تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806591538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار ويژه
سود سپرده هاي بانك هاي دولتي و خصوصي يكسان شد
با هدف جذب بيشتر منابع پولي در نظام بانكي، نرخ سود سپرده ها قابليت افزايش و رقابت را پيدا كرده است.طهماسب مظاهري در حاشيه جلسه دولت افزود: براساس ابلاغيه جديد، بانك ها مي توانند بيش از نرخ هاي اعلام شده به سپرده گذاران سود پرداخت كنند. مظاهري به دستورالعمل جديد بانك مركزي به بانك ها اشاره و اضافه كرد: در اين دستورالعمل آمده است كه بانك ها بايد ميزان سود آوري خود از سپرده هاي مردمي را پيش بيني كنند و يك درصد زير محاسبه، سود علي الحساب به سپرده گذاران بپردازند. وي تاكيد كرد: براي اينكه بانك ها بتوانند محاسبه دقيقي در اين زمينه انجام دهند، تا پايان مهر ماه 87 به آنها فرصت داده شده تا اين كار را انجام دهند.مظاهري با اشاره به اينكه ضوابط سود سپرده نزد بانك هاي دولتي و خصوصي يكسان شده است، يادآور شد: از اين پس بانك ها اگر در محاسبه سود علي الحساب به ارقامي بالاتر از نرخ هاي مصوب برسند، با تاييد بانك مركزي قابل پرداخت خواهد بود.

دريافت صورتحساب از طريق كيوسك هاي اطلاع رساني بانك ملي
مشتريان بانك ملي از طريق كيوسك هاي اطلاع رساني مستقر در شعب و ايستگاه هاي شبانه روزي خودپرداز اين بانك، امكان دريافت انواع صورتحساب را دارند. توسعه كيوسك هاي اطلاع رساني توسط بانك ملي با هدف ارائه خدمات مدرن و الكترونيك صورت مي گيرد به نحوي كه مشتريان بدون مراجعه به باجه هاي شعب، از طريق اين كيوسك ها خدمات مورد نظر خود را دريافت كنند. كيوسك هاي اطلاع رساني بانك ملي در فاز اول صرفا صورتحساب مي دهند و با نصب نرم افزارهاي لازم در آينده نزديك تمامي خدمات يك باجه كامل نظير پرداخت قبوض، انتقال وجه اينترنتي و... را ارائه خواهند داد.

مشاركت شركت هاي بيمه گر در آموزش فرهنگ حمل و نقل
شركت هاي بيمه گر بايد 50 درصد صرفه جويي حاصل از پرداخت نكردن خسارت بيمه بدنه را به هزينه هاي آموزش و فرهنگ سازي ايمني تردد اختصاص دهند.بر اساس ماده 5 قانون توسعه حمل و نقل و مديريت مصرف سوخت شركت هاي بيمه گر بايد متناسب با ارزيابي دولت از عملكرد دستگاه هاي موثر در كاهش حوادث و تلفات حمل و نقل درون شهري و برون شهري، معادل 50 درصد صرفه جويي حاصل از پرداخت نكردن خسارت بيمه بدنه و شخص ثالث را براي آموزش و فرهنگ سازي ايمني تردد، تامين تجهيزات، اصلاح فيزيكي نقاط و مقاطع حادثه خيز و كمك به پرداخت هزينه ها به دستگاه هاي يادشده اختصاص دهند. همچنين ستاد مديريت حمل و نقل سوخت موظف شد با همكاري وزارتخانه هاي كشور، راه و ترابري و نيروي انتظامي دستورالعمل اجرايي ارزيابي و رتبه بندي عملكرد شهرداري ها و شركت هاي ارائه كننده خدمات حمل و نقل (درون شهري و برون شهري بار و مسافر) را تا اول مهرماه امسال تهيه و ارائه كند.

صندوق تعاون كشور با سازمان بنادر و دريانوردي تفاهم نامه امضا كرد
ماشا»الله عظيمي مديرعامل صندوق تعاون كشور افزود: صندوق تعاون كشور با امضاي تفاهم نامه اي با سازمان بنادر و دريانوردي از شركت هاي تعاوني فعال در بخش بنادر و دريانوردي حمايت مي كند. وي تصريح كرد: اين صندوق درجهت وظيفه حمايتي خود و تلاش براي ارتقا» سهم بخش تعاون در اقتصاد ملي كشور و نيز كمك به صنعت دريانوردي و توسعه بنادر با انعقاد تفاهم نامه اي به دنبال فراهم كردن شرايطي مناسب است تا با پرداخت تسهيلات اعتباري كارگشا از شركت هاي تعاوني معرفي شده سازمان بنادر و دريانوردي به نحوي مقتضي حمايت كند. عظيمي اضافه كرد: بر اين اساس موسسه اعتباري بخش تعاون در قبال افتتاح حساب خاصي از طرف سازمان فوق حداكثر تا سقف 5 برابر، تسهيلات اعتباري از محل منابع داخلي خود متناسب با برنامه توزيع در زير بخش هاي مختلف اقتصاد حمل و نقل دريايي و بندري به شركت هاي تعاوني معرفي شده كه طرح هاي آنها داراي توجيهات فني - اقتصادي و مالي مورد تائيد صندوق باشد تسهيلات پرداخت كند.

سپرده گذاران بانك اقتصادنوين خدمات بيمه اي دريافت مي كنند
علاقه مندان به بهره برداري از نرخ سود و خدمات ويژه سپرده سرمايه گذاري 6 ماهه بانك اقتصاد نوين تنها تا پايان شهريورماه جاري مهلت دارند. به گزارش روابط عمومي بانك اقتصاد نوين، در اين طرح سپرده گذاران علاوه بر دريافت 17/25 درصد سود علي الحساب ساليانه، خدمات ويژه بيمه نيز دريافت مي كنند. همچنين بانك اقتصد نوين به منظور ارزش آفريني براي سپرده گذاران اين طرح، شرايطي را فراهم كرده است كه سپرده نزد بانك در اين طرح با توافق سپرده گذار تا چهار دوره قابل تمديد باشد. براساس اين طرح بانك اقتصاد نوين با توجه به ميزان سپرده گذاري، انواع خدمات بيمه حوادث انفرادي و خانواده شاغل فوت و نقض عضو بيمه شده، آتش سوزي، انفجار، زلزله سيل و حوادث طبيعي در اختيار سپرده گذاران قرار مي دهد كه اين خدمت بانك اقتصادنوين متناسب با ميزان سپرده گذاري خواهد بود. ضمن اينكه در صورت تقاضاي سپرده گذار و با معرفي و به امكان واگذاري بيمه به ساير اشخاص نيز امكان پذير مي باشد.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن