تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821041325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آمار اشتراك خطوط پرشتاب اينترنتي درژاپن به بيش از 29 ميليون موردرسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آمار اشتراك خطوط پرشتاب اينترنتي درژاپن به بيش از 29 ميليون موردرسيد
توكيو - آمارهاي رسمي نشان مي دهد: آمار اشتراك خطوط پرشتاب اينترنتي در ژاپن با فرا رفتن از مرز 29 ميليون و 341 هزار مورد به بالاترين سطح خود تاكنون رسيد.


براساس بيانيه روز پنجشنبه وزارت مديريت امور عمومي ژاپن ، بيشترين آمار اشتراك خطوط پرشتاب اينترنتي در اين كشور مربوط به خط فيبرنوري با بيش از 13 ميليون و 82 هزار مورد است.
به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني اين وزارتخانه، اين آمار نشان دهنده آن است كه 45 درصد از مشتركين خطوط پرشتاب اينترنتي در ژاپن از خط فيبر نوري بهره مي برند.
اين آمار همچنين نشان دهنده آن است كه در ژاپن 12 ميليون و 153 هزار اشتراك براي استفاده از خط پرشتاب اينترنتي از نوع "ADSL" وجود دارد.
اين براي نخستين بار است كه در ژاپن آمار اشتراك خطوط فيبر نوري از آمار اشتراك خطوط "ADSL" فراتر مي رود.
باقي مشتركين خطوط پرشتاب اينترنتي در ژاپن نيز عضو خطوط كابلي و يا بي سيمي هستند.
در ژاپن خطوط پرشتاب اينترنتي تبديل به يكي از زيرساخت هاي مهمي صنعتي شده و دولت اين كشور در سال هاي اخير تلاش كرده است كه با گسترش اين خطوط در سراسر اين كشور زمينه استفاده همگاني از آن را فراهم كند.
گسترش خطوط پرشتاب اينترنتي سبب شده است تا كار خدمات رساني دولت و بخش هاي خصوصي به مردم آسانتر شود و مردم نيز امكانات بيشتري براي تسهيلات زندگي در اختيار داشته باشند.
در ژاپن اشتراك خطوط پرشتاب اينترنتي بسيار آسان و ارزان است و هر كسي در زمان بسيار كوتاهي مي تواند با پرداخت مبلغ كمي مشترك يكي از شركت هاي ارايه كننده خطوط اينترنتي شود كه بخش هاي خصوصي اداره كننده آن هستند.
آساق**2**2110**280**1440**1513
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن