تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
كشف محموله چهار كيلويي شيشه از مسافر پرواز امارات
پرونده كشف يك محموله چهار كيلوگرمي روانگردان از نوع شيشه در شعبه اول بازپرسي دادسراي ويژه فرودگاه هاي تهران به جريان افتاد. روز شنبه ماموران مبارزه با مواد مخدر فرودگاه امام خميني (ره) به يك جوان 24 ساله كه از طريق پرواز امارات عازم كشور مالزي بود مظنون شده و بار همراه او را مورد بازرسي قرار دادند. در بازرسي باري كه به ظاهر حاوي مواد غذايي بود ماموران موفق شدند محموله اي چهار كيلوگرمي از روان گردان شيشه كشف و پرونده را به دنبال بازداشت متهم به دادسراي فرودگاه ارسال كنند. اين متهم در بازجويي هاي به عمل آمده، گفت: در كشور مالزي دانشجوي زبان انگليسي هستم و پس از مسافرت به مالزي با فردي آشنا شدم كه امور مربوط به ويزا و... را برايم انجام مي داد. به همين خاطر وقتي مي خواستم از ايران به مالزي برگردم با او تماس گرفتم تا اگر چيزي نياز دارد برايش تهيه كنم. او در پاسخ به تماس من خواست يك بسته پودر را كه در كشور مالزي گران تر از ايران است از دو نفر از دوستانش گرفته و برايش به مالزي ببرم. من هم با آن دو نفري كه او معرفي كرده بود در غرب تهران قرار گذاشتم و در ازاي دريافت هشت هزار دلار بسته را براي بردن به مالزي تحويل گرفتم. اما در فرودگاه ماموران به من مظنون شدند و پس از بازداشت فهميدم كه بسته همراهم ماده مخدر بوده است. قاضي مهاجري با تاييد اين خبر به ايسنا، گفت: نكته مبهم موجود در اين پرونده آن است كه معمولا مواد روان گردان مانند شيشه را از كشورهاي جنوب شرق آسيا وارد ايران مي كنند در حالي كه اين شخص قصد داشته اين ماده را از ايران به مالزي ببرد. به همين دليل در دستورات قضايي صادره از ماموران پليس فرودگاه امام (ره) خواستيم كه اين موضوع را مورد بررسي قرار داده و دقيقا كشف كنند كه متهم به چه دليل مي خواسته اين مواد را به مالزي ببرد.

درگيري خياباني جان جواني را گرفت
جوان 22 ساله عابر پياده بر اثر درگيري با 4 نفر به قتل رسيد و قرباني يك درگيري خياباني شد. شامگاه يكشنبه ماموران كلانتري 114 غياثي از وقوع يك فقره درگيري و نزاع خياباني واقع در يكي از خيابان هاي اين محله با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند 5 جوان با يكديگر درگير شده اند كه در اين درگيري يك جوان 22 ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو به ناحيه قفسه سينه اش مجروح شده است. تحقيقات نشان داد جوان مجروح پس از رسيدن به بيمارستان بر اثر شدت جراحت وارده به قتل رسيده است. با تحقيقات به عمل آمده مشخص شد 4 جوان موتور سوار با يك عابر پياده به نام جواد درگير شده اند كه در اين درگيري جواد به قتل رسيده است.

آتش سوزي گالري مبل 3 نفر را به كام مرگ كشاند
ابتكار-در حادثه آتش سوزي در يك مغازه در حال بازسازي، دو نفر جان خود را از دست دادند و بيك نفر زخمي شد.به گزارش روابط عمومي سازمان آتشنشاني اين حادثه آتش سوزي در ساعت 19 و 37 دقيقه روز يكشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و ستاد فرماندهي بلافاصله آتش نشانان ايستگاه 319 را به محل اين حادثه كه يك فروشگاه در بلوار ميرداماد، نرسيده به خيابان نفت جنوبي كرد، روانه كرد.محمد صادق اسلام زاده، فرمانده نيروهاي اعزامي درباره چگونگي رخداد اين حادثه گفت: تجمع گاز تينر در داخل فروشگاهي به مساحت 80 مترمربع به دليل پايين بودن كركره مغازه باعث انفجار شديد شد و پس از انفجار، مغازه را طعمه آتش كرد. وقتي به محل رسيديم دود و شعله زيادي از داخل و از پشت كركره بسته مغازه نمايان بود. به گفته همسايگان، سه نفر هم در داخل فروشگاه گرفتار شده بودند.وي درباره عمليات آتش نشانان در اين حادثه گفت: نيروها بلافاصله انشعاب اصلي گاز و برق مغازه را قطع كردند. بعد از آن با كشيدن يك رشته لوله آبدهي و بستن دستگاه تنفسي، كركره مغازه را باز كردند و وارد مغازه شدند. آنها همزمان با مهار آتش سوزي افرادي كه در آتش گرفتار شده بودند را به بيرون انتقال دادند. آتش نشان توانستند به سرعت آتش را در اين فروشگاه به طور كامل خاموش كنند و به عملياتشان پايان دهند.اسلام زاده درباره وضعيت گرفتار شدگان گفت: مالك 50 ساله مغازه به نام شيرمست-م به شدت دچار سوختگي شده بود كه به سرعت در اختيار عوامل اورژانس قرار گرفت تا به مراكز درماني انتقال يابد. اما متاسفانه دو كارگر ديگر اين مغازه به نام هاي «رضا-م» 35 ساله و «علي-الف » 45 ساله بر اثر شدت سوختگي فوت كرده بودند كه جسد آنها تحويل عوامل انتظامي شد.

محاكمه ساقي قاتل
جوان 25 ساله اي كه با انگيزه معامله مواد مخدر يك جوان 24 ساله ارمني را به قتل رسانده بود، روانه دادگاه شد. ساعت يك ظهر روز 8 اسفند سال گذشته ماموران كلانتري 127 نارمك از وقوع يك فقره نزاع و درگيري منجر به ضرب و جرح با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند فردي به نام ژرژ 24 ساله بر اثر اصابت يك ضربه چاقو به ناحيه قفسه سينه اش مجروح شده كه پس از انتقال به بيمارستان بر اثر جراحت وارده فوت كرده است. يكي از همراهان مقتول مدعي شد فردي 25 ساله به نام مجتبي با ژرژ درگير شده و وي را به قتل رسانده است. بررسي در خصوص شناسايي مجتبي و محل اختفايش صورت گرفت تا متهم به قتل در كارگاه پدرش شناسايي و دستگير شد. مجتبي در بازجويي اوليه به ارتكاب قتل اعتراف كرد و مدعي شد بر سر خريد و فروش مواد مخدر با ژرژ درگير شده و او را به قتل رسانده است. تحقيقات در خصوص زواياي پنهان اين پرونده آغاز شد و صحت ادعاي متهم به قتل بررسي شد و در نهايت مشخص شد سرقت و اختلاف بر سر معامله مواد مخدر عامل درگيري و قتل بوده است. با توجه به تكميل شدن اطلاعات و انجام تحقيقات مجتبي مجرم شناخته شد و با توجه به درخواست اولياي دم كيفرخواست پرونده صادر شد و اين فرد روانه دادگاه شد. با توجه به اينكه بر طبق ماده 207 قانون مجازات اسلامي مجرمان مسلمان به اتهام قتل كافران قصاص نخواهند شد احتمال قصاص اين فرد كم است اما همچنان تصميم درخصوص اين پرونده با قاضي دادگاه است.

جنايت، نتيجه اختلاف بر سر سيم كارت
مرد 50 ساله متهم به ارتكاب قتل يك جوان 29 ساله مدعي شد با انگيزه تسويه حساب مالي با مقتول درگير شده و اين فرد را به قتل رسانده است. ساعت 15 روز 21 بهمن سال گذشته ماموران كلانتري 128 تهران نو از وقوع يك فقره درگيري منجر به ضرب و جرح با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه در خيابان صفاي شرقي دريافتند فردي به نام فرشاد 29 ساله بر اثر درگيري با حميد رضا 50 ساله با ضربه چاقو مجروح شده كه قبل از انتقال به بيمارستان به قتل رسيده است. اصغرزاده بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي تهران در خصوص اين پرونده گفت: با حضور در صحنه مشخص شد حميدرضا با وارد كردن يك ضربه چاقوي ميوه خوري به قلب فرشاد وي را به قتل رسانده است. وي ادامه داد: حميدرضا در بازجويي اوليه به ارتكاب قتل اعتراف كرده و مدعي شد با مقتول بر سر خريد يك سيم كارت اعتباري تلفن همراه درگير شده و پس از آن كه مقتول و برادرش وي را كتك زده اند حميدرضا عصباني شده و به فرشاد حمله كرده است. بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي تهران گفت: حميدرضا و فرشاد هر دو به صورت مجردي در اين خانه زندگي كرده و به گفته همسايه ها از چندي قبل با يكديگر درگيري داشته اند. اصغرزاده گفت: تحقيقات در خصوص زواياي پنهان اين پرونده ادامه يافت تا اين كه مشخص شد فرشاد به حميدرضا 13 هزار تومان بدهكار بوده است و اين موضوع نيز عامل ديگري براي درگيري اين دو فرد با يكديگر بوده است. حميدرضا در تحقيقات مدعي شد روز حادثه زماني كه به سراغ فرشاد رفتم به وي گفتم پولم را بدهد اما وي منكر بدهكاري اش شد و مدعي شد به هيچ عنوان حاضر به پرداخت بدهي اش نيست. حميدرضا ادامه داد: من نيز عصباني شدم و با فرشاد درگير شدم اما در همين لحظه برادر وي نيز وارد درگيري شده و هر 2 نفر مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند من نيز با برداشتن يك چاقو فرشاد را به قتل رساندم. اصغرزاده ادامه داد: سرانجام با توجه به اعتراف صريح حميدرضا و همچنين تكميل شدن تحقيقات حميدرضا به اتهام قتل عمدي فرشاد مجرم شناخته شد.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن