تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813203222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسناوندي:به دنبال صعود با اما و اگر نيستيم/در صورت لزوم تخلف ذوب آهن را در فيفا مطرح مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اسناوندي:به دنبال صعود با اما و اگر نيستيم/در صورت لزوم تخلف ذوب آهن را در فيفا مطرح مي كنيم
اهواز - خبرگزاري مهر: مديرعامل موسسه فرهنگي ورزشي صنعت نفت آبادان گفت: در اين موسسه همواره به دنبال روح جوانمردي بوده ايم و قصد صعود به ليگ برتر با اما و اگر را نداريم.

حافظ علي اسناوندي در گفتگو با خبرنگار مهر در اهواز اظهارداشت: هدف اصلي در افشاي سن واقعي وحيد امرايي، بازيكن تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان و پيگيري آن ثابت كردن اين موضوع است كه در ليگ برتر حق صنعت نفت آبادان پايمال شده است و متاسفانه سازمان ليگ برتر نيز از اينگونه اعمال خلاف قانون بي خبر است.

وي عنوان كرد: به همه هواداران صنعت نفت مي گويم كه سياستهاي كلي ما در موسسه فرهنگي ورزشي صنعت نفت آبادان سرلوحه قراردادن اسوه اخلاق و جوانمردي شادروان پرويز دهداري است و ما هيچگاه به دنبال صعود با اما و اگر به ليگ برتر نبوده ايم و تنها فقط قصد داشتيم ناحقي ها و پايمال شدن حقوق صنعت نفت را به همگان ثابت كنيم.

اسناوندي تاكيد كرد: متاسفانه مسائل غيراخلاقي و غير فرهنگي بسياري در پشت پرده فوتبال ما وجود دارد كه اگر مسئولان فدراسيون فوتبال عدالت و صداقت را سرلوحه كار خود قرار مي دادند، اكنون شاهد بروز اينگونه اعمال خلاف و غير اخلاقي در فوتبال كشور نبوديم.

وي عنوان كرد: در نهايت موسسه صنعت نفت تا رسيدن به نتيجه نهايي و البته عادلانه ، دست از شكايت خود برنخواهد داشت و در صورت لزوم اين پرونده را در مراجع ذي صلاح خارج از كشور و فيفا دنبال خواهد كرد.

مديرعامل صنعت نفت آبادان ادامه داد: به نظر من عادلانه ترين و منصفانه ترين رايي كه بايد در خصوص پرونده تخلف باشگاه ذوب آهن اصفهان صادر شود كسر امتيازهاي اين تيم است، اگر تعلل و وقت كشي مسئولان فدراسيون نبود و آنان همان زمان كه ما قبل از شروع ليگ برتر به اين موضوع اعتراض كرديم، اين پرونده حساس را در كميته انضباطي مورد بررسي قرار مي دادند، هم اينك تيم ذوب آهن خود براي حضور در دسته اول باشگاههاي كشور آماده مي شد و تيم صنعت نفت در ليگ برتر حضور داشت.

اسناوندي با اشاره به صحبتهايي كه مديرعامل باشگاه ذوب آهن عليه وي در مطبوعات انجام داده است، گفت: آقاي آذري سعي كند قبل از هرگونه اظهار نظر نادرست كه خودش هم به نادرستي و ناحقي آن آگاهي دارد، ضعفهاي مديريتي و اعمال خلاف قانون خود را در پس اينگونه سخنان بيهوده و بي پايه و اساس پنهان نكرده و به فكر ارتقاي فوتبال ذوب آهن از راههاي اصولي و جوانمردانه باشند .

وي تاكيد كرد: صنعت نفت هم مي توانست با بكارگيري اينگونه اعمال غيراخلاقي يكي از تيم هاي حاضر در بالاي جدول مسابقات باشد اما سياستهاي باشگاه صنعت نفت از ابتدا تاكنون بر پايه روحيه جوانمردي و پهلواني و بكارگيري نصايح بزرگاني همچون دهداري است.

وي در مورد صحبت هاي مديرعامل ذوب آهن اصفهان مبني بر حيف و ميل شدن هزينه هاي فراوان تيمداري در باشگاه صنعت نفت آبادان نيز خاطر نشان كرد: ظاهراً آقاي آذري به جاي اينكه به مسائل داخلي باشگاه خود بپردازد با فرافكني و بكاربردن صحبت هاي بي ربط در مورد ساير تيمها از جمله هزينه هاي كلان باشگاه هايي نظير صنعت نفت آبادان و پرسپوليس تهران به زعم خود، سعي در گمراه كردن افكار عمومي و لاپوشاني تخلفات خود را دارد، در صورتيكه صنعت نفت همانند ساير تيم هاي ديگر حاضر در ليگ برتر و حتي كمتر از آن هزينه كرد.

مديرعامل موسسه صنعت نفت آبادان تاكيد كرد: اين موسسه با وجود تمامي نا ملايمات و حق كشي هايي كه در حق فوتبال آبادان مي شود با قدرت هرچه تمامتر و با برنامه ريزي هاي دقيق و با اتكا به جوانان مستعد آباداني به ليگ برتر باشگاه هاي كشور بازخواهد گشت .
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن