تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816617921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دوربین سبک وزن جدید سونی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
Abz






دوربین سبک وزن جدید سونی


دوربین جدید مدل FCB-EX11D ساخت شرکت اروپایی سونی بخش محصولات تصویری، یک دوربین سبک، فوق فشرده و از زمره دوربین های بلوکی FCB است. ابعاد آن فقط mm 2/59 × mm 8/40 × mm 9/35 و وزن آن تنها 95 گرم است. این دوربین به خاطر اندازه اش تصاویر استثنایی با کیفیتی را می گیرد.

این دوربین نیازهای طراحان دوربین های امنیتی دام PTZ و سیستم های کنترل ترافیک وهر مورد دیگری که فضای محدودی داشته باشدمثل درون وسیله نقلیه و یا تجهیزات کنفرانس ویدئویی را تأمین می کند. علی رغم اندازه کوچکش این دوربین وضوح تصویر بالایی تا 530 خط تلویزیونی را داراست و قابلیت هایی دارد که شامل درشت نمایی نوری تا 10 برابر، درشت نمایی دیجیتالی تا 12برابر، مخفی سازی عکس های خصوصی، نمایش خودکار آهسته و یک صفحه نمایش چند لاینی می باشد.

در مدل های PAL یا NTSC به ترتیب وضوح تصویر 44000 و 380000 پیکسل می باشد. دوربین FCB-EX11D مبتنی بر یک Ex view HAD CCD یک چهارم بوده که نسبت به انرژی مادون قرمز حساس است و موجب می شود آن در شرایط نور کم به خوبی عمل کند. این قابلیت که با یک واکنش نمایش خودکار آهسته افزایش می یابد موجب می شود در مناطقی که نور در شرف تغییرات ناگهانی است مثلاً در یک پارکینگ خودرو در شب مراقبت و کنترل صورت گیرد.

به منظور تضمین انطباق با قوانین حریم ملی و بین المللی و امکان استفاده این دوربین در محل های تحت مراقبت وسیع، این دوربین یک مدل پیشرفته فن آوری مخفی سازی حریم خصوصی کروی سونی را داراست. این دوربین یک قابلیت مخفی سازی سیستم عکس برداری مدل موزائیکی و پوشش های بلوکه کردن رنگی و سایه و روشن دارد. با توجه به قابلیت PTZ دوربین صرف نظر از زاویه دوربین امکان جلوگیری از دید دوربین با پوشش شیشه آن وجود ندارد زیرا دوربین به طور اتوماتیک اندازه ناحیه پوشیده را به هنگام درشت نمایی تنظیم می کند و زمانی که دوربین در حال کار است می تواند مناطق پوشیده را نیز ببیند.

تجهیزات صفحه نمایش دوربین FCB-EX11D موجب می شود اپراتورها با سیستمی که با دستورات استاندارد VISCA مطابقت دارد، کار کنند. رابط داده های سری سرعت بالا (kbit/s 4/38) و کنترل میزان سیگنال TTL و نیز استفاده از پروتکل VISCA، امکان تجمیع سیستم ها را آسان می سازد. این دوربین 16 بایت فضای داخلی آزاد EEPROM دارد و اجازه می دهد داده هایی مثل شماره سریال های محصول و شماره ID سیستم/دوربین ذخیره شود.

با یک میدان دید وسیع حداکثر 46 درجه، FCB-EX11D دامنه وسیعی از ویژگی های معمول برای گروه FCB دوربین های سونی را ارائه می دهد. این ویژگی ها شامل یک دتکتور ردیاب حرکت توکار و یک فلیپ الکترونیکی (E-Flip) هستند که می توانند عکس را به گونه ای برگردانند که به طور صحیح نمایش داده شود. این ویژگی در سیستم های دام حیاتی است تا نیاز به تأمین قابلیت های مکانیکی واژگون سازی را به هنگامیکه یک شیء دقیقا زیر دوربین حرکت می کند از بین ببرد.
این مدل دوربین قابلیت های ثابت نگه داشتن عکس و کنترل لنز SMART (فن آوری برگرداندن اتوماتیک لنز ها به حالت اولیه در مدل سونی ) را دارد، تسهیلاتی که نیاز به reset کردن های دستی متناوب را از بین می برد و هزینه های سرویس را کاهش می دهد. علاوه بر این، این دوربین از ویژگی های دیافراگم الکترونیکی و دیافراگم آهسته، گزینه همزمان سازی داخلی یا خارجی و مصرف برق پایین 9/1 وات با موتورهای غیر فعال برخوردار است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن