تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815273201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف در جمع خبرنگاران خبر داد: تشكيل كميته هماهنگي روابط شهرداري ودولت از سوي مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قاليباف در جمع خبرنگاران خبر داد: تشكيل كميته هماهنگي روابط شهرداري ودولت از سوي مجلس
اجتماعي. شهرداري . مجلس
شهردار تهران با اشاره به جلسه شب گذشته مديريت شهري و نمايندگان مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: در اين جلسه رييس فراكسيون شهري و رييس شوراي شهر تهران، تركيبي را مشخص كردند تا بر اساس آن، كميته‌اي براي هماهنگي روابط شهرداري با دولت و برخي مسايل مورد نظر تشكيل شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا محمد باقر قاليباف روز دوشنبه در جمع خبرنگاران تاكيد كرد: خوشبختانه نمايندگان تهران با حساسيت خوبي، مسايل شهري را پيگيري كرده و آنها كمك خوبي براي شهرداري هستند.

وي با قدرداني از نمايندگان مجلس هشتم به دليل حساسيت بالايشان نسب به مسايل حوزه شهري تصريح كرد: نمايندگان مجلس‌ها تاكنون كمك خوبي براي شهرداري بوده و از روز اول شروع به كار فعاليت مجلس هشتم قرار گذاشته شد جلسات مربوط به مسايل شهري به طور مرتب برگزار شود.

وي افزود: در جلسه اول كه در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، ‪ ۱۲‬چالش عمده شهري از جمله مسايل حوزه ترافيك و حمل و نقل عنوان شد و در جلسه روز گذشته نيز همان موارد مجددا به مدت دو ساعت مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

شهردار تهران در ادامه در خصوص قيمت تمام شده پروژه تونل نيايش به صدر گفت: اعتبار اين پروژه حدود يكهزار و ‪ ۵۰۰‬ميليارد ريال است كه هزار ميليارد ريال آن به صورت فاينانس و مابقي توسط شهرداري پرداخت مي‌شود.

قاليباف تصريح كرد: يكي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين پروژه تامين قطعي فاينانس قبل از امضاي قرارداد بوده است كه خوشبختانه اجرايي شد.

شهردار تهران در خصوص برخي موضع‌گيري ها از سوي وزارت كشور در مورد احداث اتوبان‌هاي دوطبقه گفت: هميشه به دنبال بحث‌هاي خاص مي‌گرديد! من هم اين موضوع را در رسانه‌ها خواندم كه عزيزي اعلام كرده احداث اتوبان دوطبقه بيشتر شبيه روياست.

وي ادامه داد:اي كاش اين رويا كه در حال حاضر در كشورهايي نظير تايلند كه تا چند سال پيش از ما عقب بودند و محقق شده را مي‌ديدند.

قاليباف ادامه داد: در حال حاضر با هماهنگي معاونت عمراني شهرداري و كميسيون عمران شورا، اتوبان‌هاي يادگار امام (ره) و امام علي (ع) را به عنوان اتوبان‌هاي دوطبقه با تندگذر و كندگذر پيش بيني كرده ايم.

وي ادامه داد: البته يك نوع اتوبان ديگر با سازه و نوع كار متفاوت در اتوبان صدر و چند اتوبان ديگر پيش بيني شده است كه از طريق آن ها، وضعيت ترافيك بزرگراهي را بهبود مي‌بخشيم.

وي در خصوص نتيجه جلسه استاندار تهران و مدير عامل سازمان بهشت زهرا (س) در مورد تصميم‌گيري براي احداث گورستان تاكيد كرد: هنوز در جريان جزييات اين جلسه قرار نگرفته ام.

قاليباف درباره محدود كردن بازديد از برج ميلاد تا دهه فجر، گفت: محدوديتي براي بازديد از برج اعمال نكرده ايم، اما به دليل آن كه ممكن است، پروژه در ابتداي كار با حجم زيادي از بازديدكننده مواجه شده و ظرفيت برج توانايي تامين نيازهاي همه آن‌ها را نداشته باشد، تا دهه فجر، فقط خانواده‌هاي جانبازان و شهدا و ايثارگران و بخشي از نخبگان از اين برج بازديد مي‌كنند.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن