تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلم هاي آخر هفته تلويزيون اروند روي آنتن شبكه يك سيما


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فيلم هاي آخر هفته تلويزيون "اروند" روي آنتن شبكه يك سيما
شش فيلم اروند، عشق ميراثي پايان‌ناپذير، آن سوي تاريكي، مادر و پسر، بر بال فرشتگان و عقابها در تعطيلات آخر هفته از شبكه‌هاي مختلف سيما روي آنتن مي‌رود.
به گزارش شبكه خبر به نقل از خبرگزاري مهر؛ فيلم تلويزيوني"اروند" به نويسندگي و كارگرداني فياض موسوي جمعه ساعت 16 از شبكه يك روي آنتن مي‌رود.

اين فيلم 90 دقيقه‌اي به تهيه‌كنندگي علي حجازي براي گروه حماسه و دفاع شبكه يك تهيه شده و رضا توكلي، بهزاد خداويسي، رامسين كبريتي، سيروس كهوري‌نژاد و كيكاوس ياكيده در آن بازي كرده‌اند.

فيلم پليسي "اروند" با مضمون دفاع مقدس درباره پيكر يك بسيجي كنار اروندرود است كه يك مامور مسئول رسيدگي به اين پرونده مي‌شود. متهمان اول اين پرونده چند دانشجو هستند كه در جاده مشغول نقشه‌برداري بودند، متهم دوم يك استاد دانشگاه است و متهم سوم يك هنرمند نقاش.

محمد افسري مدير تصويربرداري، بهروز عابديني صدابردار، شهنام اسدي طراح گريم، پيام سوري طراح صحنه و لباس، محمد رسولي مدير توليد، احمد پارسا دستيار اول كارگردان و خسرو نصيريخواه برنامه‌ريز عوامل اين پروژه هستند.

فيلم تلويزيوني"عشق ميراثي پايان‌ناپذير" امشب و ساعت 23:50 از شبكه دو پخش مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني مارك گريفيث سال 2007 بر مبناي مجموعه كتاب‌هاي جذب اوكه ساخته شد و در آن ارين كاترل، ديل ميدكيف، ويكتور براون و سامانتا اسميت نقش‌آفريني مي‌كنند. اين فيلم تلويزيوني محصول آمريكا است.

كلانتري در يك حادثه كشته مي‌شود و ميسي همسر كلانتر از آنجا كه وابستگي ديگري در آن شهر ندارد تصميم مي گيرد به همراه فرزندش به نزد مادر و پدرش بازگردد. ميسي با ورودش به شهر متوجه مي‌شود كه اكثر خانواده‌هاي خير، سرپرستي چند بچه را به عهده مي‌گيرند. به همين دليل او سعي مي‌كند سرپرستي بيليندا مارشال را به عهده بگيرد، غافل از اينكه او برادري به نام جاكوب دارد كه اين دو سخت به هم وابسته‌اند.

فيلم سينمايي "آن سوي تاريكي" جمعه ساعت 17:30 از شبكه دو روي آنتن مي‌رود. اين فيلم توليد سال 2006 آمريكاست و در آن نيك نولتي، ترور مورگان، تيموتي هاتن و سالي كركلند نقش‌آفريني مي‌كنند. فيلمنامه اين پروژه 90 دقيقه‌اي را جيم پاسولت نوشته و خود آن را كارگرداني كرده است.

داستان فيلم آن سوي تاريكي"درباره ري كوك (نولتي)، مردي دائم‌الخمر و داور مسابقه‌هاي بيسبال دبيرستان است كه راه او با ديو تايبل (مورگان) يكي از بازيكنان تيم بيسبال يكي مي‌شود و به زودي پيوندي دور از ذهن ميان آنها شكل مي‌گيرد.

فيلم سينمايي "بر بال فرشتگان" 29 شهريور ساعت 11 روي آنتن شبكه سه مي‌رود. اين فيلم را جواد شمقدري سال 1371 بر مبناي فيلمنامه خودش جلو دوربين برد. در فيلم بر بال فرشتگان جليل فرجاد، حسن جوهرچي، زهره صفوي، اردلان شجاع‌كاوه، حسين انصاري بازي مي‌كنند.

حجت كه تنها برادرش را در جنگ از دست داده است از اينكه در سال‌هاي آخر در كنارش نبوده رنج مي‌برد و براي تسلي خاطر خود تابلويي را به ياد او سفارش مي‌دهد .

فيلم سينمايي "مادر و پسر" جمعه ساعت 20:30 در قالب برنامه سينما چهار از شبكه چهار پخش مي‌شود. اين فيلم سينمايي را الكساندر سوكوروف سال 1997 بر مبناي داستاني از يوري آبرابوف ساخت. الكسي آنانيشتوف و گودرون گير در اين فيلم 73 دقيقه‌اي توليد مشترك روسيه و آلمان نقش‌آفريني مي‌كنند.

مادر و پسر داستاني آرام و غمناك از عشق و صبر است كه از نگاه مادري در حال مرگ كه پسرش از او مراقبت مي‌كند، روايت مي‌شود.

همچنين فيلم سينمايي "عقاب‌ها" جمعه ساعت 14:10 از شبكه تهران پخش مي‌شود.اين فيلم به كارگرداني ساموئل خاچيكيان با حضور سعيد راد، جمشيد هاشم پور، زري برومند، رضا رويگري، مرتضي نيكخواه، بهزاد رحيم‌خاني، پريدخت اقبالپور و علي برجسته ساخته شد.

در جنگ ايران و عراق يك هواپيماي ارتش پس از انجام ماموريت در خاك عراق مورد حمله قرار مي گيرد و در كردستان عراق سقوط مي‌كند. خلبان با چتر نجات فرود مي‌آيد. گروهي از نظاميان در پي دستگيري او هستند. خلبان به كمك يك تكاور ايراني كه براي انجام ماموريتي با لباس مبدل وارد كردستان عراق شده، نجات مي‌يابد.
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن