تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805487658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تنها حواشي استقلال را از قهرماني دور مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: [color=#000]سرمربي تيم فوتبال استقلال با اشاره به اينکه تنها حواشي مي‌تواند اين تيم را از قهرماني دور کنند، استفاده از زرينچه به عنوان مسئول اقتصادي باشگاه استقلال را بسيار تعجب انگيز دانست. [/color]

[تصویر: 00032610.jpg]
[color=#000] پرویز مظلومی در حاشیه تمرین استقلال در مورد دیدار این تیم با ملوان در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: طی هفته گذشته تمرینات بسیار منظمی را انجام داده‌ایم. تیم از لحاظ فنی به شرایط ایده‌آلی رسیده و از لحاظ روحی نیز بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند.

به کسی قول فیکس بودن نداده‌ام
وی با بیان اینکه فریدون زندی به دلیل مصدومیت و فرهاد مجیدی به دلیل سه اخطاره بودن در دیدار با ملوان حضور ندارند، در مورد صحبت‌های میلاد میداودی که عنوان کرده بود از پنج روز قبل از دیدار با سایپا می‌دانست در ترکیب تیم استقلال قرار ندارد، خاطرنشان کرد: به کسی قول نداده‌ام همیشه به عنوان بازیکن اصلی به میدان برود. تصمیم با من است که چه بازیکنی به طور کامل و یا به عنوان ذخیره در میدان حاضر شود.

بازیکن باید تفکر حرفه‌ای داشته باشد
سرمربی تیم فوتبال استقلال در این مورد ادامه داد: مگر میلاد فکر می‌‌کرد در دربی به طور کامل بازی می کند؟ بازیکن حرفه‌ای باید تفکر حرفه‌ای هم داشته باشد. من هشت ماه صبر کردم تا او به میدان بیاید و همان بازیکنی باشد که در گذشته بود.

ملوان می‌خواهد با پیروزی برابر ما نتایج گذشته را به فراموشی بسپارد
وی ملوان را تیمی جوان و پرانگیزه توصیف کرد و افزود: با بازیکنان صحبت کرده‌ام و به آنان گفتم فرهاد پورغلامی تیم جوانی را در اختیار دارد و با توجه به اینکه در شهر انزلی به مصاف این تیم می‌رویم، آنها با تمام وجود و با حمایت پرشور هواداران‌شان مقابل ما قرار می‌گیرند. ضمن اینکه ملوانی‌ها با توجه به نتایج بدی که در چند هفته اخیر بدست آورده‌اند، قطعا برای کسب سه امتیاز پا به میدان می‌گذارند و می‌خواهند با پیروزی مقابل ما آن نتایج را به فراموشی بسپارند.

حاشیه‌ها تنها عامل ناکامی استقلال
مظلومی تنها عامل موفقیت نبودن استقلال را حواشی دانست و اضافه کرد: تمام اعضای مدیریتی استقلال به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا این تیم از حاشیه‌ها به دور بوده و در آرامش کامل کارش را انجام دهد. اعتقاد دارم تنها عاملی که باعث ناکامی استقلال خواهد شد، حواشی است که ما ناخودآگاه به آن می‌پردازیم، بنابراین از بازیکنان خواسته‌ام تمام تفکر خود را معطوف به تمرینات کرده و از حاشیه‌ها دور شوند تا خدایی‌ نکرده حواشی آنها را از متن دور نکند.

عراقی‌ها حق دارند از ما ناراحت باشند
وی در مورد اعتراض مسئولان فوتبال عراق نسبت به حضور جاسم کرار در دیدار مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: انصافا به آنها حق می‌دهم ناراحت باشند. با توجه به مصدومیت کرار، نباید از وی در دیدار مقابل تراکتور استفاده می‌کردیم. کرار به زور آمپول به میدان رفت و وضع مناسبی نداشت. در آن دیدار تا حدودی دست ما خالی بود و مجبور شدیم از کرار استفاده کنیم. البته یادآوری می‌کنم کرار انگیزه بسیار بالایی برای حضور در مقابل تراکتورسازی تبریز داشت.

حرف‌های ولید علی برایم قابل هضم نیست
سرمربی استقلال تهران با اشاره‌ به صحبت‌های مدیر برنامه ولید علی که گفته بود مشکل خانوادگی دارد و نمی‌تواند در ایران باشد، اظهار داشت: برای من این حرف‌ها قابل هضم نیست. یک بازیکن حرفه‌ای تمامی جوانب را برای حضور در لیگ یک کشور دیگر می‌سنجد. آیا باشگاه استقلال مسئول نداشت که ولید علی با او هماهنگی کند؟

ولید علی باید غرامت سنگینی پرداخت کند
وی در این خصوص اضافه کرد: ولید علی در اختیار مدیریت باشگاه قرار گرفته و مسئولان باشگاه ظرف چند روز آینده وضعیت این بازیکن را مشخص می‌کنند، معتقدم اگر ولید علی باز نگردد باید غرامت سنگینی پرداخت کند.

مشکلات مالی باعث بی‌انگیزگی بازیکنان می‌شود
مظلومی مشکلات مالی این تیم را قابل توجه خواند و افزود: در مورد مسائل مالی نشستی با حضور مدیرعامل و سرپرست تیم داشتیم و آقای فتح‌الله زاده قول داده با حضور هیئت مدیره به زودی مشکلات بازیکنان به پایان برسد تا آنها دیگر دغدغه نداشته باشند. ما چند بازی و خصوصا شهرآورد را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما هنوز بازیکنانم پاداشی دریافت نکرده و اعتقاد دارم این مسئله می‌تواند باعث بی‌انگیزگی آنها شود.

حل مشکلات مالی ظرف روزهای آینده
وی در ادامه افزود: البته بازیکنان استقلال بسیار پخته و باتجربه هستند و تمامی تلاش خود را به عشق هواداران انجام می‌دهند اما معتقدم که اگر این روند ادامه یابد آینده خوبی نخواهیم داشت. گرچه تعدادی از بازیکنان تا حدودی مشکلات‌شان حل شده و مسئولان باشگاه درصدد این هستند ظرف چند روز آینده همه مشکلات مالی بازیکنان استقلال را حل کنند.

بهتر است دولتی‌ها در کنار سرخابی‌ها باشند
سرمربی استقلال تهران در خصوص اتفاقاتی که در برنامه 90 افتاد و انتقاداتی که از اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت گرفت، خاطرنشان کرد: آقایان سیاسی باید در این مورد نظر بدهند اما من اعتقاد دارم اگر دو تیم استقلال و پرسپولیس دولتی هستند پس بهتر است آدم‌های دولتی در کنار این دو تیم باشند تا بتوانند مسائل مالی آنها را برطرف کنند.

استفاده از زرینچه به عنوان مسئول اقتصادی استقلال بسیار عجیب است
وی ادامه داد: هیچوقت یک پیشکسوت نمی‌تواند برای استقلال پولساز باشد به طور مثال قراردادن جواد زرینچه به عنوان مسئول اقتصادی باشگاه استقلال بسیار تعجب انگیز است! مگر جواد تجربه چنین کاری را دارد و می‌تواند به باشگاه پول تزریق کند؟ امیدوارم اعضای هیئت مدیره هرچه زودتر به وضعیت این باشگاه سر و سامان بهتری ببخشند.

اردوهای متعدد تیم ملی ما را عذاب داد
مظلومی وضعیت لیگ را تا پایان هفته هشتم راضی کننده خواند و اظهار داشت: به نظرم لیگ امسال منظم برگزار شده اما به دلیل اردوهای متعدد تیم ملی ما خیلی عذاب کشیدیم زیرا تیم ما در هر اردو باید هفت یا هشت بازیکن را در اختیار تیم ملی قرار دهد و همین مسئله باعث می‌شود تا هم آنها در تیم ملی تخلیه شوند و هم من با 10 بازیکن تمرینات نامنظمی را انجام دهم که متاسفانه ضربه بزرگی به تیم من می‌‌زند.

باز با فلسطین بار فنی برای تیم ملی ما ندارد
وی با بیان اینکه اگر این روند ادامه یابد مطمئن باشید برنامه‌های تیم ملی ضرر بسیار زیادی به برنامه‌های سازمان لیگ می‌زند، در مورد دیدار تیم ملی ایران مقابل فلسطین خاطرنشان کرد: به نظرم این دیدار بیشتر جنبه سیاسی داشته و هویت بخشیدن به تیم فوتبال این کشور را دارد. مطمئن باشید بازی با فلسطین هیچ بار فنی‌ای برای فوتبال ما ندارد.

طبق شرایط هر بازی نفرات‌مان را در زمین قرار می‌دهیم
مظلومی با اشاره به اینکه پس از بازی مقابل ملوان اردوی تیم ملی برای دیدار با بحرین آغاز شده و مجبوریم دوباره با 10 الی 12 نفر تمرینات‌مان را ادامه دهیم، در پایان در مورد اعتراض چند بازیکن نسبت به وضعیت خودشان در استقلال گفت: فوتبال امروز حرفه‌ای است و طبق شرایط هر بازی نفرات‌مان را در زمین قرار می‌دهیم، پس نمی‌توانیم در یک بازی از همه بازیکنان استفاده کنیم اما با توجه به حضور در سه جام قطعا در طول این مسابقات از وجود این بازیکنان بهره خواهیم برد.

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در هفته نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 18:30 فردا یکشنبه با قضاوت سعید مظفری زاده در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می‌شود.

[/color]






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن