تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806745062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست كميته تيم هاي ملي فوتبال؛ وضعيت تيم هاي ملي فوتبال ايران بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در نشست كميته تيم هاي ملي فوتبال؛ وضعيت تيم هاي ملي فوتبال ايران بررسي شد


تهران -خبرگزاري ايسكانيوز: نشست كميته تيم هاي ملي با حضور مسئولان فدراسيون در محل كميته تيم هاي ملي درحالي برگزار شد كه اعضا به بررسي وضعيت و شرايط كنوني تيم هاي ملي پرداختند.

به گزارش روز پنجشنبه گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، جلسه كميته تيم هاي ملي با حضور تاج نايب رئيس اول و رئيس كميته تيم هاي ملي، نبي دبير كل، معيني رئيس كميته جوانان ،عليزاده، رئيس آكادمي فوتبال، شجاعي نايب رئيس بانوان ، ترابيان رئيس كميته فوتسال، حسيني رئيس روابط عمومي ، خراتي دبير كميته تيم هاي ملي، عظيم زاده رئيس روابط بين الملل و ابراهيمي-سرپرست تيم ملي فوتبال بزرگسالان و به همراه صادقي رئيس كميته توسعه برگزار شد كه اعضا به بررسي موارد گوناگون و شرايط تيم هاي ملي پرداختند.
رئيس كميته جوانان در خصوص وضعيت تيم هاي پايه گفت: تيم ملي زير 13 و 14 سال در بهترين شرايط حضور داشته و به عنوان فني ترين تيم و بهترين تيم پايه از زير مجموعه هاي تيم جوانان مي باشد. اين تيم با سرمربيگري بيداريان فعاليتهاي خود را پيگيري مي كنند. در واقع 4 تيم در اين سطح وجود دارند و با تست هايي كه از بازيكنان تاكنون گرفته شده همگي در شرايط خوبي قرار دارند.
معيني در خصوص كادر فني و مربيان تيم نوجوانان ابراز داشت: براي ادامه كار تيم هاي زير 13 سال و با بررسي بعمل آمده از رزومه كاري و همچنين با بررسي مستقيم بر تيم هاي مختلف 3 مربي از تهران به تيم ملي دعوت مي شوند كه اين امر مورد موافقت كميته تيم هاي ملي قرار گرفت.
وي همچنين برگزاري اردوهاي تداركاتي در شهر اصفهان با همكاري باشگاههاي سپاهان و ذوب آهن را فوق العاده دانست.
در ادامه جلسه عليزاده رئيس آكادمي در خصوص كمپ تيم ملي و شرايط حاكم بر آن بيان داشت: وضعيت محوطه سازي و فضاي ظاهري كمپ مناسب بوده و همچنين چمن و نور مجموعه به حد خوبي رسيده است و هتل در اين مجموعه درآينده به بهره برداري خواهد رسيد.
ترابيان در خصوص تيم ملي فوتسال زير 19 سال خاطرنشان ساخت: اين تيم درتورنمنت سن پترزبورگ كه با حضور بزرگان فوتسال جهان تشكيل شده حضور يافت و پس از شكست دادن ايتاليا بعد از كشورهاي اسپانيا و روسيه عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
وي در مورد وضعيت تيم ملي فوتسال افزود: اين تيم در شرايط خوبي به سر مي برد و در بازي با اسپانيا فوق العاده ظاهر شد. هر چند كه بازي را واگذار كرديم اما نمايش خوبي از قدرت ايران درمقابل قهرمان جهان بود و در اردوي كيش قصد داريم تاكتيك هاي بازي درجام جهاني رار برزيل مورد بررسي قرار دهيم.
ترابيان گفت: تيم ملي فوتسال 5 مهرماه از طريق دبي به برزيل اعزام خواهد شد و اولين ديدار ملي پوشان با اسپانيا بوده و 14 مهر با ليبي كه قهرمان جهان است مسابقه داريم. 16 مهرماه با اروگئه و 18 مهر با چك رقابت خواهيم داشت.
وي درخصوص اعزام بازيكنان خاطرنشان كرد: 14 بازيكن را به برزيل اعزام خواهيم كرد كه طبق آخرين تست نفراتي را انتخاب مي كنيم كه از هر لحاظ آماده بوده و هم اكنون درتيم مصدومي وجود ندارد./158/125
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن