مربيان، راه و رسم پيروزي در اين ديدار را در نيمه دوم پياده كنند.

در نيمه دوم سايپا به حملات خود روي دروازه حريف ادامه داد اما كوروفچي كه به كسب يك امتياز در تهران راضي شده بود، روي به بازي تدافعي آورد و با دفاع منطقى و چند لايه، 45 دقيقه مهاجمان سايپا را از رسيدن به گل تساوي بازداشت و البته چند در پاسخ به حركات هجومي تيم سايپا، چند ضدحمله بي‌نتيجه را بر روي دروازه نارنجي‌پوشان انجام داد.

كوروفچى ازبكستان با اين تساوى در خانه حريف نشان داد با تكيه بر ستاره‌هايش و همچنين هماهنگي تكنيكي‌اش، قصد تصاحب جام قهرماني را دارد و قطعاً زماني كه اينچنين در آزادي ظاهر مي‌شود، شكستش در خانه با ادبياتي كه ليتبارسكي پس از اين ديدار به آن تكيه كرد كار ساده اي نيست و نبايست آن را سهل گرفت.

پير ليتبارسكى سرمربي سايپا در حالي كه در ليگ برتر فوتبال تنها يك پيروزي بدست آورده، نتوانسته مهره هايي كه مرحله مقدماتى جام قهرمانان باشگاه‌هاى آسيا را با هدايت على دايى بدون شكست پشت سرگذاشتند، همچون گذشته تاكتيك‌پذير كند و يا شايد اين بازيكنان حاضر به تبعيت از تفكرات فني مربي آلماني‌شان نيستند.

اگرچه ليتبارسكي تاكنون در اين خصوص اظهارنظري نكرده و تساوي را حاصل عدم شناخت ازبك‌ها خوانده اما به هر حال در صورت حذف سايپا در ديدار برگشت كه سوم مهرماه در تاشكند برگزار مي شود، اين آلماني بايد دلايل قابل‌قبولي ارائه دهد و بدين سادگي نمي تواند بار شكست را بر روي دوش ديگري انداخت.

كوروفچي با كسب اين تساوي پرگل حتي در صورت مساوي بدون گل يا تساوي يك بر يك راهي دور نيمه‌نهايي خواهد شد و در مقابل ساده ترين روش براي صعود سايپا، پيروزي با حداقل گل است و البته روش دشواري نيز وجود دارد كه كسب تساوي سه برسه در تاشكند مي باشد.

گفتني است، در ديگر بازى هاى اين مرحله نتايج زير به دست آمد:

كاشيما انتلرز ژاپن ۱- آدلايد يونايتد استراليا ۱

القادسيه كويت ۳- اوراواردز ژاپن ۲

الكرامه سوريه ۱- گامبااوزاكا ژاپن‌ ۲
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن