تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820927121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوناگون


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: گوناگون
مرزبان به آلمان باز مي گردد
مربي سابق پرسپوليس بعد از مذاكرات 2 روزه با سران باشگاه استقلال، امروز به آلمان باز مي گردد.
عليرضا مرزبان كه فصل گذشته در پرسپوليس بارها با افشين قطبي به مشكل برخورد، بتازگي به پيشنهاد امير قلعه نويي با مسؤولان باشگاه استقلال مذاكراتي را انجام داد و به توافقهايي نيز دست يافت. در صورت توافق نهايي اين مربي با استقلال، وي به عنوان آناليزور - مربي به قلعه نويي كمك خواهد كرد.

فوتبال 7 نفره ايران برنز گرفت
تيم فوتبال ايران با شكست برزيل به نشان برنز مسابقات پارالمپيك پكن دست يافت. در ديدار رده بندي رقابتهاي فوتبال 7نفره پارالمپيك پكن تيم ايران با پيروزي چهار برصفر مقابل برزيل به نشان برنز دست يافت. عبدالرضا كريم زاده(5،1721) و مسلم اكبري براي اين تيم گلزني كردند.

برترينهاي اخلاق هفته ششم معرفي شدند
فدراسيون فوتبال روز گذشته برترينهاي اخلاق هفته ششم ليگ برتر را معرفي كرد.
تيم منتخب اخلاق: استقلال اهواز با قدرداني از بازيكنان تيم مقاومت سپاسي
مربي برتر اخلاق: مجيد جلالي (فولاد خوزستان)
بازيكن برتر اخلاق: عرفان اولروم (ابومسلم خراسان)
سرپرست برتر اخلاق: مجيد بصيرت (سپاهان اصفهان)
ميزبان برتر اخلاق: باشگاه فرهنگي ورزشي برق شيراز (هيأت فوتبال استان فارس)
بازي جوانمردانه هفته ششم: استقلال اهواز- فجر شهيد سپاسي.

انگليسي ها پيشتاز فوتبال اروپا هستند
با شروع فصل جديد ليگ قهرمانان اروپا بايرن مونيخ آلمان پس از يك فصل غيبت بار ديگر در جمع بزرگان فوتبال اروپا حاضر شده است.
از نظر «كارل هاينس رومنيگه» مدعيان قهرماني فصل جديد به خوبي معلوم هستند. نايب رئيس بايرن مونيخ گفت: انگليسي ها در حال حاضر پيشتاز فوتبال اروپا هستند.
او ادامه داد: برابر تيمهايي همانند منچستريونايتد، چلسي، ليورپول و آرسنال باشگاههاي بوندسليگايي فاصله بسيار زيادي دارند. او درآمد باشگاههاي ليگ برتري از حق پخش تلويزيوني و بهاي بليت تماشاي بازيها در ليگ برتر را در اين موضوع مؤثر دانست.
وي به سران ليگ آلمان يادآور شد، شايد كمي كوتاه آمدن در اجراي قانون «1+50» بتواند به ياري فوتبال آلمان بيايد.
براساس اين قانون هر باشگاه فوتبال در آلمان بايد بيش از 50 درصد سهام باشگاه را در اختيار داشته باشد.

با كسب پنجمين مدال طلاي ايران؛ رجبي ركورد شكست

وزنه بردار فوق سنگين جانبازان و معلولان كشورمان ضمن دستيابي به مدال طلاي بازيهاي پارالمپيك پكن و ركورد شكني به عنوان قويترين مرد جهان معرفي شد. قويترين مرد جانبازان و معلولان جهان ديروز براي تكرار مدال طلاي خود در بازيهاي پارالمپيك با پولاد سرد به رقابت پرداخت.
كاظم رجبي وزنه بردار 100+ با بالاي سر بردن وزنه 257/5 كيلوگرمي به مقام قهرماني و مدال طلاي سيزدهمين دوره بازيهاي پارالمپيك 2008 پكن دست يافت.
در رقابتهاي اين وزن «وارن كاردنس» از استراليا با 230 كيلوگرم دوم شد و «لي دينك» از چين با 225 كيلوگرم به مدال برنز دست يافت.

ليت بارسكي: پاسخ خوبي به سرمربي كروفچي مي دهيم
سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: از حرف سرمربي كروفچي ناراحت شدم و پاسخ خوبي به وي خواهيم داد.
پير ليت بارسكي در نشست خبري پيش از مسابقه با كروفچي ازبكستان در جمع خبرنگاران گفت: سرمربي كروفچي در مصاحبه اي گفته با غلتك از روي ما رد مي شوند. اين حرف مربي حريف به من برخورده است و مي خواهم بازي خوبي ارائه دهيم. هرچند نتيجه بازي قابل پيش بيني نيست، اما قطعاً نتيجه را واگذار نخواهيم كرد.

برترينهاي تنيس جهان
در رده بندي برترينهاي تنيس جهان در 12 ماه گذشته، رافائل نادال از اسپانيا با 7000 امتياز در صدر قرار دارد، راجر فدرر سوئيسي با 5930 امتياز عنوان دوم را در اختيار دارد و نواك جوكوويچ از صربستان با 4855 امتياز سوم است. در رده بندي سال 2008 نيز ، نادال با 1265 امتياز رتبه نخست را در اختيار دارد و فدرر با921 امتياز و جوكوويچ با 875 امتياز دوم و سوم هستند.

استاندار خراسان رضوي: پيام شارژ مالي مي شود
استاندار خراسان رضوي گفت: به زودي يك شارژ مالي مناسب در خصوص باشگاه پيام انجام خواهد شد.
محمدي زاده با اشاره به اينكه جلسه اي با حضور برخي مسؤولان تربيت بدني و دستگاههايي كه بايد در اين زمينه كمك كنند برگزار شده است، گفت: در اين جلسه كه با حضور برخي نمايندگان شركتهاي صنعتي استان از قبيل فولاد نيشابور، پگاه مشهد، مخابرات خراسان رضوي، سنگ آهن سنگان و شركت گاز خراسان رضوي برگزار شد، طبق وظايفي كه براي تك تك آنها تعيين شد قول همكاري و كمك دادند.
وي در پاسخ به اين پرسش كه كمك مذكور چه زماني داده مي شود، گفت: چون مي خواهيم بعد از انجام اين كمكها خبر را اعلام كنيم فعلاً فقط به اين نكته اشاره مي كنم كه تصميمات خوبي اتخاذ شده است.

شكايت پرسپوليس از مديرعامل ذوب آهن
مسؤولان باشگاه پرسپوليس از سعيد آذري مديرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان به دليل اظهاراتي كه وي دريك برنامه تلويزيوني عليه داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس داشته، به مراجع قضايي شكايت مي كنند.
به گفته يكي از اعضاي هيأت مديره باشگاه پرسپوليس، اظهارات آذري در اين برنامه تلويزيوني، توهيني به نماينده باشگاه پرسپوليس و همچنين هواداران اين تيم بوده است كه ما با جديت، موضوع را از طريق نامه اي كه چهارشنبه(امروز) تحويل مراجع قضايي مي شود، پيگيري خواهيم كرد.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن