تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799146322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاوره زیبایی صورت


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: "زیبایی صورت" را میتوان به صورت مجموعه صفاتی تعریف کرد که باعث جذابیت فرد مخصوصاً برای جنس مخالف میگردد.
بخشی از این زیبایی را ما از والدین خود به ارث میبریم ولی این همه ماجرا نیست و بخش مهمی از زیبایی دست خود ماست که میتوانیم با افزودن زیبایی اکتسابی به زیبایی ارثی حداکثر جذابیت را برای خود ایجاد کنیم.
طبق تحقیقات انجام شده به صورتی لفظ زیبا اطلاق میگردد که دارای ویژگیهای زیر باشد:
1. پوست هموار و شفاف
2. وجود تقارن در اجزای صورت
3. چانه کوتاه و باریک، لبهای پر با لبه های کاملاً مشخص، چشمهای درشت و ابروهای باریک.البته این ویژگیهای صورت جذاب زنانه است و ملاکهای صورت مردانه تفاوت دارد.در بین این مشخصات چشمهای درشت از امتیاز بیشتری برخوردار است.
4. عدم وجود بیماری مثل ضایعه پوستی، زگیل، کیست، تومور، آکنه و موی زاید
ویژگیهای مذکور اغلب ذاتی بوده و ایجاد تغییر در آنها بسته به نوع صفت از کم تا متوسط میسر است.ولی موضوع اصلی بحث ما عوارض بیماریها و صفات اکتسابی است که قابلیت تغییر و برگرداندن آن بسیار زیاد است و در واقع بخش اعظم کارهای زیبایی در این قسمت صورت میگیرد.
شایعترین علت مراجعه بیماران موارد زیر است:
1. لک صورت ( pigmentation ) : لکهای صورت که شایعترین فرم آن ملاسما یا لک حاملگی است از مشکلات اصلی خانمها میباشد.امروزه علاوه بر دارو استفاده از دستگاه میکرودرم ابریشن کمک زیادی به رفع لک های مقاوم به درمانهای معمول کرده است.لکهای موضعی رامیتوان با لیزر یا لایه برداری نقطه ای از بین برد.برای لکهای مقاوم به درمان میتوان از لیزرهای فرکشنالکه نسل جدیدی از لیزرها هستند استفاده کرد.
2. اسکار آکنه ( جای جوش ) : از مخرب ترین عوارض بیماری میباشد که بر اعتماد به نفس بیمار نیز موثر است. جای جوش میتواند به صورت فرورفتـگی، لک نقطه ای یا به ندرت برجستگی ظاهر گردد.امروزه راههای درمان موثری برای جای جوش وجود دارد که بهترین آنها لیزر است.لیزر های فرکشنال که نسل جدیدی از لیزر ها هستند بدون داشتن عوارض لیزر های قدیمی اثرات مشابه آنها دارند.برای اطلاعات بیشترلطفاً اینجا را کلیک کنید.
3. کک و مک : با وجود ارثی بودن کک و مک علاوه بر درمان دارویی از لیزر یا لایه برداری نقطه ای میتوان در درمان کک و مک استفاده کرد.درمان کک و مک با لیزر معمولاً برای بیمار بسیار راضی کننده است.
4. موهای زاید : در حال حاضر بهترین روش دایمی از بین بردن موهای زاید لیزر میباشد.دقت کنید که رفع دایمی موهای زاید فقط در صورتی است که دستگاه لیزر مناسب انتخاب شده و تنظیمات دستگاه دقیق و بر اساس صورت بیمار باشد. برای اطلاعات بیشتر لطفاً اینجا را کلیک کنید.
بخشی از زیبایی افراد بواسطه افزایش سن و تماس طولانی با آفتاب دستخوش تغییر میشود که اغلب این تغییرات قابل برگشت هستند:
1. چروک دور چشم : از شکایتهای شایع خانمها است که با تزریق بوتاکس(BOTOX) و لیزر قابل درمان است. در مواردی هم لایه برداری و درمان طولانی مدت موثر است.کرمهای دور چشم اکثراً هیچ اثری ندارند.لیزر های فرکشنال اخیراً اثرات خوبی در درمان چروکهای دور چشم داشته است.
2. تیرگی و گودافتادگی زیر چشم : این حالت اغلب ارثی است که با افزایش سن تشدید میگردد.برای برطرف کردن این مشکل میتوان از تزریق هیالورونیک اسید یا کلاژن استفاده کرد.
3. چروکهای پیشانی : خط اخم و چروکهای پیشانی با تزریق بوتاکس(BOTOX) یا در صورت تمایل بیمار با جراحی face lift قابل درمان است.
4. فرورفتگی چینهای کنار لب ( nasolabial fold ) : این فرورفتگی به راحتی با تزریق ژلهای کلاژنی یا هیالورونیک اسیدقابل درمان است.
5. افتادگی پلک : این حالت که به صورت پف کردگی پلک ظاهر میشود به صورت فرد نمای غمگین یا خسته میدهد.این مشکل به راحتی با جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی(Blepharoplasti ) قابل درمان است.برای اطلاعات بیشتر لطفاً اینجا را کلیک کنید.
6. افتادگی ابرو و صورت : افتادگی ابرو به همراه چروکهای پیشانی با تزریق بوتاکس(BOTOX) قابل درمان است. در صورت تمایل بیمار به جراحی و درمان همزمان افتادگی ابرو و صورت جراحی face lift درمان مفیدی است.
در یک مشاوره زیبایی چه مواردی مد نظر قرار میگیرد :
1. هزینه درمان : از مهمترین پارامترهای درمان است. بیمار باید واقع بینانه سطح مالی خود را در نظر بگیرد و بهترین درمان را انتخاب کند. درمانهای گرانتر معمولاً اثر سریعتر و بهتری دارند.
2. سرعت اثر درمان : بعضی از بیماران برای بهبودی خود ضرب العجل خاصی دارند.معمولاً درمانهای سریع هزینه بیشتری دارند.
3. مدت استراحت(Down time) : بعضی از درمانها باعث قرمزی، پوسته ریزی، التهاب و... میگردند که در نتیجه موجب دوری بیمار از فعالیت روزمره میگردد.
4. عوارض درمان : تقریباً تمامی روشهای درمانی عارضه ایجاد میکنند که بسته به روش شدت و ضعف دارد.
5. تمایل بیمار : در نهایت این بیمار است که با توجه به همه شرایط بهترین درمان مناسب حال خود را انتخاب میکند.
6. تجربه پزشک : چیزی که یک مشاوره موثر را از تحقیقات شخصی متمایز میکند تجربه پزشک است.پزشک میتواند بر اساس تجربیات و دانش خود، شرایط بیمار و نتیجه معاینات به بیمار بهترین روش درمان را پیشنهاد دهد.با این کار دامنه انتخابهای بیمار محدود شده و نتیجتاً انتخاب درمانی بهتری انجام میشود.
در خاتمه اینکه در یک مشاوره خوب پزشک میتواند بیمار را از تمامی انتخابهای درمانی پیش روی بیمار مطلع سازد و مزایا و عوارض هر روش را با بیمار در میان گذارد.این کار باعث میشود تا بیمار آگاهانه بهترین و مناسب ترین درمان برای خودش را از نظر هزینه، سرعت اثر، عوارض و سایر پارامترها انتخاب کند.

منبع:سایت ایرانیان





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 393]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن