تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821279185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم غباررويي و عطرافشاني گلزار شهدا در سراسر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: جام جم آنلاين: با قرائت پيام رهبر معظم انقلاب،مراسم غباررويي و عطرافشاني گلزار شهدا در سراسر كشور و در تهران،در بهشت زهرا (س) برگزار شد.




در مراسمي كه عصر 31 شهريور و در اولين روز هفته دفاع‌مقدس در بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد، اسماعيلي،رئيس بنياد شهيد تهران بزرگ طي سخناني‌ گفت: امروز همه ما ميهمان شهدا هستيم، شهدايي كه حاضر و ناظر اعمال ما هستند و ما به عنوان خادم وظيفه داريم ياد و نام آنها را گرامي بداريم.

وي با تشكر از همه دستگاه‌ها و ارگان‌هايي كه براي برپايي اين مراسم تلاش كرده‌اند،گفت: برگزاري مراسم يادبود شهدا حداقل وظيفه‌ ماست.

به گزارش ايسنا، پس از سخنان اسماعيلي، حجت‌الاسلام والمسلمين رحيميان نماينده ولي‌فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران،متن پيام رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز تجليل از شهدا و ايثارگران دفاع مقدس را قرائت كرد.

پس از پايان قرائت پيام، شركت‌كنندگان در مراسم به همراه خانواده‌هاي شهدا و يگان‌هاي مختلفي از نيروهاي مسلح با حضور بر سر مزار شهدا ضمن قرائت فاتحه،ياد و خاطره آنها را گرامي‌ داشتند.

در اين مراسم همچنين از سنگ مزار نمادين شهيد «جواد فيروز» نماينده پارلمان كشور بحرين كه در حوادث اخير اين كشور به شهادت رسيده است، رونمايي شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن