تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816296314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: اخبار كوتاه
قزوين - خبرنگار قدس: بهرامي مدير جهاد كشاورزي شهرستان قزوين گفت: برداشت برنج از سطح بيش از 2 هزار و 950 هكتار از شاليزارهاي توابع شهرستان قزوين آغاز شد و پيش بيني مي شود بيش از 8 هزار و 850 تن محصول برنج از اين شاليزارها برداشت شود.
رشت - خبرنگار قدس: مدير كل بهزيستي گيلان از آغاز فعاليت مركز آموزش عالي علمي كاربردي بهزيستي اين استان خبر داد.
دكتر كيانوش كوچكي افزود: ساختمان اين مركز آموزشي در جاده لاكان رشت با زيربناي 700 متر مربع كه تا پيش از اين به عنوان يكي از مراكز درمان اعتياد مورد استفاده قرار مي گرفت، پس از تجهيز و بازسازي به مركز آموزشي تبديل شده است.
ملاير - خبرنگار قدس: فرماندار شهرستان ملاير در جلسه هماهنگي برنامه هاي دفاع مقدس، حماسه دفاع مقدس و مقاومت ملت ايران را در تاريخ انقلاب يكي از حساس ترين وقايع تاريخ كشور دانست و افزود: اميد است بتوانيم با برنامه ريزي دقيق ومنسجم ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس را آن گونه كه در خور شأن آنان است برگزار كنيم.
يزد - خبرنگار قدس: در آستانه بازگشايي مراكز تحصيلي طي مراسمي طرح بازسازي خوابگاه خواهران دانشگاه يزد به بهره برداري رسيد.
رئيس دانشگاه يزد گفت: اين خوابگاه با اعتباري بيش از 3 ميليارد ريال بازسازي و تعمير شده و امكانات فرهنگي، ورزشي از قبيل سالن بدنسازي، دو سالن مطالعه و يك سالن رايانه براي خدمات رساني به دانشجويان در اين مجتمع تهيه شده است.
* نمايندگان استان يزد در تذكراتي به وزيران خواستار پرداخت بخشي از شهريه مدارس غيرانتفاعي براي كمك به خانواده ها و نيز خواهان تسريع در لغو قرارداد گازي كرسنت با امارات شدند.
شهركرد - خبرنگار قدس: صادقي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ارزش دلاري صادرات استان در پنج ماهه اول سال 87 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 65 درصد رشد يافته است.
عطارآبادي مدير كل گمرگ استان نيز رشد وزني صادرات استان در پنج ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را 33 درصد اعلام كرد.
ساري - خبرنگار قدس: مدير عامل آب منطقه اي مازندران تعداد طرحهاي زودبازده عرضه آب و مهندسي رودخانه ها در مازندران را 63 طرح با اعتبار 56 ميليارد و 550 ميليون ريال اعلام كرد.
بابلسر- خبرنگار قدس: مدير آموزشي دانشگاه مازندران گفت: 2100 دانشجوي جديد امسال از طريق آزمون سراسري پذيرفته شدند.
آمل - خبرنگار قدس: مدير كل تبليغات اسلامي مازندران در گردهمايي روحانيون شهرستان آمل با اشاره به افزايش 10 درصدي حضور مبلغان در مازندران گفت: حدود يك هزار روحاني از حوزه هاي علميه قم و مشهد وارد مازندران شدند.
كرج - خبرنگار قدس: معاون برنامه ريزي و اداري مالي فرمانداري كرج با اشاره به اتمام مهلت جمع آوري فرمهاي اطلاعات اقتصادي خانوارها گفت: از مجموع 472 هزار و 365 خانوار شهرستان كرج 433 هزار خانوار يعني 92 درصد خانوارهاي اين شهرستان در اين طرح شركت كرده و فرمهاي خود را تحويل پايگاه ها داده اند.
* فرمانده نيروي انتظامي شهرستان كرج گفت: در راستاي كاهش جرايم در 5 ماهه اول سال، 150 هزار و 582 تماس تلفني با فوريت پليس 110 وجود داشت كه 27 هزار و 976 مراجعه حضوري و مجموع تماسهاي تلفني و حضوري 187 هزار و 557 تماس بوده است.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن