تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصويب جوايز قهرمانان پارالمپيكي كشور در هيات دولت علي‌آبادي: جوايز پارالمپيكي‌ها پس از ماه رمضان پرداخت مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: تصويب جوايز قهرمانان پارالمپيكي كشور در هيات دولت علي‌آبادي: جوايز پارالمپيكي‌ها پس از ماه رمضان پرداخت مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني از اهداي جوايز مدال آوران پارالمپيكي پس از ماه مبارك رمضان خبر داد.

به گزارش ايسنا؛ محمد علي‌آبادي گفت: دكتر احمدي نژاد، رييس جمهوري اسلامي ايران در جلسه هيات دولت با تقدير از جامعه ورزش و به ويژه پارالمپيكي‌ها دستور داد، جوايز مدال آوران پارالمپيكي پس از ماه مبارك رمضان در مراسمي به آنها اهدا شود.

معاون رييس جمهور افزود: دكتر احمدي نژاد در جلسه هيات دولت جوايز اختصاص يافته به قهرمانان پارالمپيكي را تصويب كرد و به "برقعي" معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري دستور داد، مبلغ جوايز را تامين و چك هاي قهرمانان را در وجه آنان صادر كند.

علي‌آبادي گفت:‌ رييس جمهور هم‌چنين به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ماموريت داد برنامه‌اي فرهنگي براي تقدير از قهرمانان پارالمپيك برگزار كند.

وي افزود: برخي سازمان‌ها مانند سازمان بهزيستي و بنياد مستضعفان قصد دارند در اين مراسم جوايزي از جمله حج عمره به اعضاي كاروان اعزامي به پارالمپيك پكن (مهرعلوي) اهدا كنند.

بر اساس دستور "احمدي نژاد" كه در جريان سفر وي به پكن اعلام شد، مدال آوران طلا، نقره و برنز در پارالمپيك به ترتيب 50 ، 40 و 30 ميليون تومان پاداش دريافت خواهند كرد.

انتهاي پيام
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن