تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820113861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز عمليات اجرايي تونل هاي صدر ـ نيايش


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: آغاز عمليات اجرايي تونل هاي صدر ـ نيايش
تهران/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1387/06/25
عمليات اجرايي احداث تونل هاي اتصال بزرگراه هاي صدر ـ نيايش به طول 4 كيلومتر با حضور شهردار تهران آغاز شد.
شهردار تهران در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: يكي از مشكلات اساسي شمال شهر تهران كه حركت هاي شرقي ـ‌ غربي اين منطقه را با مشكل روبرو كرده است ترافيك سنگين بزرگراه صدر است كه شهرداري تهران پس از يكسال و نيم بررسي، به اين نتيجه رسيد كه راه حل اين مسئله احداث تونل رفت و برگشت از بزرگراه صدر به سمت غرب است.
محمد باقر قاليباف افزود: امروز كلنگ آغاز اجراي اين طرح به زمين زده شد و اميدواريم كارگاه را تا 2 ماه آينده تجهيز و عمليات اجرايي احداث تونل را آغاز كنيم.
وي با بيان اين كه زمان بهره برداري از اين طرح پس از تجهيز كارگاه اعلام مي شود گفت: در اين طرح حركت غرب به شرق بزرگراه نيايش از طريق تونل به بزرگراه مدرس متصل و حركت شرق به غرب بزرگراه صدر از زير پارك ملت به بزرگراه نيايش متصل مي شود.
شهردار تهران گفت: تونل هاي صدر ـ نيايش بخشي از مشكلات ترافيكي شهر تهران در بزرگراه هاي صدر ـ نيايش ـ همت و چمران را رفع مي كند و كاركرد مناسبي در شبكه بزرگراهي پايتخت دارد.
قاليباف افزود: براي بهره برداري از اين طرح، يك هزار و پانصد ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده است كه پانصد ميليارد ريال آن را شهرداري تامين مي كند و بقيه به صورت فاينانس تأمين مي شود.
شهردار تهران گفت: پس از تأخيري كه در احداث تونل رسالت روي داد، احداث تونل در شهر تهران به يك رويا تبديل شده بود، اما در حال حاضر شهرداري تهران با مشاوران و پيمانكاران موفقي كه دارد به توان خود در ساخت تونل ها با سرعت و كيفيت مناسب اطمينان دارد و اميدواريم تونل هاي اتصال بزرگراه هاي صدر ـ نيايش نيز مانند ساير طرح ها با سرعت پيش رود.
صدا و تصوير دارد
كد: 0001/10102/68/950
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن