تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تهران ـ مشهد با قطار در 2 ساعت


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: تهران ـ مشهد با قطار در 2 ساعت
مدير پروژه قطار سريع السير تهران ـ مشهد اظهار داشت : با احداث پروژه قطار سريع السير تهران ـ مشهد حمل و نقل ريلي آن به دو ساعت كاهش مي يابد.
به گزارش خبرگزاري فارس حسينعلي بهروزي فر گفت : اين پروژه در هفت مرحله تعريف شده كه بعد از بهره برداري از آن مي توان هر 10 دقيقه يك هزار و 172 مسافر را با 10 واگن در مسافت 860 كيلومتري تهران ـ مشهد جابه جا كرد .
وي با بيان اينكه پيش بيني ما براي انجام اين پروژه پنج سال است افزود : سرعت اين قطار 500 كيلومتر در ساعت است كه حسن مغناطيس آن اين است كه مي تواند با جريان القايي رايانه سرعت آن را كم و زياد كرد.
بهروزي فر با اشاره به اينكه حوزه مغناطيس اين قطار بسيار كوچك است عنوان كرد : مصرف انرژي آن كم بوده و مصرف آن از زماني شروع مي شود كه واگن ها روي ريل قرار گيرند.
وي در ارتباط با فازهاي اين پروژه نيز گفت : فاز صفر آن مطالعاتي بوده كه بنا به درخواست استاندار خراسان رضوي و وزارت راه و ترابري انجام شده و توجيه پذيري فني اقتصادي و مقايسه سامانه آن به پايان رسيده است و سامانه ارجح را نيز معرفي كرده ايم .
وي ادامه داد : فاز يك اين پروژه نيز داراي دو بخش مطالعاتي تهيه اسناد مثبته براي سرمايه گذار و مطالعاتي براي خود پروژه است .
مدير پروژه قطار سريع السير تهران ـ مشهد با بيان اينكه سهم فاز يك 0 8 كل پروژه است گفت : تاكنون 30 درصد از فاز يك انجام شده است .
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن