تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820087042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاه هواداران فوتبال امارات به ساق‌هاي بازيكنان ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نگاه هواداران فوتبال امارات به ساق‌هاي بازيكنان ايراني
ورزش. خارجي . امارات . فوتبال
دبي - مسوولان باشگاهها، مربيان و هوادارن فوتبال در مسابقات فصل جاري ليگ امارات عربي متحده بيشتر از هرچيز چشم به درخشش و گلزني بازيكنان ايراني و برزيلي حاضر در ليگ اين كشور دارند.

به گزارش ايرنا، مسابقات فوتبال ليگ دسته اول امارات عربي متحده در فصل ‪ ۲۰۰۹ - ۲۰۰۸‬با حضور ‪ ۱۲‬تيم جمعه شب ‪ ۲۹‬شهريور ماه رسما آغاز خواهد شد.

در فصل جديد ليگ فوتبال امارات، شمار بازيكنان ايراني نسبت به فصل گذشته به ‪ ۹‬بازيكن كاهش يافته ، اما با اين حال بازيكنان ايراني همچنان نقطه قوت تيم‌هاي خود به حساب مي‌آيند.

تيم النصر با مربيگري لوكا بوناچيچ در اين فصل از زوج رضا عنايتي و مهرزاد معدنچي در خط حمله و محمد نصرتي در خط دفاع استفاده خواهد كرد.

تيم الظفره نيز از رسول خطيبي و مهدي رجب زاده بهره مي‌برد به اين اميد كه بتواند در طول برگزاري مسابقات با سرعت و تكنيك اين دو بازيكن ايراني به نتايج مطلوبي دست يابد و جايگاه خود را نسبت به فصل گذشته بهبود دهد.

همچنين ايمان مبعلي در خط مياني تيم الوصل نقطه قوت اين تيم خواهد بود، اين بازيكن ايراني در فصل گذشته بازيهاي درخشاني به نمايش گذاشت و مورد توجه كارشناسان فوتبال قرار گرفت.

تيم عجمان نيز با در اختيار گرفتن زوج علي سامره و جواد كاظميان در خط حمله، اميد زيادي به درخشش در اولين حضور خود در مسابقات ليگ دسته اول امارات دارد.

تيم الشباب مدافع عنوان قهرماني نيز بر روي تكنيك مهرداد اولادي حساب ويژه اي باز كرده است.

اولادي كه در فصل گذشته از ناحيه ساق پا دچار شكستگي شد و فصل گذشته فوتبال امارات را به طور كامل از دست داد و نتوانست تيم الشباب را همراهي كند، اما مسوولان با توجه به توانايي‌هاي اين بازيكن او را براي فصل جاري حفظ كردند.

از سوي ديگر مسوولان و مربيان تيم‌هاي حاضر در ليگ فوتبال دسته اول امارات حساب ويژه‌اي بر روي بازيكنان برزيلي خود باز كرده اند.

بازيكنان برزيلي كه شمار آن‌ها در فصل جاري افزايش يافته است رقابت سختي با بازيكنان ايراني در ليگ فوتبال امارات خواهند داشت.
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن