تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير راه و ترابري: دو هزار نقطه حادثه خيز در محورهاي مواصلاتي كشور وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير راه و ترابري: دو هزار نقطه حادثه خيز در محورهاي مواصلاتي كشور وجود دارد
وزير راه و ترابري تعداد نقاط حادثه خيز در محورهاي مواصلاتي كشور را دو هزار نقطه بيان كرد.


"حميد بهبهاني " سه شنبه شب در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رفع نقاط حادثه خيز جاده هاي كشور در دستور كار وزارت راه و ترابري قرار دارد و سالانه 200 الي 300 نقطه حادثه خيز جاده اي برطرف مي شوند.
به گزارش ايرنا وي گفت : توسعه حمل و نقل ريلي ، راههاي روستايي و بزرگراههاي كشور در اولويت كار اين وزارتخانه قرار دارد و اعتبارات اين بخش ها از 15 هزار ميليارد ريال در سال گذشته با 50 درصد افزايش امسال به 30 هزار ميليارد ريال افزايش يافته است .
وي پيش بيني كرد: اعتبارات توسعه حمل و نقل ريلي ، بزرگراهها و راههاي روستايي كشور سال آينده به 80 هزار ميليارد ريال افزايش يابد.
وزير راه، توسعه ناوگان هوايي كشور را هم از اولويتهاي كاري وزارت راه و ترابري ذكر كرد و گفت : اين ناوگان عليرغم اينكه قرارداد 20 فروند هواپيما به اتمام رسيده بود، طي يك سال گذشته 40 درصد افزايش يافت .
وي با اشاره به مصوبات و مسائل مورد بررسي شده در جلسه امشب بررسي راههاي استان خراسان رضوي افزود: در اين جلسه مقرر شد سرمايه گذار خط راه آهن مشهد به گرگان ظرف 20 روز آينده مدارك دال بر توانايي خود در سرمايه گذاري طرح فوق را ارايه دهد تا، هرچه سريعتر عمليات اجرايي آن آغاز شود.
وزير راه و ترابري بدون توضيح بيشتر گفت: در نشست امشب مشكلات اجراي قطار سريع السير مشهد به تهران نيز كه قرار است به صورت "بي او تي " اجرا شود، مطرح شد تا در روند آن تسريع شود.
وي ساير بحثهاي مطرح شده در اين نشست را توسعه فرودگاه و راه آهن سبزوار و آزاد راه تهران به مشهد ذكر كرد.
استاندار خراسان رضوي هم گفت : ظرف سه سال گذشته حجم بزرگراهاي استان از 170 كيلومتر به حدود 700 كيلومتر افزايش يافته و در بخش راههاي اصلي كه مهمترين آن آزادراه تهران به مشهداست قرار است با سرمايه گذاري بخش خصوصي و استفاده از منابع خارجي به اتمام برسد.
"محمد جواد محمدي زاده " با اشاره به ساير موارد مطرح شده در جلسه بررسي وضعيت راههاي استان خراسان رضوي ادامه داد: در مورد محورهاي مواصلاتي استان كه مهمترين آنها محور تربت حيدريه به گناباد است ، مقرر شد با تقويت منابع ملي و اهتمام وزارت راه زمان اجراي آن به حداقل ممكن كاهش يابد.
وي بدون توضيح بيشتر گفت : اين پروژه قرار است تا پايان سال 1388 با تامين و افزايش اعتبارات لازم به اتمام برسد.
استاندار خراسان رضوي اضافه كرد: در مورد محور حادثه و تصادف خيز شانديز به مشهد نيز با عنايت وزارت راه و استانداري تاكنون حدود 25 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته و اصلاح آن در دست اقدام است .
او گفت : همچنين در زمينه محور مواصلاتي فريمان ، تربت جام به تايباد و فرودگاه شهيد مدرس سه راهي شادمهر هم توافقات قطعي اجرا و تسريع در روند تخصيص اعتبارات آن ها بررسي شد.ك /3
589/7490
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن