تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820481908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جام قهرمانان باشگاه هاي اروپا اسكولاري‌: براي راضي كردن آبراموويچ نيازي به قهرماني ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جام قهرمانان باشگاه هاي اروپا "اسكولاري"‌: براي راضي كردن "آبراموويچ" نيازي به قهرماني ندارم
سرمربي برزيلي تيم فوتبال چلسي انگليس تاكيد كرد كه براي راضي كردن "رومن آبراموويچ" مالك روس اين باشگاه نيازي به قهرماني در جام قهرمانان باشگاه هاي اروپا ندارد.


به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، مربيان قبل از "لوييس فيليپه اسكولاري" يعني "كلاديو رانيه ري"، "خوزه مورينيو" و "آورام گرنت" نتوانستند معتبرترين جايزه اروپا را به چلسي ببرند و با اخراج از اين تيم تاوان آن را هم دادند.
رانيه ري و مورينيو در سه دوره نتوانستند چلسي را از مرحله نيمه نهايي بالاتر ببرند و گرنت نيز سال گذشته اين تيم را تا ديدار فينال پيش برد، اما در اين مرحله در ضربات پنالتي مغلوب منچستريونايتد شد.
اكنون اسكولاري با ديدار مقابل بوردو فرانسه در استمفوردبريج براي اولين بار طعم حضور در جام باشگاه هاي اروپا را مي چشد ولي حداقل تاكنون نشان داده است كه تحت فشار روحي قرار ندارد .
او در مورد اهداف چلسي در اين فصل با آبراموويچ صحبت كرده و اصرار دارد كه اين ميلياردر روس موفقيت در جام باشگاه هاي اروپا را به امنيت شغلي او مربوط نكرده است.
اسكولاري گفت: شما تاريخ را نمي دانيد، مي دانم چرا مربيان قبلي اخراج شدند، اين را مي توانم به زبان پرتغالي بگويم اما گفتنش به زبان انگليسي غير ممكن است، من با رومن آبراموويچ در مورد چمپيونزليگ صحبت نمي كنم بلكه با او در مورد چلسي و همه مسابقات حرف مي زنم. بايد همه مسابقات را ببريم، هيچكدام نسبت به بقيه اولويت ندارند، اين رقابت ها به اندازه اي مهم هستند كه جام اتحاديه و جام حذفي باشگاه هاي انگليس مهم است .
وي افزود: به بازيكنانم نمي گويم كه فقط براي قهرماني در جام باشگاه هاي اروپا بازي كنند، آنها بايد نهايت تلاش خود را در تمامي رقابت ها و مسابقات و جلسات تمريني انجام دهند.
سرمربي چلسي مي داند كه خاطره تلخ شكست مقابل منچستريونايتد در فينال مسابقات فصل گذشته در مسكو عامل بزرگي براي انگيزه دادن به تيمش است اما تاكيد كرد: در گذشته زندگي نمي كنيم، با بازيكنان در مورد شروع اين رقابت ها صحبت كردم اما چيزي در مورد شكست در فينال يا ضربات پنالتي نگفتم، فقط نكات مثبت را به يادشان آوردم.
اسكولاري گفت: چلسي سال هاست براي قهرماني در چمپيونزليگ تلاش مي كند، سال گذشته به فينال رسيد كه فوق العاده بود، اين نه تنها براي چلسي بلكه براي بسياري از باشگاه ها كار آساني نيست.
اين مربي برزيلي كه تا كنون حضور در جام قهرمانان باشگاه هاي اروپا را تجربه نكرده است، اما به خاطر كسب دو عنوان قهرماني در كوپا ليبرتادورس كه همان چمپيونزليگ آمريكاي جنوبي است، فوت و فن قهرماني در مسابقات قاره اي را خوب مي داند.
سرمربي چلسي ادامه داد: ‌در بسياري از كشورها مربيگري كرده ام اما فكر مي كنم چمپيونزليگ مهمترين رقابت زندگي من باشد، در آمريكاي جنوبي جام ليبرتادورس را داريم اما در اروپا تيم هاي بيشتر و قوي تري حضور دارند.
وي با توجه به ديدار حساس يكشنبه آينده چلسي مقابل منچستريونايتد درليگ برتر گفت: ممكن است تعدادي از بازيكنان خود را در مقابل بودرو استراحت دهد اما تيم قدرتمندي را به ميدان خواهد فرستاد.
در اين مسابقه "ديديه دروگبا" محروم است و احتمالا "ميشاييل بالاك" از مصدوميت باز خواهد گشت.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن