تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816485201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران در كيهان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: ايران در كيهان
خاطرات ايثارگران
اسلامشهر- خبرنگار كيهان: كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد شهرستان اسلامشهر با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مسابقه نگارش خاطرات ايثارگران در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل برگزار كرد.
هدف از برگزاري اين مسابقه حفظ ياد و خاطره ايثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود.
ساخت مخزن آب
كرج- خبرنگار كيهان: احداث مخزن جديد ذخيره آب رجايي شهر كرج آغاز شد اين مخزن با ظرفيت 5 هزار مترمكعب در خيابان رستاخيز رجائي شهر با صرف هزينه 5 ميليارد ريال در مدت 12 ماه احداث خواهد شد.
كشت گياه علوفه اي
اوز- خبرنگار كيهان: كاشت گياه علوفه اي سورگوم به منظور توسعه و ترويج كشت گياهان علوفه اي در لارستان براي تأمين علوفه مورد نياز احشام و دامداري هاي موجود در افزون بر 40 هكتار از مزارع لارستان به پايان رسيده است.
طرح هاي سازه اي مديريت سيلاب
گرگان- خبرنگار كيهان: حدود سه ميليارد تومان براي اجراي طرح هاي سازه اي مديريت سيلاب در كلاله هزينه شد.
لايروبي و ساماندهي رودخانه گرگان رود، ديواره سازي رودخانه ساري نو در منطقه روستاي حاجي بيگ و ساماندهي و لايروبي رودخانه آق سو در ناحيه بالادست شهر كلاله از جمله اين طرح ها بوده است.
ثبت 560 شركت تعاوني
اراك- خبرنگار كيهان: محسن مظفري مديركل تعاون استان مركزي گفت: امسال 560 شركت تعاوني در استان به ثبت مي رسد كه تاكنون 210 شركت تعاوني در 13 گرايش هاي مختلف به ثبت رسيده است. همچنين از ابتداي كار اداره كل تعاون اين استان تاكنون، چهار هزار و 576 شركت تعاوني با عضويت 321 هزار و 197 نفر به ثبت رسيده است.
توليد پنبه وش
اوز- خبرنگار كيهان: امسال بيش از 3417 هكتار از مزارع شهرستان لارستان به زير كشت پنبه رفت كه اين ميزان در مقايسه با سال قبل افزون بر 16درصد رشد را نشان مي دهد.
تامين اعتبارات خشكسالي
كاشان- خبرنگار كيهان: احمد ناصر حداد مدير جهاد كشاورزي شهرستان كاشان ميزان اعتبارات جبران خشكسالي اين شهرستان را يك ميليارد و 700ميليون ريال اعلام كرد و گفت: اين اعتبارات از محل ستاد حوادث غيرمترقبه تامين شده و تاكنون 50درصد آن براي آبرساني به باغ ها و تامين علوفه يارانه دار دامداران تخصيص يافته است.
اصلاح شبكه آبرساني
قزوين- خبرنگار كيهان: احمد مظفري مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان قزوين گفت: 400كيلومتر از شبكه آبرساني اين استان نيازمند بازسازي است و با توجه به اينكه قدمت شبكه انتقال در برخي نقاط استان به بالاي 50 سال مي رسد از يك هزار و 600كيلومتر شبكه انتقال در استان 400كيلومتر نياز به نوسازي دارد كه براي نوسازي اين حجم از شبكه به 300ميليارد ريال اعتبار نياز است.
طرح ولايت بسيج فرهنگيان
همدان- خبرنگار كيهان: دومين مرحله از ششمين دوره مباني انديشه اسلامي در قالب طرح ولايت بسيج فرهنگيان سپاه انصار الحسين(ع) همدان با حضور 323نفر از فرهنگيان استان افتتاح شد. اين دوره با هفت طرح درسي تحت عناوين دين شناسي، بصيرت شناسي، ولايت و نهضت انتظار، جريان شناسي، زمزم احكام و تهاجم فرهنگي و آشنايي با ساختار بسيج برپا شد.
همايش زكات
خدابنده- خبرنگار كيهان: همايش بزرگ زكات به منظور تجليل از خيرين و نيكوكاران شهرستان خدابنده در فرهنگسراي اين شهرستان برگزار شد. گسترش و اشاعه فرهنگ حسنه انفاق و نيكوكاري، شناسايي توانمندي خيرين، استفاده از ظرفيت ها، تجليل از خيرين و نيكوكاران از اهداف مهم اين همايش است. در اين همايش از 32نفر اعضاي ستاد احياء زكات شهرستان خدابنده، عاملين زكات و فعالين اين عرصه با اهداء لوح يادبود و هديه اي تجليل و مقرر شد 30نفر از اعضاي ستاد حياي زكات و عاملين زكات شهرستان خدابنده براي زيارت عتبات عاليات از سوي كميته امداد حضرت امام اعزام شوند.
تامين آب آشاميدني
كاشان- خبرنگار كيهان: حسين رضايي مدير امور آب و فاضلاب روستايي كاشان گفت: آب آشاميدني بيش از 15 روستاي اين شهرستان با جمعيت يك هزار و 950 خانوار با تانكر تامين مي شود.
برگزاري مسابقات نهج البلاغه
گرگان- خبرنگار كيهان: به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استان گلستان بيست و ششمين دوره مسابقات مرحله كشوري قرآن و نهج البلاغه با حضور نفرات برتر مسابقات استاني از سراسر كشور در اردوگاه دانش آموزي مازندران و گلستان در شهر مقدس مشهد برگزار شد.
تقديراز پژوهنده برتر
¤ با برپايي همايشي در پژوهشكده تعليم و تربيت اين سازمان و با حضور عليرضا نوروزي رئيس سازمان و جمعي از مسئولان ادارات و نهادهاي اين استان از معلمان پژوهنده و صاحب قلم اين استان تقدير شد.
نوروزي رئيس سازمان در اين مراسم گفت: يكي از كارهاي ارزشمند و قابل دفاع اين است كه آموزش و پرورش در كنار فعاليت هاي خود به پژوهش و نگاه تحقيقي مي نگرد و براي آن برنامه ريزي و سرمايه گذاري مي كند و نيز اين فرصت را براي دانشگاه ها و دستگاه هاي ديگر فراهم مي كند.
سند توسعه بخش فرهنگ
بندرعباس- خبرنگار كيهان: همايون اميرزاده مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان از تمام مراحل تدوين سند توسعه بخش فرهنگ در شهرستان هاي هرمزگان (حاجي آباد، بندرلنگه، ميناب، رودان، جاسك، بستك، قشم و هرمز) خبر داد. گفت: اين سند به وضوح نشان مي دهد هر شهرستان در چه وضعيت فرهنگي قرار دارد و تا رسيدن به وضعيت مطلوب چه اقداماتي تاكنون صورت گرفته و از چه مسيري مي بايست حركت كرد.
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن