تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821298552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسي و گوارديولا ركورد شكستند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: جام جم آنلاين: پيروزي شب گذشته تيم فوتبال بارسلونا مقابل «باته بوریسف» بلاروس در چارچوب ديدار هاي ليگ قهرمانان اروپا موجب شد كه «گوارديولا» بيشترين پيروزي يك مربي‌ بارسلوني در قهرماني اروپا را كسب كند و «مسي» دومين گلزن تاريخ بارسلونا شود.

به گزارش ايرنا ، ليونل مسي كه شب گذشته با زدن دو گل، ركورد 194 گل «لازلو كوبالا» ستاره اسطوره اي و تاريخي بارسلونا در دهه 60 و 70 ميلادي را شكست، گفت: هدف او پيروزي بيشتر در بازي ها و فتح جام هاي مختلف است و پس از آن مي‌ تواند به ركورد 235 گل «سسار» آقاي گل تاريخ تيم فوتبال بارسلونا برسد.
مسي افزود: من بسيار خوشحال هستم كه ركورد تاريخي ورزشكار مهمي‌ همچون «كوبالا» را شكستم اما من اصلا با فكر ركوردشكني به زمين نرفتم ، بلكه فقط مي‌ خواستم بازي خود را انجام بدهم و در كمك به پيروزي با ياران خود شريك باشم.
از سوي ديگر، پپ گوارديولا سرمربي‌ تيم فوتبال بارسلونا با پيروزي يارانش در ديدار با «باته بوريسف» به بهترين سر مربي‌ بارسلونا در كسب بيشترين پيروزي در تاريخ ليگ قهرمانان اروپا تبديل گرديد.
گوارديولا شب گذشته به 23 پيروزي در اين قهرماني دست يافت در حالي‌ كه بيشترين ركورد پيروزي ها را «فرانك رايكارد» و «لوئيس فانگال» با 22 پيروزي در دست داشتند.
سر مربي‌ بارسلونا در 40 ديداري كه در ليگ قهرمانان اروپا داشت 23 پيروزي، 13 تساوي و 4 شكست داشته است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن