تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816451280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1 ( صفحه اول )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 1 ( صفحه اول )
از سوي معاونت تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي تشريح شد؛ ويژه برنامه هاي شبهاي قدر در حرم مطهر امام رضا(ع)

خراسان امروز: معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي با اعلام آمادگي براي استقبال از زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع)، ويژه برنامه هاي شب هاي قدر را تشريح كرد.
امير خوراكيان با تشريح برنامه هاي شبهاي 19، 21، و 23 ماه مبارك رمضان در بارگاه ملكوتي ثامن الحجج(ع) گفت: در اين شبهاي بزرگ با حضور بسياري از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوي مراسم ويژه اي در رواق امام خميني(ره) همراه با پخش سراسري در مجموعه اماكن متبركه برگزار مي شود.وي افزود: سخنرانان در اين شب ها به ترتيب حجج اسلام محمد سيد آبادي، شيخ حسين انصاريان و علي اكبر ناطق نوري هستند.خوراكيان خاطرنشان كرد: در اين شبهاي عزيز فضاي حرم آكنده به نواي ملكوتي قرآن با قرائت ابوالفضل نازدار، جواد پناهي و سيدجواد سادات فاطمي مي شود.معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي با اشاره به برنامه هاي ديگر اين شبها، عنوان كرد: در شب نوزدهم ماه مبارك مراسم قرآن به سر، قرائت دعاي افتتاح، دعاي جوشن كبير، عزاداري شب ضربت خوردن حضرت علي(ع)، مرثيه سرايي و ذكر توسل به حضرت رضا(ع) برگزار مي شود.وي در خصوص مراسم شب بيست و يكم، گفت: قرائت زيارت اميرالمؤمنين(ع) و مناجات نامه حضرت علي(ع)، مرثيه سرايي و عزاداري، قرائت دعاي جوشن كبير، عزاداري شب شهادت حضرت علي(ع) و ذكر توسل به حضرت رضا(ع) از ديگر برنامه هاست.خوراكيان افزود: قرائت ترتيل قرآن، قرائت زيارت امام حسين(ع) در شب هاي قدر، قرائت دعاي جوشن كبير و ذكر توسل به امام زمان(عج) از برنامه هاي شب بيست و سوم براي متوسلان دربارگاه منور رضوي است.وي تصريح كرد: اين مراسم از ساعت 20 هر شب آغاز و تا ساعت يك بامداد ادامه دارد.

يك مسؤول خواستار شد؛ استفاده از ايده هاي جديد براي زيباسازي وروديهاي مشهد

خراسان امروز: شهردار منطقه 7 گفت: طرح «مشهد چهارده صفر چهار» پروژه اي براساس واگذاري اولويت و بودجه، با ضمانت اجرايي است.
مسعود اياز اظهار داشت: وجود ايده هايي در زمينه اسكان و تفريح زائران در ورودي و خروجي شهر، مناسب با فضاي عمومي مشهد مي تواند شهرداري را در جهت پيشبرد اهداف بلند مدت مشهد ياري نمايد.
وي ورودي هر شهر را نماد آن عنوان كرد و اظهار داشت: ايجاد نمادهاي مبتكرانه و مناسب در ورودي شهر رفاه و رضايتمندي زائران را به همراه دارد.
وي تصريح كرد: استفاده از ايده هاي جديد در زمينه زيبا سازي وروديهاي شهر مشهد گامي جديد در رسيدن به جذب مسافران است.
وي اظهار داشت: بهينه سازي وروديها و ايجاد امكانات رفاهي براي مسافران مي تواند منبع درآمدي براي توسعه و آباداني مشهد باشد.
وي اذعان داشت: طرح «مشهد چهارده صفر چهار» طرحي سازنده است كه با تبليغات گسترده مي توان مشاركت مردمي را نه تنها در سطح شهر بلكه در كل كشور به دنبال داشته باشد.
وي تصريح كرد: ايده و نظرات عالي و مشاركت مردم در اين طرح، راه رسيدن مشهد به شهري فراملي را هموار مي كند.
وي خاطرنشان كرد: اين طرح ايجاد انگيزه، جذب نخبگان و به وجود آوردن حس مسؤوليت پذيري در جوانان را افزايش مي دهد.

30 هزار نفر در تربت جام آموزشهاي امداد و نجات را فرا گرفتند

خراسان امروز: رئيس جمعيت هلال احمر تربت جام گفت: 30 هزار نفر طي سه سال گذشته در اين شهرستان مرزي آموزشهاي امداد و نجات و كمكهاي اوليه را فرا گرفتند.محمدرضا مرندي در جمع امدادگران شهرستان تربت جام افزود: بخش اعظم فراگيران را دانش آموزان، دانشجويان، بسيجيان و پرسنل نظامي و انتظامي تشكيل مي دهند.وي اظهار داشت: اين افراد آموزشهاي مقدماتي، تكميلي، عمومي و كمكهاي اوليه را به صورت تئوري و در مانورهاي مختلف به صورت عملي فرا گرفتند.وي بيان كرد: به جوانان مناطق روستايي هم در قالب طرح كاروانهاي نيكوكاري، آموزشهاي امداد و نجات و كمكهاي اوليه ارايه شده است.وي گفت: كلاسهاي آموزش امداد و نجات و كمكهاي اوليه با هدف ارتقاي سطح توانمنديهاي بالقوه جوانان برگزار شده و كمك بزرگي به كاهش حوادث، سوانح و صدمات پس از حوادث طبيعي است.
مرندي گفت: به دليل استقبال دانش آموزان از آموزشهاي امداد و نجات و كمكهاي اوليه، اين آموزشها در سطح مدارس شهرستان تربت جام در سال جاري فراگير خواهد شد.

شهردار نقاب در پي ارتقا به شهرستان خواستار شد ؛ تأمين زمين مورد نياز ادارات جوين از سوي خيرين و مردم

جوين- خبرنگار قدس: با توجه به ارتقاي جوين به شهرستان و گسيل ادارات دولتي و نهادهاي انقلابي براي خدمات رساني بيشتر به مردم محروم منطقه، از خيرين، نيكوكاران و زمين داران درخواست مي شود شوراي اسلامي شهر را در اين خصوص ياري نمايند.رئيس شوراي شهر نقاب در اين رابطه گفت: از نيكوكاران تقاضا داريم براي مساعدت و ياري مسؤولان عدالت محور در انجام خدمات بيشتر، ما را ياري نمائيد. كريم نقابي افزود: شهر نقاب مركز شهرستان جوين از 6 محله ادغام شده به وجود آمده و لذا شهرونداني كه آمادگي دارند، براي تأسيس ادارات در محله خود نسبت به واگذاري زمين مناسب به صورت مكتوب اقدام نمايند.
وي اضافه كرد: ما درخواست خود را به طور مكتوب به محلات مختلف اعلام كرده ايم تا در آينده با مشكلي مواجه نشويم.شهردار نقاب نيز در اين خصوص گفت: ما آمادگي داريم در هر يك از محلات زمين براي اين امر واگذار نمائيم و از اين نظر مشكلي وجود ندارد.هاشم ملايجردي افزود: تاكنون نيز براي احداث ساختمان فرمانداري و ساير ادارات متقاضي، زمين واگذار نموده ايم و در آينده نيز مساعدت لازم را انجام خواهيم داد تا بتوانيم در توسعه شهرستان سهم خود را ايفا نمائيم.

يك مسؤول: خراسان شمالي به كارگاه ساخت و ساز راه تبديل شده است

بجنورد - خبرنگار قدس: مدير كل راه و ترابري خراسان شمالي گفت: مصوبات دولت در بخش راهسازي خراسان شمالي، باعث شده اين استان به كارگاه ساخت و ساز راه تبديل شود.ابوالفضل باقرنيا با بيان اينكه 13 مصوبه از محل سفر هيأت دولت در بخش راه اين استان 100 درصد اجرايي شده است، تصريح كرد: هيأت دولت در دور نخست سفر به خراسان شمالي در حوزه راه آهن دو مصوبه داشت كه اين مصوبات به طور كامل انجام شده است.باقرنيا طرحهاي هيأت دولت را كه در حوزه راه و ترابري اين استان انجام شده است، شامل تخصيص 140 ميليارد ريال براي اجراي راه روستايي در خراسان شمالي، تخصيص 20 ميليارد ريال براي خريد ماشين آلات راهسازي، انجام مطالعات مسير در محور بجنورد به آزاد شهر تا جنگل گلستان، مطالعات چهار خطه شدن محور بجنورد به آزاد شهر و كنار گذرهاي شهرهاي بجنورد، شيروان، آشخانه و فاروج عنوان كرد.وي با اشاره به ساخت راه مواصلاتي بجنورد به ميامي در استان سمنان از مسير سنخواست جاجرم، اذعان داشت: اين طرح در طول 218 كيلومتر اجرا خواهد شد كه تاكنون 40 كيلومتر آن به اتمام رسيده و ساير بخشهاي آن توسط پيمانكاران در حال اجراست كه با تكميل اين محور فاصله بجنورد تا تهران از اين مسير 80 كيلومتر كاسته مي شود.

يك مسؤول: بقاع متبركه بايد مهد امور فرهنگي شود

خراسان امروز: مدير كل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوي گفت: بقاع متبركه بايد جايگاهي متناسب در بين مردم داشته باشد و به مهد امور فرهنگي تبديل شود.
حجة الاسلام حجت گنابادي نژاد در بازديد از بقعه خواجه اباصلت مشهد افزود: استفاده از بقاع متبركه بعنوان مركزي فرهنگي در راستاي ترويج فرهنگ اسلامي يكي از سياستهاي اين سازمان است.
وي همچنين اظهار داشت: طرح برنامه هاي مدون در بقاع متبركه و مهياسازي امور رفاهي براي زائرين بايد در اولويت كارهاي فرهنگي زيارتي اين سازمان قرار گيرد.
مدير كل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوي تصريح كرد: اميد است با استفاده از پتانسيلهاي موجود در بقاع متبركه بتوان زمينه هاي مساعدي را براي اجراي برنامه هاي فرهنگي مهيا نمود.
وي همچنين خواستار توجه ورسيدگي بيشتر به بقاع متبركه شد و خاطر نشان كرد: با برنامه ريزي در راستاي تبديل اين اماكن به مراكز فرهنگي مي توان از ظرفيتهاي بالاي اين اماكن بهره برداري لازم را نمود.

جعفري خبر داد ؛ تشكيل خبرگزاري رضوي در آينده نزديك

خراسان امروز: دبير ششمين جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) از تشكيل خبرگزاري رضوي در آينده نزديك خبر داد.
سيدجواد جعفري در جلسه هماهنگي كميته هاي اين جشنواره با بيان اين مطلب افزود: علاوه بر خبرگزاري، انجمن خبرنگاران فرهنگ رضوي نيز با حضور خبرنگاران استاني و ملي تشكيل مي گردد.
وي همچنين از معرفي خادمان فرهنگي خبر داد و اظهار داشت: در بخش تقدير و تجليل از خادمان فرهنگي از سه نفر از پژوهشگران فرهنگ رضوي و سه نفر به عنوان خادم فرهنگي به طور ويژه تقدير به عمل خواهد آمد.
جعفري حضور هنرمندان مطرح كشور در جشنواره را سبب تقويت توليدات جشنواره عنوان كرد و گفت: حضور هنرمندان سرشناس در جشنواره سبب آشنايي آنها با اهداف و رويكردهاي جشنواره مي شود كه ارتقاي سطح توليدات را نيز در پي خواهد داشت و نيز حضور هنرمندان مداح در اين جشنواره باعث گسترش فرهنگ رضوي و تقويت توليدات مؤثر خواهد شد.

امام جمعه سربيشه تأكيد كرد؛ لزوم حضور روحانيان در روستاها

سربيشه - خبرنگار قدس: امام جمعه سربيشه در جمع اهالي روستاي شورستان با اشاره بر لزوم حضور روحاني در روستاها از ثبت نام 29 طلبه در حوزه علميه جديدالتأسيس سربيشه خبرداد.حجة الاسلام والمسلمين محمدي بر شناسايي دانش آموزان مستعد و سوق دادن آنان به حوزه علميه تأكيد كرد.
وي با توضيح اينكه دين اسلام دشمنان زيادي دارد، افزود: نشانه قبولي نماز پرهيز از ارتكاب گناه است.در اين نشست يكي از اعضاي شوراي اسلامي روستاي شورستان نيز با اشاره به صبغه مذهبي اهالي اين روستا علت عدم حضور روحاني را نبود خانه عالم در روستا معرفي كرد.

فعاليت 17 تشكل مردم نهاد در خراسان شمالي

بجنورد- خبرنگار قدس: مسؤول نمايندگي شهرستان بجنورد گفت: در استان خراسان شمالي تاكنون 17 تشكل مردم نهاد با 90 نفر عضو، وظيفه نگهداري و مراقبت از گنجينه هاي تاريخي را برعهده دارند.محسن مرادقلي همكاري انجمنها با اعضاي شوراها، دهياريها و بسيج پايگاه هاي روستايي را در سطح شهرستان بسيار مهم دانست و افزود: گستردگي و تنوع ميراث فرهنگي و معنوي باعث شده است كه حفاظت از اين آثارگرانبها تنها توسط يك سازمان به سختي صورت گيرد و بنابراين خواستار همكاري مسؤولان و تمام اقشار جامعه شد.
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 301]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن