تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816534880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي: تبريز قابليت ميزباني از ناشران كشورهاي اسـلامـي را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي: تبريز قابليت ميزباني از ناشران كشورهاي اسـلامـي را دارد
خبرگزاري فارس: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي گفت: تبريز قابليت ميزباني از ناشران كشورهاي مـخـتلـف اسـلامـي را دارد.


احمد احمدي‌منش امروز در حاشيه نمايشگاه قرآن تبريز در گفتگو با خبرنگار فارس با بيان اينكه در نمايشگاه قرآن تبريز، 100 موسسه قرآني، فرهنگي و هنري به همراه دو كشور سوريه و لبنان شركت دارند، افزود: كشورهاي سوريه و لبنان در آخرين ساعات افتتاح نمايشگاه اعلام آمادگي كردند
وي اضافه كرد:در اين نمايشگاه، 168 غرفه از جمله استان‌هاي تهران، آذربايجان شرقي، قم، خراسان رضوي، اصفهان، فارس و همدان و بخش‌هاي جنبي نمايشگاه شامل غرفه‌هاي فلسطين و انتفاضه، حجاب و عفاف، ايستگاه نقاشي كودك و نوجوان، صنايع دستي، كارگاه خوشنويسي با خودكار، شبي با قرآن كريم، مسابقه ترجمه پنج جزء و فقط يك جز و همچنين برنامه ختم قرآن از جمله ديگر بخش‌هاي جنبي نمايشگاه است.
وي تصريح كرد: اين نمايشگاه با هدف توسعه و ترويج فرهنگ و علوم قرآني با حضور كم‌نظير و خيل كـثـيـري از نـاشـران مـطـرح كـشور در تبريز برگزار شده است.
احـمدي‌منش خاطرنشان كرد: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي اهتمام ويژه‌اي بر ترويج و تبيين مفاهيم قرآني با بهره‌مندي از زبان پويا و رساي هنر دارد.
‌دبـير شوراي فرهنگ عمومي استان آذربايجان شرقي تصريح كرد: بـرگـزاري نـمـايـشـگـاه علـوم قـرآني تبريز با چنين گستردگي، خواست قلبي مسئولان و مردم متدين تبريز بوده است كه خوشبختانه در سال نوآوري و شـكوفايي توانستيم با وحدت و انسجام نهادهاي مختلف استان، به اين مهم دست يابيم.
‌احمدي‌منش در ادامه با تشريح فعاليت‌هاي قرآني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي اظـهار داشت: اين اداره كل طي سال‌هاي اخير به خصوص پس از راه‌اندزي دفتر هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني در استان، توجه ويژه‌اي بر تــرويج فرهنگ قرآني دارد، چنانكه شاهد برگزاري ده‌ها برنامه فرهنگي و هنري با رويكرد قرآني بوده‌ايم.
وي با تشريح فعاليت شش ماهه نخست دفتر هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني در استان خاطرنشان كرد: شناسايي و معرفي نخبگان قرآني، انعقاد قرداد آموزشي با سه موسسه مـهـدقـرآن، جـامـعـه الـقـرآن و الـعترت و موسسه فرهنگي و قرآني نور براي راه‌اندازي كلاس‌هاي حفظ و مفاهيم قرآن كريم، بررسي و تكميل پرونده شش مـوسـسـه قـرآنـي در استان، پيگيري طرح بيمه فعالان قرآني استان از جمله فعاليت‌هاي اين اداره كل در حوزه ترويج علوم قرآني است.
احمدي‌منش هــمــكــاري در تــكــمـيـل پـروژه‌هـاي عـمـرانـي موسسات قرآني، تهيه و تدوين آيين‌نامه جشنواره هــنـــر و ادبــيــات قــرآن و عتـرت و همچنيـن اصلاح اســاسـنــامــه مـوسـسـات قـرآن و عـتـرت را از ديـگـر فعـاليـت‌هـاي مهم دفتر هماهنگي، توسعه و ترويج فعـاليـت هــاي قــرآنــي اداره كــل فـرهـنـگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي برشمرد.
‌احمدي‌منش در ادامه با تشريح برنامه‌هاي قرآني كـــانـــون‌هـــاي فـــرهـنـگـــي هـنـــري مـســـاجــد آذربايجان‌شرقي اظهار داشت: همكاري في‌مابين كــانـون مساجد و موسسه مكتب الاقرآن، اجراي 51 مراسم انس با قرآن، برپايي جشنواره استاني قرآن با عنوان "مدهامتان" از جمله برنامه‌هاي مهم اجرا شده كانون‌هاي مساجد استان است.
‌وي همچنين كانون معراج مايان، كانون مسجد وليعصر مراغه، كانون فرهنگي و هنري رادمردان تبريز، طفلان مسلـم (ع) تبـريز، مسجد نبي‌اكرم (ص) تبـريـز، كـانـون علامـه طبـاطبـايي هريس، كانون محراب انديشه تبريز و كانون مسجد الهادي كهنمو را از كانون‌هاي فعال مساجد آذربايجان شرقي در طرح‌هاي مختلف تفسير و طرح تلاوت نور معرفي كرد.
‌مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي در ادامـه بـا تقدير از نهادها، مراكز و سازمان‌هاي همكـار در برگزاري نمايشگاه سراسري قرآن كريم تبريز گفت: بايد اذعان كرد كه بدون همكاري اين نهادها خصوصا توجه ويژه امام جمعه محترم تبريز، بــرگــزاري ايــن رويـداد عـظيـم فـرهنگـي و دينـي غيرممكن بود.
‌وي افزود: مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور، بنياد مصلاي امام خميني (ره) تـبـريـز، مـعـاونـت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تـبـريـز، صـدا و سـيـمـاي مركز آذربايجان شرقي و مـوسـسـه مـهـد قـرآن و عـتـرت آذربـايجان شرقي هـمـكـاري مـتـقـابـل و چـشـمگيري در برپايي اين نمايشگاه قرآني در تبريز داشته‌اند.
‌احمدي‌منش با بيان اينكه امسال نخستين تجربه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي در بـرگـزاري نمايشگاه قرآن با چنين گستردگي بوده است، خاطرنشان كرد: مطمئنا در سال‌هاي آتي با همكاري نزديك نهادهاي مختلف استان به خصوص شـوراي فـرهـنـگ عمومي‌ با اين اداره كل، شاهد بـرگـزاري نـمـايـشـگـاه قـرآن كريم تبريز در گستره بين‌المللي خواهيم بود.
انتهاي پيام/ش
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن