تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اختصاصي مهر/436 هزار و 660 طرح زودبازده در 2.5 سال گذشته به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: /اختصاصي مهر/436 هزار و 660 طرح زودبازده در 2.5 سال گذشته به بهره برداري رسيد
معاون توسعه اشتغال و كارآفريني وزارت كار و امور اجتماعي از به بهره برداري رسيدن 436 هزار و 660 طرح زودبازده در 2.5 سال گذشته خبر داد.

حميد حاجي عبدالوهاب در گفتگو با مهر از آخرين آمار ايجاد اشتغال توسط بنگاههاي زودبازده خبر داد و گفت: تا پايان مرداد ماه سال جاري تعداد طرحهاي به بهره برداري رسيده بالغ بر 436 هزار و 660 طرح شده است.

معاون توسعه اشتغال و كارآفريني وزارت كار و امور اجتماعي تعداد اشتغال ايجاد شده توسط طرحهاي ياد شده را 906 هزار شغل اعلام كرد و اظهار داشت: اين تعداد شغل در طول 2.5 سال از زمان شروع طرح ايجاد بنگاههاي زودبازده حاصل شده است.

وي تصريح كرد: در همين ارتباط نيز تاكنون طرحهاي زودبازده معرفي شده به بانكها از 18 هزار و 737 ميليارد تومان تسهيلات برخوردار شده اند.

حاجي عبدالوهاب در پاسخ به اين سوال كه آخرين رقم اعلام شده توسط وزارت كار و امور اجتماعي براي طرحهاي در انتظار دريافت تسهيلات در بانكها كه 60 هزار ميليارد تومان بود به كجا رسيد؟ گفت: با مبالغي كه در سال جاري قرار است از طريق سيستم بانكي به طرحهاي زودبازده پرداخت شود اين رقم كاهش مي يابد.

معاون توسعه اشتغال و كارآفريني وزارت كار و امور اجتماعي روند پرداخت تسهيلات توسط بانكها به بنگاههاي زودبازده را در سال جاري به نسبت سال گذشته كند ارزيابي كرد و بيان داشت: تلاش شده تا رقم مورد درخواست طرحها براي دريافت تسهيلات از بانكها به نسبت پرداخت از سوي بانكها افزايش نيابد.
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن