تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816411033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويسي: خوشحالم که پرسپوليس قوي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: [color=#000]سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: پرسپوليس هميشه پرسپوليس است، کاري به جايگاه اين تيم نداريم بلکه به نامش توجه داريم. [/color]

[تصویر: 00032538.jpg]
[color=#000] عبدالله ویسی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیم‌های صبای قم و پرسپولیس عنوان کرد: فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که دو تیم دارند فردا بازی زیبایی را تماشاگران شاهد باشند. امیدوارم بازی با نشاط و جوانمردانه ای برگزار شود.
وی ادامه داد: مطمئنا ما برای کسب هر 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت و پرسپولیس نیز برای برد میدان می‌آید. همین امر باعث می‌شود که بازی خوبی را از دو تیم شاهد باشیم. ما 3 امتیاز را می‌خواهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کنیم.

سرمربی صبای قم افزود: تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و به ایده آل خود رسیده‌ایم همه بازیکنان ما آماده هستند و در زمین ثابت می‌کنیم که تیم جوان و با نشاطی داریم.
وی افزود: ما به اهداف خود نزدیک هستیم طبق برنامه‌ ریزی های که قبل از شروع لیگ داشتیم در هر 5 بازی کسب 8 امتیاز بود اما هم اکنون می‌بینیم که در 5 هفته ابتدایی 10 امتیاز کسب کردیم و در 3 هفته اخیر نیز 9 امتیاز گرفته‌ایم و بالاتر از حد تفکرمان عمل کردیم. به همین دلیل است که می‌گویم صبا به ایده آل خود رسیده است.

سرمربی صبا تصریح کرد: تمامی حریفان برابر ما در شرایط خوب خود ظاهر شده‌اند و هیچ تیمی برایمان فرق ندارد. امسال تفکرات مربیان است که نتایج را رقم می‌زنند نه بازیکنان این مربیان هستند که می‌توانند نتایج را در زمین تغییر دهند.
وی در پاسخ به این سؤال که در فصل‌های گذشته نیز تیم‌های وجود داشتند که در ابتدا عملکرد خوبی داشتند اما پس از گذشت زمان دچار افت شده‌اند آیا صبا نیز چنین سرنوشتی گریبانگیرش نخواهد شد تاکید کرد: اگر هدف یک تیم مشخص باشد طبق همان روال پیش خواهد رفت. به نظرم تیم‌های گذشته اهدافشان تعیین شده نبوده اما بازیکنان صبا هم اکنون با انگیزه هستند و به دنبال هدف خود پیش می‌روند. ما در 25 درصد بازی های لیگ بالای جدول بودیم و این امکان وجود دارد که در مابقی بازی‌ها نیز بتوانیم بالای جدول بمانیم.

وی افزود: من زمانی که با فولاد قهرمان شدم دقیقا همین موارد را مطرح کردم. ما در آن زمان تصمیم گرفته بودیم هر 10 بازی یک باخت داشته باشیم و همینطور هم شد و حالا نیز ما بالاتر از تفکرات پیش از شروع لیگ عمل و امتیاز کسب کرده‌ایم.
سرمربی صبا در خصوص مهار علی کریمی خاطرنشان کرد: تمام مهره‌های اصلی تیم‌های که برابر ما قرار می‌گیرند کارآیی لازم خود را از دست می‌دهند. در بازی مقابل فولاد نوروزی تعویض شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. ما به شخص نگاه نمی‌کنیم بلکه هدف ‌مان پرسپولیس است.

وی ادامه داد: 80 درصد بازیکنانم علی کریمی را از نزدیک ندیده‌اند و برای بار اول است که با او روبه رو می‌شوند. ما تفکراتی داریم که زمانی که علی کریمی پا به توپ می‌شود او را مهار کنیم.
ویسی درباره اینکه تیمش در 3 بازی گذشته هیچ گلی دریافت نکرده گفت: ما 6 بازی گل نخوردیم و 2 بازی 6 گل خوردیم اینکه تیمی در 3 بازی نتواند گل بخورد طبیعتا می‌تواند این روند را ادامه دهد اما سخت خواهد بود. با بودن بازیکنانی خوبی چون کریمی، رضایی و اولادی در خط حمله پرسپولیس کار سختی را برای عدم دریافت گل داریم.

وی درباره شرایط پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است کاری به جایگاه این تیم نداریم نگاه ما به نام پرسپولیس است نه به جایگاهش اگر 11 جنازه هم با نام پرسپولیس در مقابل ما قرار بگیرند باز هم پرسپولیس است.

ویسی خاطرنشان کرد: پرسپولیس هم اکنون به بحران خورده اما در هفته گذشته توانست با پیروزی برابر فجرسپاسی به روال عادی خود باز گردد خوشحالم زمانی برابر پرسپولیس قرار گرفتیم که این تیم قوی شده است. اگر تیم ملی فردا برابر ما بازی کند باز هم بازیکنان انگیزه لازم دارند.

ویسی در باره اینکه اکثر بازیکنانش تجربه اولین حضور خود را در چنین بازی دارند گفت: بازیکنان با تجربه خوبی داریم که می‌توانند به سایر افراد کمک کنند. زمانی که آدم برای بار اول دست به کاری می‌زند بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد من به آنها می‌گویم که شاید این اولین و آخرین بازی آنها در برابر پرسپولیس باشد پس بهترین عملکرد خود را در زمین نشان دهند.
[/color]






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن