تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816319060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - اي برادر كجايي؟


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ورزش - اي برادر كجايي؟


ورزش - اي برادر كجايي؟

عليرضا خطيبي:هيچ‌كس فكرش را هم نمي‌كرد كه جدال هفته هفتم استقلال مقابل برادر اهوازي‌ همان ديدار حيثيتي باشد كه بقا يا عزل امير قلعه‌نويي را به همراه داشته باشد. حدس زدن اين موضوع كه كار ژنرال با آبي‌ها فقط پس از شش بازي به انتهاي كوچه بن‌بست مي‌رسد در مخيله هيچ‌كس نمي‌گنجيد اما حالا برادران آبي بايد خون بريزند تا صبح‌گاه جمعه گل و بلبل باشد. اتفاقات باشگاه استقلال و احكام عزل پورحيدري و فتح‌الله‌زاده، شايد يك شوك موثر باشد، درست مثل اضافه شدن علي انصاري به هيات مديره كه قرار است نقش حسين هدايتي قرمزها را اين‌بار براي استقلال بازي كند و حداقل بازيكنان اين تيم اميدوارند كه اين دستگاه خودپرداز جديد كپي برابر اصل باشد اما مشكل جاي ديگري است. استقلال اهواز به جز يك بار در ليگ دوم حرفه‌اي هرگز نتوانسته لقمه گلوگيري براي برادر تهراني باشد و دست بر قضا آن روز همين امير قلعه‌نويي روي نيمكت اهوازي‌ها حضور داشت. استقلال اهواز در فصل قبل يكي از دو تيمي بود كه همه امتيازات رفت و برگشت را به تهراني‌ها تقديم كرد تا آنها روي پله سيزدهم قرار بگيرند و اوضاع مفتضح‌تري را تجربه نكنند.

بازي رفت در تهران مبدل شد به اولين گام ناصر حجازي و بازي برگشت هم تثبيت‌كننده نقش فيروز كريمي، اما اين استقلال اهواز يك فرق ويژه با سال‌هاي قبل دارد،‌ روي نيمكت اين تيم اكبر ميثاقياني مي‌نشيند كه هميشه در تهران موفق شده استقلال امير قلعه‌نويي را متوقف كند. ژنرال آبي‌ها خوب مي‌داند كه هر نتيجه‌اي به جز كسب همه امتيازات به جز واكنش‌هاي شديد هواداران اولترا موجب يك‌سري پس‌لرزه‌ در هيات مديره جديد هم خواهد شد. هيات مديره‌اي كه حالا بار هواداري‌اش از قلعه‌نويي بيشتر شده اما نه اين قلعه‌نويي شكست‌خورده و ناكام. استقلال براي اين بازي دست به 2-5-3 خود خواهد زد و اميدوار است كه آناليز از نزديك رضا رجبي به كمك آنها بيايد. به احتمال فراوان در اين بازي يدالله اكبري و مجتبي جباري نقش هافبك‌‌هاي چپ و راست آبي را بازي مي‌كنند و با توجه به محروميت سياوش اكبرپور اين بار علي عليزاده و فرهاد مجيدي زوج خط حمله را تشكيل مي‌دهند، احتمال تغيير بيژن كوشكي هم وجود دارد چراكه با توجه به بلندي قامت امير وزيري و تسلط او روي توپ‌هاي هوايي، ابراهيم تقي‌پور و حتي هادي شكوري گزينه‌هاي بهتري براي يارگيري با وزيري هستند. استقلالي‌ها براي سرعت ناصر شكرون هم بايد فكري بكنند اما مهم‌ترين دغدغه آبي‌ها بي‌شك ميلاد ميداودي است كه قول داده يا گل بزند يا پاس گل بدهد. ميداودي با توجه به هوش بالايش به سمت چپ دفاع سه‌نفره استقلال متمايل مي‌شود تا بتواند از سد پيروز قرباني كه قطعا بي‌كيفيت‌ترين عنصر دفاعي آبي‌هاست بگذرد.
شامگاه پنج‌شنبه خيلي چيزها را تغيير مي‌دهد؛ استقلالي‌ها در حالي كه يكديگر را در آغوش مي‌كشند و اشك شوق در چشمان‌شان حلقه مي‌زند كه در زير لباس‌شان چاقوهاي آخته براي قلع و قمع كردن طرف مقابل جاسازي كرده‌اند.
داربي با بوي خون
فولادشهر اصفهان ميزبان حساس‌ترين داربي اصفهاني تاريخ ليگ برتر است. ذوب‌آهن ميزبان در يك هفته اخير حاشيه‌هاي زيادي را پشت سر گذاشته، از شكست سنگين 4 بر صفر مقابل ابومسلم تا ادامه ماجراي اتفاق 230 هتل آسمان و از تخلف حالا آشكار شده آنها در تعويض نام كامران امرايي به وحيد تا بحث شديد آذري و مصطفوي و شكايت مسوولان قرمز از آنها، اما به هر حال ذوب‌آهن جزء بالانشين‌هاست و هيچ‌چيز مثل پيروزي در داربي اصفهان نمي‌تواند روي شايستگي‌هاي منصور ابراهيم‌زاده صحه بگذارد. اوضاع سپاهان هم چندان خوشايند نيست، بحران عدم نتيجه‌گيري سپاهان هنوز ادامه دارد و شايعات اصفهاني از مذاكره سپاهاني‌ها با رسول كربكندي خبر مي‌دهد و اين يعني داربي مي‌تواند آخرين روزهاي حكومت انگين فيرات را رقم بزند.
اما ويژه‌ترين مرد هفته بي‌شك پرويز مظلومي است، او در كرمان روبه‌روي يار هميشگي قرار مي‌گيرد يعني منصور پورحيدري كه حالا ديگر عضو هيات مديره آبي‌ها هم نيست. مظلومي مي‌تواند با شكست دادن پاس هم منصورخان را به چالش بكشد و هم دندان‌هاي تيزش را براي تصاحب نيمكت استقلال نشان دهد و هم مس را به بهره‌گيري از اتفاقات به صدر جدول برساند و اين يعني يك تير با چند نشان.
برنامه هفته هفتم ليگ برتر
پنج‌شنبه/ 28 شهريور/ 20:30
ذوب‌آهن‌ـ سپاهان/ فولاد‌شهر اصفهان/ داور: هدايت ممبيني
پيكان‌ـ ملوان/ رجايي قزوين‌/ داور: غلامرضا جباري
فولاد‌ـ ابومسلم/ تختي اهواز/ داور: محمود رفيعي
پگاه‌ـ راه‌آهن/ سردار جنگل رشت‌/ داور: تورج حق‌وردي
مس‌ـ پاس/ باهنر كرمان/ داور: سعيد بخشي‌زاده
استقلال‌ـ استقلال اهواز/ 21:30/ آزادي/ داور: شاهين حاج‌بابايي
مقاومت‌‌ـ صباباتري/21:30/ حافظيه‌شيراز/ داور: محسن قهرماني
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن