تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821077748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار تهران خبر داد: طرح هاي ويژه براي اتوبان كرج


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: شهردار تهران خبر داد: طرح هاي ويژه براي اتوبان كرج
جام جم آنلاين: دكتر محمد باقر قاليباف شهردار تهران از افتتاح اتوبان شهيد باكري تا پايان امسال خبر داد و گفت: در نظر داريم از اين اتوبان تقاطعي با اتوبان تهران – كرج ايجاد كنيم.


به گزارش مهر، دكتر قاليباف صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه ادامه كمربندي آزادگان حد فاصل بزرگراه تهران - كرج تا بزرگراه شهيد همت ضمن اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: عزت زندگي امروز خود را مديون مردان گمنامي هستيم كه فقط با خداي خود معامله كردند و امروز هيچكس حق ندارد از اين افتخار جز براي منافع ملي و رسيدن به اهداف و آرمانهاي اسلام در جاي ديگري استفاده كند.

وي با بيان اقدامات انجام شده براي افتتاح اين پروژه اظهار كرد : اين پروژه در زمان كوتاهي به سرانجام رسيد و امروز بخشي از رينگ خارجي تهران را به طول 5/4 كيلومتر افتتاح كرديم كه نقش جدي در ورودي و خروجي تهران دارد و حجم زيادي از تردد در اتوبان كرج - تهران و تقاطع شيخ فضل الله و محمد علي جناح را تسهيل مي كند.

قاليباف خاطرنشان كرد : در نظر داريم از اتوبان شهيد باكري كه تا پايان امسال افتتاح خواهد شد تقاطعي با اتوبان تهران – كرج ايجاد كنيم و بايد توانيم در اين فاصله تقاطع محمد علي جناح و شيخ فضل لله نوري را كه طراحي آن تمام شده است احداث و ترافيك را به آن منتقل كنيم.

شهردار تهران افزود: احداث ادامه بزرگراه همت به سمت ورد آورد نيز در دستور كار است و اطمينان دارم كه همكاران من در اين بخش همان طور كه در دفاع مقدس وفادارانه خدمت مي كردند در اين جبهه نيز صادقانه و بدون پرداختن به حاشيه و قيل و قال به مردم تهران كه جمعيت شهيدان برخي مناطق آن نسبت به كل كشور بيشتر است خدمت مي كنند.

قاليباف با بيان اين كه مردم تهران با عقلانيت بر حركتهاي ما مسئولان ناظرند تصريح كرد : اميدوارم به زودي ادامه اتوبان همت و بزرگراه زينالدين و عبور از جنگلهاي چيتگر و لويزان و وصل شدن به منطقه خاك سفيد وشمال شرق تهران و در نهايت به تقاطع سه راه آزمايش كه در چند روز آينده افتتاح مي شود محقق شود و مسير شرقي - غربي از ورودي هاي جاده جاجرود تا ورد آورد را نيز در آينده نزديك پيش ببريم.

به گفته شهردار تهران اگر امروز بيشتر تلاش كنيم نسل آينده با عزت و راحتي بيشتري زندگي مي كند و بايد بتوانيم مسير رشد و تعالي انسانها را با تكيه بر اهداف اسلام و انقلاب فراهم كنيم و هيچ چيز ما را از رسيدن به اين مهم بازندارد.
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن