تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821138253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور
خبرگزاري آريا- "علي لاريجاني" رييس مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني روز چهارشنبه تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي كشور را قرائت كرد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خانه ملت، جزييات تذكرات قرائت شده به اين شرح است:

- تذكر نقوي حسيني نماينده ورامين به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص لغو ممنوعيت گذراندن ضريب كا (K) متخصصين پزشكي استان تهران.

- تذكر خيري نماينده بستان آباد به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص تامين پزشك عمومي مورد نياز براي اجراي صحيح طرح پزشك خانواده.

- تذكرات محمدي نماينده اردبيل، نير و نمين به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص جبران خسارت مالي، روحي و اجتماعي شهروندان استان اردبيل بدليل بي توجهي مسئولين ذيربط و تعطيلي 2 ماهه بخش ام آر اي؛ به وزير علوم تحقيقات و فناوري در خصوص اعزام گروه كارشناس بازرسي براي رسيدگي به وضعيت مديريت ناكارآمد دانشگاه محقق اردبيلي؛ به وزير بازرگاني در خصوص رسيدگي به توزيع نامناسب آرد و افزايش سهميه آرد استان اردبيل؛ به وزير كشور در خصوص لزوم همكاري استانداراردبيل با نمايندگان استان در عزل و نصب مديران اجرايي و به رئيس جمهور در خصوص دستور بركناري رحيم مشائي بدليل اظهارات دون شأن نظام، دستور به وزرا، استانداران و مديران اجرايي جهت مشورت و همفكري با نمايندگان مجلس در عزل و نصب ها و دستور رسيدگي به شكست كاروان ورزشي ايران در المپيك پكن.

- تذكر رضايي كوچي نماينده جهرم به رئيس جمهور در خصوص دستور رسيدگي به علت كاهش شديد خرماي شاهاني جهرم.

- تذكرات عليخاني نماينده قزوين، آبيك والبرز به رئيس جمهور در خصوص دستور تسريع در پرداخت حقوق و مزاياي معوقه كارگران شركت پوشينه بافت قزوين؛ به وزير نفت در خصوص رسيدگي به مشكلات و نواقص جايگاه هاي عرضه گاز طبيعي سي ان جي در شهر قزوين؛ به وزير جهاد كشاورزي در خصوص رفع مزاحمت و تصرف از زمين هاي كشاورزي روستاي نياق قزوين از سوي اداره منابع طبيعي استان به بهانه ملي بودن اراضي و به وزير راه و ترابري در خصوص تسريع در تكميل پل سه راهي پلي ويناي قزوين و تخصيص اعتبار لازم و احداث ورودي جداگانه براي تسهيل در تردد ساكنين شهرك هفت سنگان جاده قديم قزوين - تهران.

- تذكر جلاليان نماينده دير، كنگان و جم به وزير راه و ترابري در خصوص ضرورت رسيدگي به بي نظمي در پروازهاي تهران - بوشهر.

- تذكر طاهرپور نماينده تويسركان به وزير راه و ترابري در خصوص بررسي علت تاخير در احداث تونل دولايي تويسركان.

- تذكر كواكبيان نماينده سمنان به وزير راه و ترابري در خصوص اعلام علت عدم آغاز بزرگراه امام رضا(ع) و عدم فعال سازي فرودگاه سمنان.

- تذكرات رضايي نماينده تربت حيدريه و مه به وزير راه و ترابري در خصوص ضرورت اجراي عمليات فرودگاه شادمهر - مه ولات و تربت حيدريه و به وزير كشور در خصوص لزوم ارتقاء بخش دولت آباد زاوه به شهرستان.

- تذكر دهقاني نماينده ايرانشهر، سرباز و فنوج به وزير كشور در خصوص برخورد با عاملان پديده شوم گروگانگيري در شهرستان ايرانشهر.

- تذكر يحيي زاده نماينده تفت و ميبد به وزير كشور در خصوص ضرورت حمايت مالي و فوري از شهرداريها براي جبران افزايش فوق العاده قيمت قير

- تذكر كوچكي نژادارم نماينده رشت به وزير كشور در خصوص لزوم تحويل كارت سوخت به رانندگان روستايي.

- تذكر اوليا نماينده يزد و صدوق به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص افزايش حجم بالاي تبليغات تورهاي خارجي در روزنامه هاي كشور.

- تذكرات شجاعي كياسري نماينده ساري به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص تسريع در احدث كتابخانه مركزي در شهر ساري و سالن آمفي تئاترو تالار در مركز استان؛ به وزير جهاد كشاورزي در خصوص تسريع در تامين زمين مورد نياز توسط منابع طبيعي براي خارج شدن پادگان ارتش از شهر ساري؛ به وزير راه و ترابري در خصوص تسريع در ترميم و تعمير و احداث جاده هاي مواصلاتي مازندران؛ به رئيس جمهور در خصوص دستور برقراري پرواز فرودگاه ساري به تهران - مشهد و سوريه و دستور تسريع در ترميم و تعمير بناي تاريخي مسجد جامعه فرح آباد ساري؛ به وزير نفت در خصوص لزوم گازرساني به بخش دودانگه - چهاردانگه و تكميل بخشهاي كليجانرستاق - مياندورود و بخش مركزي ساري و به وزير نيرو در خصوص تامين آب شرب روستايي و شهري و ترميم شبكه فرسوده برق شهرستان ساري و احداث سد براي تامين آب كشاورزي.

- تذكر قمري نماينده ايلام، مهران، ايوان و چرداول به وزير نيرو در خصوص ضرورت توجه جدي به پرداخت خسارات روستاهاي سرتنگ سفلي و عليا.

- تذكرات حيات مقدم نماينده بندرماهشهر و اميديه به وزير نيرو در خصوص رسيدگي به تضييع حقوق كشاورزان داراي اراضي پائين دست سد آسك هنديجان؛ به وزير نفت در خصوص لزوم توجه به دستور رئيس جمهوري دربكارگيري نيروهاي بومي و نظارت بر مديريت صنايع پتروشيمي و به وزير آموزش و پرورش در خصوص صدور ابلاغ معلمان پذيرفته شده در آزمون سال گذشته.

- تذكر طاهرخاني نماينده تاكستان به وزير نفت در خصوص تسريع در رسيدگي به مشكلات تامين گاز مايع در شهرستان تاكستان.

- تذكر محبي نيا نماينده مياندوآب و شاهين دژ به وزير علوم تحقيقات و فناوري در خصوص رسيدگي به عملكرد نادرست صندوق رفاه دانشجويي در قطع و عدم تخصيص سهميه مواد غذاي يارانه اي به بعضي از موسسات آموزش عالي غير دولتي و غير انتفاعي.

- تذكر اكبريان نماينده كرج به وزير علوم تحقيقات و فناوري در خصوص رسيدگي به ضعف مديريت دانشگاه تربيت معلم كرج.

- تذكر دلخوش اباتري نماينده صومعه سرا به وزير جهاد كشاورزي در خصوص ضرورت سم پاشي جنگلهاي كشور بخصوص شمال براي دفع آفت كرم ابريشم باف.

- تذكر جعفري نماينده سميرم به وزير بازرگاني در خصوص رسيدگي به گرانيهاي اخير بخصوص پودرلباسشيويي
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن