تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820458284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قيمت سيمان در آذربايجان غربي كاهش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قيمت سيمان در آذربايجان غربي كاهش مي يابد
اروميه - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان غربي گفت: تا دو هفته آينده قيمت سيمان در استان كاهش مي يابد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، جعفر صادق اسكندري ظهر امروز در جلسه ستاد تنظيم بازار استان با بيان اينكه استان آذربايجان غربي جزوچهار استاني است كه قيمت سيمان در آن بالاتر از ميانگين كشوري است افزود: در اين راستا با همكاري مسئولان استاني هفته آينده كميته ويژه بررسي و بازنگري قيمت سيمان وارد استان مي شود.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر به طور ميانگين قيمت هركيسه سيمان در كشور پنج هزار تومان مي باشد اين در حالي است كه قيمت هركيسه سيمان در اروميه شش هزار و 500 تومان است.

اسكندري پايين بودن سهيه سيمان استان را از دلايل اين افزايش قيمت عنوان كرد و بيان داشت: سرانه سيمان كشور 550 كيلو گرم است ولي سهيمه سيمان استان 450 كيلوگرم است.

اين مسئول از ارائه مجوز براي ورود سيمان توسط كارخانه صوفيان به ميزان 20 هزار تن و كارخانه سيمان اروميه به ميزان 10 هزار تن از خارج كشور خبر داد و تصريح كرد: مقرر شده اين ميزان سيمان ورودي به قيمت سيمان اروميه در بازار عرضه شود كه پيش بيني مي شود با ترزيق 30 هزار تن سيمان به سهميه استان شاهد كاهش قيمت اين كالا باشيم.

اسكندري در ادامه با بيان اينكه در حال حاضر با مشكل كمبود سيمان در استان مواجه نيستيم خاطرنشان كرد: تمامي انبارهاي موجود سيمان در استان پر است و در بخش ساخت و سازهاي مردمي و رسمي هيچگونه كمبودي نداريم.

وي سهيمه سيمان استان را 115هزار تن عنوان كرد و يادآورشد: 60 هزار تن كلينگر از يزد وارد استان شده است وهم اكنون از نظر جذب سيمان در استان مشكلي وجود ندارد.

رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان غربي در ادامه از برگزاري 31 نمايشگاه عرضه مستقيم كالاهاي اساسي در استان خبر داد وگفت: از اين تعداد 14نمايشگاه مركز عرضه مستقيم كالاهاي اساسي از سوي اداره كل تعاون روستايي استان داير شده است.

وي در ادامه از تشكيل 47 پرونده تخلفاتي در بخش واحدهاي توليدي و صنعتي در استان خبر داد و گفت: از اين تعداد 27 واحد متخلف را مكلف كرده ايم كه نرخ هاي خود را تعديل كنند.

اسكندري به مشكل قيمت شير در استان نيز اشاره كرد و گفت: 237 تن سهميه شير رايانه اي استان است كه قيمت اين ميزان شير مشخص است و سازمان بازرگاني متولي توزيع و نظارت بر اين موضوع نيست.
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 709]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن