تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816305613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايان نشست پارلمان عربي؛چشم پوشي از جنايات اسرائيل، تكرار ادعاهاي واهي عليه جزاير سه گانه


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: پايان نشست پارلمان عربي؛چشم پوشي از جنايات اسرائيل، تكرار ادعاهاي واهي عليه جزاير سه گانه
پارلمان عربي شب گذشته در حالي به نشست خود در قاهره پايان داد كه با ناديده گرفتن جنايتهاي رژيم صهيونيستي بر ضد مردم فلسطين ،در موضعي مداخله جويانه و گستاخانه از ادعاهاي واهي امارات درباره جزاير سه گانه ايراني حمايت كرد.
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري كويت، پارلمان عربي در پايان نشست خود كه شب گذشته در قاهره به رياست محمد جاسم الصقر برگزار شد،بر اهميت نشست اقتصادي آينده در كويت در ژانويه آتي تاكيد كرد و خواستار اجراي سياستهاي باز اقتصادي و تجاري و تشويق نقش بخش خصوصي در توسعه اقتصادي كشورهاي عربي شد.

پارلمان عربي درباره اوضاع فلسطين حمايت خود را از تلاشهاي عربي به ويژه مصر براي تحقق وفاق و آشتي فلسطيني اعلام كرد، اما ادامه محاصره ظالمانه نوار غزه را ناديده گرفت.

كميته قدس پارلمان نيز، حفاري هاي رژيم اسرائيل در زير و اطراف مسجدالاقصي و اقدام اين رژيم در بستن موسسه الاقصي و مصادره دارايي هاي آن را محكوم كرد.

پارلمان عربي، توسعه شهركهاي صهيونيست نشين و ديوار نژادپرستانه حائل را نقض كننده قوانين بين المللي و قطعنامه هاي سازمان ملل متحد و توافقنامه ژنو سال 1949 دانست.

پارلمان عربي همچنين تصميم گرفت از پارلمانهاي بين المللي و منطقه اي بخواهد تلاشهاي خود را براي فشار بر رژيم صهيونيستي براي آزادي رئيس مجلس قانونگذاري فلسطين و ديگر همكارانش و همچنين تمام اسراي فلسطيني از زندانهاي رژيم صهيونيستي افزايش دهند.

پارلمان عربي همچنين از آمريكا خواست به تعهدات خود در تشكيل دولت مستقل فلسطين به پايتخت قدس در پايان سال 2008 عمل كند.

پارلمان عربي همچنين بار ديگر مخالفت خود را با حكم داستان دادگاه جنايي بين المللي براي بازداشت عمر البشير رئيس جمهوري سودان اعلام كرد.

نكته تاسف بار درباره اين نشست، موضع مداخله جويانه و غير قابل توجيه پارلمان عربي درباره جزاير سه گانه ايراني است كه اين پارلمان با وقاحت هرچه تمام تر از آن به جزاير اشغال شده امارات از سوي ايران! ياد كرد.

پارلمان عربي اقدام كاملا قانوني جمهوري اسلامي ايران در افتتاح دفاتر اداري در جزيره ابوموسي را به زعم خود محكوم و آن را اقدامي غير قانوني خواند و مدعي شد اقدامات ايران در جزيره ابوموسي نقض آشكار منشور سازمان ملل متحد و اصول قانون بين المللي و نقض وحدت و سلامت اراضي ملي دولت امارات متحده عربي است.

پارلمان عربي گستاخانه از ايران خواست دفاتر اداري را كه در آگوست گذشته در ابوموسي باز كرده، ببندد.

پارلمان عربي از جمهوري اسلامي ايران خواسته است به زعم واهي خود به اشغال جزاير سه گانه اماراتي! از طريق گفتگوي مستقيم يا ارجاع آن به ديوان عدالت بين المللي(لاهه) پايان دهد.

جمهوري اسلامي ايران بارها قاطعانه ادعاهاي بي اساس امارات درباره جزاير ايراني ابوموسي، تنب كوچك و تنب بزرگ كه با رويكرد متعصبانه و جانبدارانه كشورهاي عربي ديگر روبرو شده، مردود دانسته و تاكيد كرده است اين جزاير بخشي ابدي و مسلم از خاك جمهوري اسلامي ايران بوده و خواهند بود.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن