تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815472123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
آتش سوزي در خوابگاه دانشگاه الزهرا
بخشي از خوابگاه گلستان 5 دانشگاه الزهرا (س) همزمان با روز ثبت نام دانشجويان جديدالورود دانشگاه دچار سانحه آتشسوزي شد. نعيمه ايزد پناه -دبير شوراي صنفي دانشجويان دانشگاه الزهرا (س) با تاييد اين خبر گفت: علت آتش سوزي آن طور كه شنيده شده بي احتياطي دانشجويان در استفاده از گاز در آشپزخانه بوده است. البته در زمان سانحه هيچ فردي در محل آشپزخانه حضور نداشته است.دبير شوراي صنفي دانشجويان دانشگاه الزهرا (س) با بيان اينكه آتش سوزي در خوابگاه گلستان 5 دانشگاه الزهرا تلفات جاني در پي نداشته است، افزود: اين اتفاق ظهر روز سه شنبه رخ داده و دانشجويان با آگاهي از سانحه از خوابگاه بيرون آمدند.وي اضافه كرد: روزگذشته اين خوابگاه تخليه شد و ساكنان آن به گلستانهاي ديگر منتقل شدند. اظهارات دبير شوراي صنفي دانشجويان دانشگاه الزهرا (س) در حالي است كه تعدادي از دانشجويان دانشگاه الزهرا (س) در تماسهايي با مهر عنوان مي كنند علت آتش سوزي در طبقه سوم خوابگاه گلستان 5 دانشگاه الزهرا (س) مشكلات تاسيساتي خوابگاههاست.دكتر شيرين قهرمان ايزدي -معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه الزهرا (س) در اين زمينه تاكيد كرد: "مشكل تاسيسات نداشته ايم."

دستگيري كلاهبردار ميلياردي
برادراني كه با روياي پولدار شدن اقدام به كلاهبرداري از مردم كرده بودند در دام پليس گرفتار شدند .اواسط بهمن ماه سال گذشته با مراجعه 110 نفر از شهروندان تهراني وشكايت از 2شركت كه با وعده هاي دروغين از مردم اخاذي ميكردند راز كلاهبرداران ميلياردي فاش شد.يكي ازشاكيان در شكايت خود به ماموران گفت :چندي پيش با ديدن آگهي فروش وام در روزنامه هاي كثيرالانتشار با مراجعه به اين شركت -جواد-مدير عامل شركت با دريافت 7ميليون تومان قول دريافت وام را در آينده اي نزديك به ما داد.ولي بعد از مدتي متوجه تخليه شركت و فرار كارمندان آنها شديم.با افزايش تعداد شاكيان ماموران پليس با اقدامات همه جانبه و رد يابي تلفن همراه جواد و همدستش موفق شدند رد آنها را در ملارد كرج بدست بياورند.هفته گذشته ماموران طي يك عمليات پليسي موفق شدند جواد را دستگير كنند.جواد در بازجويي مدعي شد به همراه برادرم مهدي تصميم به تاسيس شركت و اخاذي از مردم كرديم به همين خاطر با تاسيس 2شركت و دادن وعدهاي واهي براي دادن وام موفق شديم يك ميليارد و پانصد ميليون ريال كلاهبرداري كنيم.با اعترافات جواد تلاش پليس براي دستگيري همدست وي آغاز شد.

فرار مرگبار مظنون فراري از دست پليس
متهم پژوسوار كه به «ايست» پليس تهران توجه نكرد و گريخت با شليك گلوله كشته شد. افسران دايره دوم اداره آگاهي مركز، عصر ديروز هنگام گشت در بزرگراه آزادگان به يك دستگاه پژو پرشيا مشكوك شدند و به راننده آن «ايست» دادند. امااو با شنيدن اين دستور به شدت دستپاچه شد و برسرعت خودرو افزود تا فرار كند.بدين ترتيب تعقيب وگريز نفسگير آغاز شد و ماموران 11 تير هوايي و زميني شليك كردند.در نتيجه، شماري از گلوله ها به پژوپرشيا خورد و راننده 26 ساله به نام «كامبيز» جان باخت. همچنين مرد 27 ساله اي به نام «شاپور» كه همراه قرباني بود دستگير و روانه اداره آگاهي شد. سپس بازپرس محمد شهرياري (كشيك دادسراي جنايي تهران) رسيدگي به پرونده را در دستور كار خود قرار داد و جنازه قرباني به پزشكي قانوني فرستاده شد.در آن بين «شاپور» كه براثر مصرف شيشه (مخدر مصنوعي) گيج بود گفت: من و «كامبيز» اين ماشين را هفته گذشته دزديديم و تصور نمي كرديم به اين زودي ها شناسايي شويم.به گزارش ايسكانيوز، پرونده در شعبه هفتم دادسراي ناحيه 27 پايتخت تحت رسيدگي است و بازجويي از متهم ادامه دارد.

جنايت در لواسان
جسد يك جوان26 ساله غرق به خون در خيابان آسيا كشف شد. صبح ديروز ماموران كلانتري 166 لشگرك از كشف جسد يك مرد جوان باخبر شدند. ماموران با حضور در صحنه واقع در خيابان آسيا دريافتند نوجوان 26 ساله اي به نام محمد بر اثر اصابت ضربات چاقو به ناحيه گردنش به قتل رسيده و در اين محل رها شده است. بازپرس ويژه قتل تهران در خصوص اين پرونده گفت: تحقيقات ابتدايي نشان داد محمد لباس بيرون به تن داشته اما بدون جوراب و كفش جسدش در اين محل رها شده است. وي گفت:تحقيقات در خصوص شناسايي قاتلان وي آغاز شده است.

معماي قتل زن جوان با اعترافات همسرش فاش شد
مردي كه همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود در دام كارآگاهان پليس افتاد. هفته گذشته ماموران پليس قزوين در جريان قتل زن جواني قرار گرفتند بلافاصله اكيپي از ماموران اداره اگاهي به محل مورد نظر رفتند.در تحقيقات اوليه مشخص شد مقتول اكرم 31 ساله نام دارد كه بر اثر بريدگي شاهرگ فوت كرده است.ماموران كه به موضوع مشكوك شده بودند از همسر مقتول بازجويي كردندكه وي ادعا كرد من وهمسرم با هم اختلاف داشتيم و او هميشه ميگفت ميخواهد خودكشي كند. روز حادثه باز هم درگير شديم كه اكرم در يك لحظه با تيغ گردن خود را زد و تلاش من براي نجاتش بي فايده بود.ماموران در ادامه تحقيقات از همسايه ها متوجه شدنداكرم با همسرش داراي اختلافات شديد خانوادگي بوده و هر روز با هم درگيري دارند.ماموران با توجه به اطلاعات به دست آمده به علي مشكوك شده و به بازجويي هاي فني-پليسي از وي پرداختند كه وي لب به اعتراف گشود وبه كارآگاهان گفت:من هميشه به اكرم سو» ظن داشتم وبر سر مسايل مالي هميشه اختلاف داشتيم روز حادثه دوباره درگير شديم از شدت عصبانيت يك كارد از آشپزخانه برداشتم وضربه اي به گردنش زدم وقتي به خودم آمدم اكرم مرده بود به خاطر عذاب وجدان تصميم به صحنه سازي گرفتم و مرگ اورا خودكشي جلوه دادم.با تكميل پرونده متهم با قرار قانوني روانه زندان شد.

زورگيري پسر از پدرش با چاقو
پسر 28 ساله اي كه با ضربات چاقو قصد گرفتن پول براي تهيه كراك از پدر خود را داشت دستگير شد. حدود ساعت 25:23 روز سه شنبه ماموران انتظامي در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره نزاع خانوادگي در يكي از خيابان هاي جنوب تهران براي بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.بنابراين گزارش، ماموران پس از مراجعه به محل با مشاهده فردي ميانسال كه از ناحيه پهلو دچار جراحات و خونريزي شده بود بلافاصله وي را با هماهنگي مركز اورژانس به بيمارستان منتقل و شروع به ثبت اظهارات شاكي پرونده با هويت معصومه -پ كردند كه وي اظهار داشت: پسر 28 ساله ام مدتي است مواد مخدر از نوع كراك مصرف مي كند و هر بار به زور پول تهيه موادش را از من و پدرش مي گرفت تا اينكه امشب هنگامي كه قصد داشت از پدرش پول بگيرد وي با درخواستش مخالفت كرد و پسرم با چاقوي آشپزخانه ابتدا پدرش را تهديد و بعد در اثر عصبانيت چندين ضربه به پهلويش وارد كرد و متواري شد.اين گزارش حاكيست، پس از ثبت شكايت شاكي و تشكيل پرونده قضايي حكم جلب متهم از سوي مقام قضايي رسيدگي كننده صادر شد و ماموران با راهنمايي هاي شاكي موفق به دستگيري وي در منزل يكي از دوستانش شدند.گفتني است، پرونده متهم پس از تكميل تحقيقات با اخذ آخرين دفاع به تحمل يك سال حبس محكوم شد.

ديپلم جعلي براي استخدام
پسر جواني كه براي استخدام در يكي از سازمان هاي دولتي، مدرك ديپلم دوست خود را دستكاري كرده و از آن استفاده نموده بود، دستگير شد. پسر جواني به نام وحيد كه براي استخدام در آتش نشاني در مدرك دوست خود دست برده و كپي آن را ارايه كرده بود، از سوي ماموران نيروي انتظامي دستگير شد.بنابر گزارش اين سازمان، مبني بر وجود مدارك جعلي پسر جواني براي استخدام باعث شد كه ماموران پليس موضوع را پي گيري نمايند. پس از بررسي ها و استعلام انجام شده مشخص شد كه مدرك ديپلم متعلق به شخصي به هويت "رضا.ح" مي باشد.وحيد در اعترافاتش گفت: با حميد در دوران ابتدايي همكلاس بوديم ولي من بنا به دلايلي موفق نشدم كه ادامه تحصيل بدهم و چون به مدرك ديپلم براي استخدام نياز داشتم، دوستم قبول كرد در ازاي مبلغي پول مدرك خود را در اختيار من قرار دهد كه با عوض كردن عكس و مشخصات آن بتوانم استخدام شوم.
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن