تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813291535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايده كشور اسرائيل چه كوچك و چه بزرگ آن ، مرده است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ايده كشور اسرائيل چه كوچك و چه بزرگ آن ، مرده است
رئيس جمهور گفت: موضع ما در برابر رژيم صهيونيستي يك موضع روشن است،اين رژيم را هيچ گاه به رسميت نشناخته ايم و نمي شناسيم و تمام كشورهاي منطقه نيز اين رژيم غير قانوني را به رسميت نمي شناسند.
به گزارش شبكه خبر ، محمود احمدي نژاد در نشست خبري با خبرنگاران رسانه هاي داخلي و خارجي افزود: اين رژيم غير قانوني براي فشار به ملت ها و پر كردن جيب سرمايه سالاران و تهديد ملت هاي منطقه به وجود آمده است و هيچ كشوري در منطقه آن را به رسميت نمي شناسد.

احمدي نژاد گفت: صهيونيست ها آدم هايي فريبكار هستند كه بر مراكز ثروت و قدرت جهاني حاكم شده اند.

وي افزود : براساس بررسي ما تعداد صهيونيست ها دو هزار نفر در كادر اصلي است و هشت هزار نفر عمله دارند و تعدادي نيز به جاسوسي براي اين رژيم مشغولند.

رئيس جمهور گفت: صهيونيست ها چون بر مراكز قدرت و مالي و پولي و رسانه اي جهان مسلط شده اند طوري تبليغ مي كنند كه گويا همه مل تها با آنها هستند و اين يك دروغ بزرگ است.

احمدي نژاد اضافه كرد: آنها دين ندارند و يهودي بودن آنها نيز يك دروغ است آنها يك مشت دنيا طلب و بي دين هستند كه فقط به فكر جنايت و چپاول ملتها هستند.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه ملت فلسطين هيچگاه با رژيم صهيونيستي كنار نخواهد آمد گفت : ايده اسرائيل بزرگ سي سال پيش مرده است همچنين ايده اسرائيل كوچك نيز ايده اي مرده تلقي مي شود و اصلاً ايده كشور اسرائيل چه كوچك و چه بزرگ آن يك ايده مرده است.

احمدي نژاد افزود: بهتر است صهيونيس تها توبه كنند و اگر خواهان يك كار خوب هستند بهتر آن است كه سرزمين فلسطين را رها كنند.

وي افزود: خودتان نامشروع آمده ايد و عده اي را به عنوان پناهنده از كشورهاي فقير با خود به اين سرزمين آورده ايد تا در شهرك هاي صهيونيستي سپر بلاي شما باشند.

رئيس جمهور گفت: بهتر است پس از شصت سال زشت كاري از كرده هاي خود توبه كنيد و اجازه دهيد ملت فلسطين سرنوشت خود را خود تعيين كند.

احمدي نژاد تصريح كرد: رژيم صهيونيستي با ايجاد شبكه هاي قاچاق انسان تعدادي از انسانها را از كشورهاي مختلف به سرزمين فلسطين قاچاق مي كند و از آنها به عنوان سپر بلا سود مي برد.

وي گفت: ملت فلسطين وظيفه مقاومت دارد حتي در برابر انسان هايي كه شما (صهيونيست ها) به اين سرزمين آورده ايد و اين حق ملت فلسطين است كه از خود دفاع كند.

رئيس جمهور درباره گفته هاي رحيم مشايي نيز خاطرنشان كرد: حرف آقاي مشائي حرف دولت است ملت ما و ملت ها با مردم مشكلي ندارند، ما براي رژيم صهيونيستي نه دولت قائليم و نه ملت. ما اصولاً آن را به رسميت نمي شناسيم. ما ملتي به نام اسرائيل را به رسميت نمي شناسيم ، ما دولتي به نام اسرائيل را به رسميت نمي شناسيم ، اما دلمان براي مردمي كه به دروغ و با فريب آنجا آورده و سپر بلا شده اند مي سوزد. آمريكا و انگليس مي روند به كشورهاي آفريقايي و كشورهاي فقير و در آنجا اطلاعيه مي دهند جواناني كه در زندگي شان ماهي 50 دلار هم درآمد ندارند به آنها وعده ماهي هزار و دو هزار دلار مي دهند. آنها را آموزش مي دهند و به جان ملت ها مي اندازند. ما دلمان براي اينها هم مي سوزد. گرچه در موضع دفاع از خودمان دفاع خواهيم كرد.

احمدي نژاد همچنين درباره اينكه آيا قصد دارد در سفرش به نيويورك با سياستمداران آمريكايي و يا گروه باراك اوباما نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريكا صحبت كند يا نه گفت : در برنامه هاي من ملاقات با سياستمداران آمريكايي پيش بيني نشده است، اما قبلا هم اعلام كردم كه براي گفتگو آمادگي دارم.

رئيس جمهور تاكيد كرد: اين گفتگو بايد آزاد ، در مقابل رسانه ها و البته در صحن سازمان ملل درباره مسائل جهاني باشد .

وي درباره اينكه شنيده شده است برخي گروه هاي سياسي از جمله كارگزاران، مشاركت و عده اي از جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در موضع مخالفت با دولت ائتلاف كرده اند ، افزود: من هم اين خبر را شنيده ام كه بعضي گروه هايي كه پيش از اين مواضع متضادي با هم داشتند امروز عليه دولت ائتلاف كرده اند.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه در كشور آزادي مطلق وجود دارد و همه گروه ها آزادند با هم ائتلاف داشته باشند گفت: تاكيد مي كنم كساني كه فكر مي كنند بايد در صحنه سياسي حضوري فعال داشته باشند، به آرمان هاي انقلاب، معيارهاي اخلاقي و صداقت توجه كنند و همگي براي سرافرازي كشور ،تحقق آرمان ها و عزت ملت تلاش كنيم.

احمدي نژاد اضافه كرد : بعضي ها تلاش مي كنند بخشي از علما را در برابر دولت قرار دهند و از شخصيت و جايگاه آنها براي تخريب دولت سوء استفاده كنند ولي امروز بحمدالله شرايط كشور در عرصه داخلي و به خصوص بين المللي بسيار خوب است و آينده بهتر از امروز هم در انتظار ماست.

احمدي نژاد افزود: آنها مي خواهند فضا را تخريب كنند و اجازه ندهند دولت جلو برود.

رئيس جمهور گفت : من خبر دارم عده اي قصد دارند بعد از ماه مبارك رمضان حملات عليه دولت را تشديد كنند ولي اين تصميم آنها تاثيري در تصميم گيري هاي دولت براي خدمت به ملت نخواهد داشت.
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4426]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن