تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804362119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در هفته هفتم ليگ برتر فوتبال صبا در مصاف با سپاسي به دنبال اولين برد خارج از خانه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در هفته هفتم ليگ برتر فوتبال صبا در مصاف با سپاسي به دنبال اولين برد خارج از خانه
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال صباي قم در هفته هفتم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور در حالي به مصاف تيم مقاومت شهيد سپاسي شيراز مي‌رود كه پس از پيروزي در ديدار خانگي مقابل استقلال تهران به دنبال كسب دومين پيروزي خود در ليگ برتر و اولين برد خارج از خانه خود است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، هفته هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال در حالي برگزار مي‌شود كه امشب تيم‌هاي پيام مشهد و پيروزي تهران نخستين مسابقه اين هفته را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار مي‌كنند و از طرفي ديگر بازي سايپا با تيم صدرنشين برق شيراز، به دليل بازي حساس نماينده فوتبال كشورمان در ليگ قهرمانان آسيا به 26 مهر موكول شده است.
ساير ديدارهاي هفته هفتم، پنج‌شنبه شب برگزار مي‌شود و طي آن تيم‌هاي ليگ برتري در هفت مسابقه به مصاف يكديگر مي‌روند كه بي‌ترديد دو تيم هم خانواده استقلال تهران و استقلال اهواز مهم‌ترين بازي هفته هفتم را در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهند كرد.
اما در يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي هفته هفتم كه قرار است همزمان با ساير مسابقات در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شود، تيم فوتبال صباي قم در ديداري خارج از خانه به ميهماني يكي از دو نماينده فوتبال شيراز در ليگ برتر يعني مقاومت شهيد سپاسي مي‌رود.
اين دو تيم در شرايطي مقابل يكديگر صف آرايي مي‌كنند كه در جدول رده‌بندي تنها دو رده با يكديگر اختلاف دارند و البته تيم مقاومت سپاسي در جايگاه بالاتر ايستاده است.
صباي قم در شرايطي در اين مسابقه به مصاف حريف شيرازي خود مي‌رود كه از پنج بازي قبل خود پنج امتياز اندوخته است و با تفاضل گل منفي يك، در رده دوازدهم جدول رده‌بندي جاي دارد.
صبا كه تا هفته ششم اصلا نتيجه برد در كارنامه نداشت، دست به كار بزرگي زد و تيم استقلال تهران را در حضور تماشاگران ورزشگاه يادگار امام قم با نتيجه سه بر يك شكست داد تا علاوه بر اينكه در هفته ششم خبرساز شود، نخستين پيروزي خود در اين فصل را نيز به دست آورد.
شاگردان فيروز كريمي‌از پنج بازي گذشته دو تساوي و دو باخت نيز در كارنامه دارند كه بعد از تساوي‌هاي خانگي مقابل پيكان قزوين و برق شيراز، اتفاقا هر دو باخت آنها در بازي‌هاي خارج از خانه و در مقابل تيم‌هاي ابومسلم مشهد و سپاهان اصفهان بوده است اما بايد منتظر ماند و ديد كه آيا اين نتايج نامطلوب در بازي‌هاي خارج از خانه در اين ديدار نيز تكرار مي‌شود يا اينكه فيروز كريمي‌ همانند بازي با استقلال چاره‌اي نيز براي فرار از اين شرايط انديشيده است.
بازيكنان صباي قم بعد از پيروزي پرگل مقابل حريف سرسخت خود يعني استقلال تهران اكنون با‌روحيه‌تر از گذشته هستند و با توجه به اينكه هيچ يك محروم و يا مصدوم نيستند، در اين ديدار به كسب دومين پيروزي اين فصل و ادامه روند موفقيت‌هاي خود مي‌انديشند.
مقاومت سپاسي شيراز نيز از پنج مسابقه قبل خود فقط يك پيروزي در كارنامه دارد و در ساير بازي‌هاي خود سه نتيجه مساوي و يك شكست را تجربه كرده است.
اين تيم در هفته ششم در ديداري خارج از خانه مقابل استقلال اهواز به يك امتياز ارزشمند دست يافت و هم‌اكنون با شش امتياز مكان دهم جدول رده‌بندي را به خود اختصاص داده است.
شاگردان غلامحسين پيرواني بعد از آنكه ليگ هشتم را با شكست يك بر صفر مقابل فولاد اهواز آغاز كردند، در هفته دوم يك تساوي بدون گل برابر تيم راه آهن به دست آوردند و تنها برد اين فصل را در هفته سوم با برتري دو بر صفر مقابل مس كرمان تجربه كردند.
تيم مقاومت سپاسي در هفته‌هاي چهارم و ششم نيز دو تساوي ديگر مقابل پيكان قزوين و استقلال اهواز به دست آورد و در شرايطي كه مهاجمانش پنج بار 12 حريفان را گشوده‌اند، مدافعان و دروازه‌بان اين تيم نيز تاكنون چهار بار در برابر بازكنان حريف تسليم شده‌اند.
در حالي كه فريدون فضلي با سه گل بهترين گلزن تيم صباي قم محسوب مي‌شود، در تيم مقاومت سپاسي نيز امين متوسل‌زاده مهاجم سابق تيم پگاه گيلان با همين تعداد گل بهترين گلزن تيم شيرازي است و جدال اين دو گلزن در بازي اين هفته مي‌تواند نقش سازنده‌اي در برتري تيمشان داشته باشد.
اما در ساير ديدارهاي هفته هفتم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور، فردا شب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان تيم‌هاي همشهري ذوب آهن و سپاهان جدال همشهري‌ها را برگزار مي‌كنند كه تقابل المير فيرات و منصور ابراهيم‌زاده مربيان دو تيم مي‌تواند نقش تعيين كننده‌اي در مشخص شدن تيم پيروز اين مسابقه داشته باشد.
در ورزشگاه شهيد بهشتي كرمان تيم به اوج رسيده مس كرمان با پرويز مظلومي ‌از تيم پاس همدان و وينگو بگوويچ پذيرايي مي‌كند، در ورزشگاه ايران خودرو تيم پيكان به مصاف ملوان انزلي مي‌رود، فولاد اهواز در ورزشگاه تختي اين شهر ميزبان تيم ابومسلم مشهد خواهد بود و تيم پگاه گيلان در ورزشگاه سردار جنگل اين شهر با تيم راه‌آهن شهرري ديدار مي‌كند.
انتهاي پيام/ر
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن