تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820690290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نفس عامل جنايت در جنت آباد به شمارش افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: نفس عامل جنايت در جنت آباد به شمارش افتاد
گروه حوادث- مصدق: قضات دادگاه كيفري استان تهران با رد ادعاي متهم مبني بر مهدورالدم بودن همسرش وي را به جرم ارتكاب قتل عمد گناهكار شناخته و حكم به مرگش دادند.

اين رأي در حالي صادر شد كه ادعاي اين مرد 26 ساله بيشتر از سوي استان تهران پذيرفته شده و وي حداكثر به پرداخت نصف ديه انسان كامل محكوم شده بود.
به گزارش خبرنگار ما اواسط تيرماه سال 82 و در پي انتشار بوي تعفن از زيرزمين خانه اي واقع در جنت آباد جسد زن جواني كه بر اثر اصابت ضربات جسم نوك تيز به قتل رسيده بود، كشف شد.با شناسايي هويت مقتول كه «فهيمه» نام داشت و دانشجوي كارشناسي ارشد رشته زبان و ادبيات فارسي بود، بررسيهاي جنايي نشان داد نامبرده 5 روز قبل و در جريان يك غافلگيري مورد حمله شخص آشنايي قرار گرفته و با 28 ضربه چاقو به قتل رسيده است.
در همان تحقيقات مقدماتي وقتي روشن شد مقتول همسر صيغه اي مردي به نام «فرزاد» بوده، نامبرده تحت تعقيب پليس قرار گرفت.
5 ماه بعد و در حالي كه تلاش مأموران براي شناسايي مخفيگاه مظنون به بن بست خورده بود، وي هنگام رانندگي با يك دستگاه خودروي پيكان مسروقه در جنوب تهران از سوي عوامل راهنمايي و رانندگي دستگير شد.
در پي شناسايي هويت متهم وي بلافاصله تحويل اداره دهم مبارزه با قتل پليس آگاهي مركز شد و تحت بازجويي قرار گرفت.
اين مرد 26 ساله در همان نخستين بازجوييها به جرم خويش مبني بر قتل همسر صيغه اي خود و سرقت ويدئو سي دي و دو دستگاه گوشي تلفن همراهش اعتراف و انگيزه اش را فساد اخلاقي مقتول اعلام كرد.
مدتي بعد و در پي تكميل تحقيقات مقدماتي، وي در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران تحت محاكمه قضايي قرار گرفت و هيأت قضايي با پذيرفتن ادعايش مبني بر مهدورالدم بودن همسرش وي را به پرداخت نصف ديه يك انسان كامل محكوم كردند كه اين رأي مورد اعتراض اولياي دم قرار گرفت و از سوي قضات ديوان عالي كشور نقض شد.
بدين ترتيب و با ارجاع پرونده به شعبه هم عرض، وي صبح ديروز در برابر 5 قاضي شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت و از خود در برابر اتهام وارده دفاع كرد.
در ابتداي اين جلسه كه رياست آن را قاضي عزيز محمدي به عهده داشت سيفي نماينده دادستان و اولياي دم از هيأت قضايي اشد مجازات قانوني متهم را خواستار شدند.
سپس «فرزاد» به پشت تريبون رفت و با قبول اتهامهاي وارده گفت: همسرم فاسد بود، او را كشتم.
وي سپس به شرح ماجرا پرداخت و گفت: با «فهيمه» در يك شركت در جزيره كيش آشنا شدم. در آنجا از طريق يكي از دوستانم پي بردم كه وي مطلقه است و مشكل اخلاقي دارد، از اين رو آدرس منزلش را از او گرفتم و به تهران آمدم.
پس از مدت كمي مهرش به دلم نشست و من با جدايي از نامزدم از او خواستم تا صيغه ام شود. قبول كرد، البته به شرط آنكه بعد از چند ماه به عقد دايم من درآيد.
براين اساس با هم به مشهد رفتيم و او توبه كرد كه ديگر دست از كارهاي ناپسند خويش بردارد.
اين جوان 26 ساله افزود: با تشكيل زندگي مشتركمان زندگي خوبي داشتيم و من طبق قولي كه به او داده بودم وي را در تأمين شهريه دانشگاه و خريد مسكن كمك كردم، اما پس از مدتي متوجه شدم، او بدون اجازه من به دوبي رفته و پس از چهار روز برگشته است.وي در خصوص شب حادثه گفت: در اتاق بودم كه متوجه شدم او تلفني با دو يا سه نفر صحبت مي كند و قرار مي گذارد. عصباني شدم و در نتيجه به مشاجره با هم پرداختيم و من با پيچ گوشتي چندين ضربه به گردن و بدنش زدم و با سرقت ويدئو سي دي و دو دستگاه تلفن همراهش فرار كردم.وي در پاسخ به سؤال قاضي مبني بر اينكه اگر مقتول فساد اخلاقي داشت چرا با او ازدواج كردي و پس از قتلش اموالش را به سرقت بردي؟
گفت: با او ازدواج كردم چون خيلي دوستش داشتم، اما سرقت اموالش به خاطر ترسم بوده است.
وي در آخرين دفاع از خود گفت: هيچ دفاعي از خود ندارم فقط از اولياي دم مي خواهم مرا حلال كنند.
گفتني است با اخذ آخرين دفاع از متهم هيأت قضايي وي را به جرم قتل همسرش گناهكار و حكم به قصاص او دادند.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن