تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روحاني لبناني: مقاومت تنها راه آزادي قدس شريف است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: روحاني لبناني: مقاومت تنها راه آزادي قدس شريف است
سياسي. امام خميني. روز قدس. لبنان
بيروت - رييس هيات علماي جبل عامل لبنان تاكيد كرد كه مقاومت تنها راه آزادي قدس شريف وديگر سرزمين‌هاي اشغالي مسلمانان از اسارت رژيم صهيونيستي است .

شيخ عفيف نابلسي روز چهارشنبه با اشاره به نزديك بودن روز جهاني قدس در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در شهر صيدا واقع در جنوب لبنان افزود :
متعجبم از اينكه هنوز هم عده‌اي باوجود تجارب تلخ مذاكرات سياسي و دادن امتيازهاي گوناگون به رژيم صهيونيستي هنوز هم اعتقاد دارند با تلاش‌هاي سياسي مي‌توان حق و حقوق فلسطينيان را از صهيونيستهاي غاصب گرفت .

وي افزود : صفحات زرين مقاومت در منطقه از جمله در جنوب لبنان ، بيروت و سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين و غزه به همه ملتها و دولتها ثابت كرد آنچه باعث به زانو درآمدن صهيونيستها مي‌شود، مبارزه و مقاومت است .

اين انديشمند مسلمان با قدرداني از امام خميني (س ) بخاطر تعيين روز جهاني قدس و پشتيباني‌هاي دايمي حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي از آرمانهاي والاي مسلمانان و به ويژه ملت فلسطين ، ايستادگي و وفاداري ايران در اين زمينه را الگويي براي امت اسلامي دانست .

نابلسي گفت : مسلمانان به ويژه ملتهاي منطقه ‪ ۶۰‬سال است كه شاهد و ناظر جنايت‌ها و پيامدهاي شوم اشغال سرزمين مقدس فلسطين و آثار زيانبار حضور رژيم صهيونيستي در منطقه خاورميانه از جمله اهانت‌هاي مكرر صهيونيستها به مقدسات به ويژه قدس و مسجدالاقصي هستند .

وي افزود : اما متاسفانه واكنش آنان نسبت به اين هتاكي‌هاي اسراييل مناسب نبوده و اگر فلسطينيان و مسلمانان منطقه هنوز هم از مصائب وجود رژيم نامشروع اسراييل در رنج هستند ناشي از همين كوتاهي در برابرمظالم رژيم صهيونيستي است .

اين عالم مسلمان اظهار داشت : مسلمانان نبايد در برابر اقدامات ويرانگر صهيونيست‌ها در يهودي ساختن شهر قدس كه نماد اديان الهي به ويژه مسلمانان است و تخريب آثار تمدني و فرهنگ اسلامي ساكت بنشينند.

نابلسي به موضوع آوارگان فلسطيني و درد و رنج آنان كه در نتيجه ‪ ۶۰‬سال دوري از وطن و موقت زيستن در كشورهاي ديگر است اشاره كرد و گفت فلسطينيان بايد همچنان در برابر اين حق خود ايستادگي كرده و از آن كوتاه نيايند و وظيفه ديگر مسلمانان است كه در مناسبت‌هاي مختلف به ويژه روز جهاني قدس از آنان حمايت كنند.

حدود ‪ ۴۰۰‬هزار پناهنده فلسطيني در ‪ ۱۲‬اردوگاه در لبنان به سختي زندگي مي‌كنند.
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن