تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزيدگان هجدهمين جشنواره تجسمي جوانان معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: به گزارش روابط عمومي مرکز هنرهاي تجسمي، هجدهمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان با حضور هنرمندان و مسوولان شب گذشته در تالار فخرالدين اسعد گرگاني در شهرستان گرگان به کار خود پايان داد.

غلامرضا منتظري؛ مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان و دبير هجدهمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان در اين مراسم گفت: جشنواره هنرهاي تجسمي جوانان هر سال به لحاظ کمي و کيفي رشد داشته و بستري را براي شناسايي قابليت ها و ظرفيت هاي هنرمندان جوان فراهم کرده است.

منتظري در ادامه گفت: در نظر است بنياد نخبگان جوان هنرهاي تجسمي راه اندازي شود و سند راهبردي و افق پيش روي اين بنياد تدوين شود تا بتوان زمينه توليد آثار ارزشمند هنرمندان جوان و حضور جدي تر آنان در عرصه هاي ملي و بين المللي فراهم شود.


محمود شالويي؛ مدير کل هنرهاي تجسمي نيز در اختتاميه هجدهمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان گفت: جشنواره جوانان جشنواره اي حرفه اي و تخصصي است که جوانان در رقابتي فشرده در کارگاهها آثاري را خلق و ارائه مي کنند و آثاري که در اين جشنواره ارائه مي شود قابليت ارائه در عرصه هاي ملي و بين المللي را دارند.

شالويي همچنين گفت: طبق توافق قبلي جشنواره هنرهاي تجسمي جوانان سال آينده نيز در گلستان برگزار مي شود و از معاونت هنري درخواست مي شود با توجه به تجربه موفق استان گلستان، جشنواره جوانان پنج سال ديگر در گلستان بماند.

احمد قناعت؛ استاندار گلستان نيز در اين مراسم گفت:جشنواره هنرهاي تجسمي جوانان فرصت هاي مناسبي را براي استان گلستان فراهم کرده و موجب ارتقاي فرهنگي هنري استان شده،فرصتي براي محيط هاي علمي و آموزشي استان در زمينه هنر ايجاد کرده و ظرفيت ها و استعدادهاي استان را نشان داده است.

حميد شاه آبادي؛ معاون امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: جشنواره هنرهاي تجسمي جوانان متمايز از ديگر جشنواره هاست و ويژگي کارگاهي که در طول جشنواره آثار توسط هنرمندان جوان خلق و ارائه مي شود، شور و نشاط بيشتري به جشنواره مي دهد و ارتباط خوبي با استادان و مخاطبان برقرار مي شود.


معاون امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين گفت: با توجه به تجربه استان گلستان و برگزاري موفق جشنواره جوانان و روند روبه پيشرفت آن، جشنواره بين المللي تجسمي جوانان بعد از دوره نوزدهم، پنج سال ديگر در استان گلستان برگزار خواهد شد.

شاه آبادي با تاکيد بر ضرورت ارتباط مستمر و تعامل با هنرمندان منتخب و شاخص جشنواره گفت: تشکيل بنياد نخبگان جوان هنرهاي تجسمي مي تواند زمينه اي مناسب براي تعامل با هنرمندان جوان شاخص فراهم کند و با ايجاد زمينه ها و امکانات و برنامه ريزي سبب مي شود تا در آينده سرمايه اي عظيم در هنرهاي تجسمي داشته باشيم و تا جشنواره بعدي برنامه ريزي هايي براي اين بنياد انجام خواهد شد.

در ادامه اين مراسم با حضور معاون امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، استاندار گلستان و مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي از کودکان و نوجوانان استان گلستان که در نخستين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي کودک و نوجوان اصفهان برگزيده شده بودند، تقدير شد.
همچنين در اين مراسم از رضا وهمي و احمد خطيري از هنرمندان استان گلستان و هنرمند زنده ياد محمد مهرداد تجليل شد.

در ادامه با حضور داوران هر يک از رشته ها جوايز برگزيدگان به شرح زيراهدا شد.


«ندا غيوري متعصب» از رشت با دريافت لوح تقدير،تنديس جشنواره و يک ميليون و 500 هزار تومان جايزه نقدي به عنوان برگزيده ويژه جشنواره معرفي شد.

هيات داوران در رشته خوشنويسي با اهداي لوح تقدير و جايزه نقدي 300 هزار توماني از «سليمان ميري»، در بخش ابداعي با اهداي لوح تقدير و 300 هزار تومان از سيد هادي صادقي و در بخش ابداعي با اهداي لوح تقدير و 400 هزار تومان از محمد سميعي تقدير كرد.

در اين بخش هيات داوران لوح تقدير و مبلغ يک ميليون تومان را به «سيد مرتضي جعفري» به عنوان نفر سوم، لوح تقدير و يک ميليون و 200 هزار تومان را به جعفر صادقي از چهار محال و بختياري به عنوان برگزيده دوم و لوح تقدير، تنديس جشنواره و يک ميليون و 500 هزار تومان را به بهادر پگاه از قزوين به عنوان نفر اول اهدا كرد.

در رشته نگارگري نيز «حميد نسيم» از خراسان شمالي به عنوان برگزيده ويژه بخش «بيداري اسلامي» معرفي شد.

همچنين «محمد شريفي» از استان فارس و زبير سعيدي از استان کردستان با دريافت لوح تقدير و 300 هزار تومان به عنوان برگزيده بخش ويژه معرفي شدند.

«سيده زهرا مير توحيدي» از رشت و رضا خوران از كشور تركيه نيز در رشته «تذهيب» برنده لوح تقدير و 400 هزار تومان شدند.

هيات داوران در بخش نگارگري جايزه سوم را با اهداي لوح تقدير و يک ميليون تومان به گلناز شوال منش از تهران، جايزه دوم را با اهداي لوح تقدير و يک ميليون و 200 هزار تومان به مصطفي شرفي از مرکزي و جايزه نخست را با اهداي لوح تقدير، تنديس جشنواره و يک ميليون و 500 هزار تومان به رضوان عرب از استان گلستان اهدا كرد.

هيات داوران در رشته کاريکاتور با اهداي لوح تقدير و مبلغ 500 هزار تومان در بخش «بيداري اسلامي» از عابدين محمدي از کرمانشاه با موضوع «بحرين» تقدير كرد.

در اين بخش همچنين با اهداي لوح تقدير و مبلغ 500 هزار تومان از نسرين عبدشيخي از شيراز با موضوع«قذافي» تقدير به عمل آمد.

هيات داوران با اهداي لوح تقدير و مبلغ 400 هزار تومان در بخش کاريکاتور چهره از آرش فروغي از لرستان براي چهره استاد مغاري از نسرين عبدشيخي از شيراز براي چهره استاد فلاح فر، از عليرضا باقري از گرگان براي چهره استاد فلاح فر تقدير كرد.

در اين بخش با اهداي لوح تقدير و مبلغ 200 هزار تومان در بخش کاريکاتور چهره از جليل صابري محمدياز از خراسان و مريم السادات مهدويان از کرمان براي چهره استاد فلاح فر تقدير شد.

هيات داوران در بخش كاريكاتور جايزه سوم شامل لوح تقدير و مبلغ يک ميليون تومان به عبدالله حمزه از چهار محال و بختياري با موضوع کار و تلاش، جايزه دوم شامل لوح تقدير و يک ميليون و 200 هزار تومان به فرزانه وزيري تبار از يزد با موضوع کار و تلاش و جايزه نخست شامل لوح تقدير و يک ميليون و 500 هزار تومان به شيوا گلمحمدي از خوزستان با موضوع جلوه‌هاي زندگي اجتماعي اهدا كرد.

هيات داوران در رشته حجم نيزبا اهداي لوح تقدير و 500 هزار تومان در بخش بيداري اسلامي از حسن کهفي از تهران،پيمان بخشي از استان مرکزي ،رضا آقا براري از قم، ساناز سليمي از زنجان تقدير كرد.

همچنين در اين بخش برنده سيد عليرضا اصغري از خراسان رضوي با عنوان «فرياد»، ايمان امير محمدي از کرمان با عنوان «اشتياق» و يوسف صادقي از اصفهان با عنوان «مولانا» لوح تقدير و مبلغ 300 هزار تومان دريافت كردند.

در اين بخش هيات داوران جايزه سوم را شامل لوح تقدير و يک ميليون تومان به روح الله علي بخشي از کرمانشاه براي اثري «بدون عنوان» ،جايزه دوم را شامل لوح تقدير و يک ميليون و 200 هزار تومان به رحمان اقبال دلخون از آذربايجان شرقي با عنوان «صندلي» و جايزه نخست را شامل لوح تقدير، تنديس جشنواره و يک ميليون و 500 هزار تومان به مژگان ملاحسيني از تهران براي اثري «بدون عنوان» اهدا كرد.

هيات داوران در رشته طراحي نيز لوح تقدير و مبلغ 300 هزار تومان را به حسين کريمي از اراک، مهسا قلي‌پور از آذربايجان شرقي، دالوند از خرم‌آباد و فائزه فاتحي از کردستان اهدا كرد.

در اين بخش جايزه سوم هيات داوران شامل لوح تقدير و يک ميليون تومان به مرتضي خسروي از خراسان شمالي،جايه دوم شامل لوح تقدير و يک ميليون و 200 هزار تومان به مصطفي سيد ابراهيمي از قم با موضوع معضلات اجتماعي و جايزه نخست شامل لوح تقدير، تنديس جشنواره و يک ميليون و 500 هزار تومان به مهرناز دالوندي از استان البرز با عنوان «طبيعت» اهدا شد.

هيات داوران در رشته گرافيک نيز لوح تقدير و 500 هزار تومان را در بخش بيداري اسلامي به قيصر محمد ريدا از لبنان و ايوب رشيدي از کرمان اهدا كرد.

در اين بخش لوح تقدير و300 تومان به فاطمه زال از بوشهر، آرش باباخداوردي از قزوين و وحيد اسدي از ايلام اهدا شد.

هيات داوران در اين بخش جايزه سوم را شامل لوح تقديرو مبلغ يک ميليون تومان به عليرضا مميززاده از خراسان رضوي، جايزه دوم شامل لوح تقدير و يک ميليون و 200 هزار تومان به سيد مهرداد موسوي از اصفهان و جايزه نخست شامل لوح تقدير، تنديس جشنواره و يک ميليون و 500 هزار تومان را به سودابه بي خسته از گيلان اهدا كرد.

در رشته نقاشي نيز هيات داوران لوح تقدير و مبلغ 300 هزار تومان را به صبا رافت از خراسان رضوي و معصومه ذاکري از بندرعباس اهدا كرد.

در اين بخش جايزه سوم هيات داوران به صورت مشترک شامل لوح تقدير و يک ميليون تومان به نوشين عسگري از ايلام و سيد مهدي ريحاني از تبريز اهدا شد.

جايزه دوم نيز شامل لوح تقدير و يک ميليون و 200 هزار تومان به مصطفي سلطاني از کرمان شمالي و جايزه نخست شامل لوح تقدير، تنديس جشنواره و يک ميليون و 500 هزار تومان به حسن مرشد از بنگلادش اهدا شد.

در رشته عكاسي نيز لوح تقدير و 500 هزار تومان در بخش بيداري اسلامي به محمد شيري هرزويلي از قزوين با موضوع «حوزه علميه اهل سنت بندر ترکمن» اهدا شد.

لوح تقدير و مبلغ 300 هزار تومان نيز به سيده سميه آذري‌نيور از گيلان با عنوان «انتظار»، يعقوب پازوکي از سمنان و محسن ثبوت از بوشهر رسيد.

هيات داوران در اين بخش با اهداي لوح تقدير و مبلغ يک ميليون تومان ميعاد آخي از خوزستان را به عنوان برگزيده سوم، با اهداي لوح تقدير و يک ميليون و 200 هزار تومان شيما باقري راد از همدان با عنوان «سکوت» به عنوان برگزيده دوم و با اهداي لوح تقدير، تنديس جشنواره و يک ميليون و 500 هزارتومان حامد مهرآوران از آذربايجان شرقي را به عنوان برگزيده نخست اين بخش معرفي كرد.
منبع:نماي ايران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن