تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816729279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي:شكست در دربي مثل زلزله مخرب است


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: [color=#000] پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از شهرآورد هفتاد و يکم با بيان اين که پرسپوليس تيم ضعيفي نيست، اظهار کرد: ما احترام خاصي به حريف ديرينه‌مان قائل هستيم و در عين اين‌که با آن‌ها رقيبيم دوست نيز هستيم. هواداران دو تيم نيز با يکديگر دوست هستند. فقط در زمين فوتبال و در رقابت با يکديگر براي پيروزي مي‌جنگيم.

وي همچنين درباره هواداران دو تيم گفت: در چند داربي گذشته برنده‌هاي واقعي بازي هواداران بوده‌اند. حال ممکن است گاهي اتفاق حاشيه‌اي نيز بيفتد اما بسيار جزيي است. هواداران تمام شئونات اخلاقي را رعايت مي‌کنند. به عنوان نمونه سال گذشته ما هر دو بازي رفت و برگشت را پيروز شديم ولي هواداران پرسپوليس هيچ حاشيه‌اي ايجاد نکردند. اميدوارم امسال نيز تماشاگران مثل گذشته اجازه بدهند که بازي زيبايي انجام شود تا اگر تيمشان هم باخت لااقل از بازي تميشان لذت برده باشند.

وي در ادامه شرايط تيمش را براي بازي روز جمعه مطلوب توصيف و خاطر نشان کرد: اين‌که در بازي با پرسپوليس با چه سيستمي بازي کنيم مهم نيست بلکه اين چينش نفرات است که اهميت دارد. ممکن است يک تيم با سيستم هجومي 4-3-3 به ميدان برود ولي نفراتش همه دفاعي باشند. در اين صورت ديگر اين سيستم هجومي نخواهد بود.

سرمربي استقلال در ادامه با بيان اين‌که پرسپوليس را خوب مي‌شناسد افزود: ما تمام بازي‌هاي پرسپوليس را در ليگ يازدهم آناليز کرده‌ايم و تمام کارهاي گروهي و تاکتيکي تيشمان را مي‌شناسيم و حتي تا حدودي مي‌دانيم ترکيب آن‌ها در بازي جمعه چه خواهد بود. البته نمي‌توانم به نقاط ضعف پرسپوليس در اينجا اشاره کنم بلکه نقاط ضعف حريف را در زمين بازي نشان خواهيم داد.

در اين هنگام خبرنگاري از وي پرسيد آيا در پرسپوليس در جاسوس داريد که مي گوييد ترکيب اين تيم را مي دانيد که او گفت:‌جاسوس نداريم اما مي‌دانيم آن‌ها چگونه بازي مي‌کنند. اين را نيز بگويم که ما نفراتي در اختيار داريم که داربي را براي ما در بياورند!

در ادامه مظلومي با سوال خبرنگاري روبرو شد که از پرسيد فکر مي‌کند فرهاد مجيدي و علي کريمي تا چه حد در بازي فردا موثر باشند که در پاسخ گفت: در تيم ما 10بازيکن در کنار مجيدي بازي مي‌کنند که باعث مي‌شوند او شاخص شود. وضعيت کريمي در پرسپوليس نيز به همين صورت است اگر اين دو در کار گروهي تيم حضور پيدا کنند حتما ستاره‌هاي بازي خواهند بود. البته ما نيز راه حل‌هايي داريم که با استفاده از آن‌ها کريمي را مهار خواهيم کرد.

وي در ادامه با بيان اين‌که داور بازي ما با پرسپوليس چه کسي باشد، مهم نيست اظهار کرد: صحبت درباره داور جزو وظايف ما نيست ولي تعجب مي‌کنم که چرا در چند روز گذشته برخي اصرار داشتند که بگويند محسن قهرماني که يکي از بهترين داوران ايران است، استقلالي است. اگر او دوست بدن ساز تيم ما است بدنساز ما نيز سال گذشته در پرسپوليس بوده است. اين حرف‌ها توهين به داوري است براي ما فرقي نمي‌کند که داور داربي که باشد و ما تمرکزمان را روي مسائلي جز داوري معطوف مي‌کنيم. ما فقط دعا مي‌کنيم تيم داوري اشتباه تاثيرگذاري به ضرر هيچ يک از دو تيم نداشته باشد.

وي ادامه داد: داربي با بازي‌هاي ديگر بسيار فرق مي‌کند نتيجه اين بازي براي مردم مهمتر از نوع بازي است و به دليل پيامدهاي بعد از بازي نتيجه ما هم خيلي مهم است. اولويت اول ما کسب نتيجه است و در کنار آن سعي مي‌کنيم بازي خوب هم انجام دهيم.در برابر تراکتورسازي نيز هيچ کس از بازي خوب ما صحبت نکرد و فقط گفتند استقلال باخت و کلي حاشيه براي ما درست شد.

مظلومي ادامه داد: شرايط براي ادامه‌ي فصل براي تيمي که در داربي شکست مي‌خورد بسيار سخت مي‌شود اما ما براي قهرماني راه طولاني در پيش داريم. ما براي ادامه کار هدف‌گذاري کرده‌ايم. هدف اول ما پيروزي در داربي و بعد از آن کسب قهرماني. تيم‌هاي بزرگ دنيا نيز بدون شکست قهرمان نمي‌شوند باختن يک بازي دليل بر قهرمان نشدن نيست.البته تمام شکست‌ها تبعاتي دارند که تبعات شکست برابر پرسپوليس مثل زلزله مخرب است.

وي در ادامه درباره‌ي حضور جاسم کرار در تيمش و عملکرد ضعيف او در برابر تراکتورسازي خاطرنشان کرد: در بازي گذشته به او کم لطفي کرديم که او را به ميدان فرستاديم. او پس از بازگشت از عراق به شدت بيمار بود ولي ما از نظر بازيکن در مضيقه بوديم من با او صحبت کردم و از انگيزه زياد او براي بازي با تراکتور سازي پي بردم.کرار آنچه از او خواسته بودم انجام داد اما در کار گروهي نتوانست حضور فعالي داشته باشد که باعث دلخوري تماشاگران از او شد. او بازيکن تاثيرگذاري است که در يک لحظه مي‌تواند نتيجه بازي را تغيير دهد.

مظلومي در پايان گفت: ‌وليدعلي دير به ما ملحق شده است و ممکن است در بازي فردا از او استفاده نکنيم.
منبع : Varzesh3.com
[/color]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن