تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحيم مشايي در كميسيون فرهنگي مجلس حضور پيدا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رحيم مشايي در كميسيون فرهنگي مجلس حضور پيدا كرد
درپي مطرح شدن طرح تحقيق و تفحص از سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ازسوي جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، "اسنفديار رحيم مشايي" رييس سازمان ميراث فرهنگي جهت ارايه اطلاعات لازم پيرامون اين طرح، در جلسه امروز (دوشنبه) كميسيون فرهنگي مجلس حضور پيدا كرد.


نايب رييس اول كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگي ايرنا گفت: جلسه امروز كميسيون فرهنگي در راستاي اجراي ماده 198 آيين نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.
"جواد آرين منش" افزود: در ماده 198 آمده است بعد از اينكه طرح تحقيق و تفحص به كميسيون تخصصي مربوطه ارجاع شد،‌ كميسيون بايد اطلاعات لازم را پيرامون مواد طرح تحقيق و تفحص و سوالات طراحان طرح، در اختيار طراحان قرار دهد.
وي گفت: بعد از آن اگر ابهامات و سوالاتي كه براي طراحان وجود داشته برطرف نشد و طراحان كماكان ضرورت انجام طرح تحقيق و تفحص را خواستار بودند، طرح در كميسيون مطرح و راي گيري مي شود و كميسيون نظر موافق يا مخالف خود را به صحن علني مجلس اعلام مي كند.
آرين منش اظهار داشت: با ابتكار جديد كميسيون، براي جمع آوري اطلاعات لازم پيرامون سوالات و انتقادات مطرح شده در طرح تحقيق و تفحص از سازمان ميراث فرهنگي، از آقاي مشايي و معاونين وي دعوت كرديم در جلسه امروز كميسيون شركت و گزارشي پيرامون محورهاي اين طرح به كميسيون ارايه كند.
وي افزود: ما اين گزارش را همراه با گزارش هاي مكتوب كه به كميسيون ارايه مي شود، در اختيار طراحان طرح قرار مي دهيم.
آرين منش گفت: در صورتي كه اين اطلاعات كامل و كافي بود و طراحان طرح، انجام طرح تحقيق و تفحص را منتفي دانستند، موضوع منتفي مي شود. ولي در صورتي كه همچنان به انجام آن مصر بودند، موضوع در كميسيون مطرح و گزارش آن به صحن علني مجلس ارسال مي شود و مجلس ضرورت انجام آن را در صحن به راي مي گذارد.
وي افزود: در صورتي كه نظر كميسيون نسبت به انجام طرح موافق بود، بدون اينكه موافق و مخالفي صحبت كند، موضوع به راي گذاشته مي شود ولي در صورتي كه نظر كميسيون به انجام طرح منفي باشد، طراحان مجازند ازنظر خود يعني ضرورت طرح تحقيق و تفحص در صحن علني دفاع كنند و در نهايت راي مجلس تعيين كننده خواهد بود.
آرين منش با بيان اين كه دعوت مشايي بيشتر به خاطر كسب اطلاعات كافي از طرح تحقيق و تفحص بود، گفت: دو هفته ديگر كميسيون در اين مورد تصميم گيري مي كند.
نايب رييس اول كميسيون فرهنگي مجلس در مورد لايحه يك شوري عضويت دولت جمهوري اسلامي ايران در آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ گفت: كميسيون در مورد عضويت ايران در اين آژانس راي موافق داد.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن