تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816825035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست مشترك وزرا، روساي دانشگاهها و شركتهاي بزرگ و بانكهاي مشمول بند 26 قانون بودجه برگزار مي شود/تكميلي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: نشست مشترك وزرا، روساي دانشگاهها و شركتهاي بزرگ و بانكهاي مشمول بند 26 قانون بودجه برگزار مي شود/تكميلي
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/06/25
نشست مشترك روساي دانشگاههاي علوم پزشكي و غيرپزشكي و شركتهاي بزرگ و بانكها و موسسات انتفاعي دولتي مشمول بند 26 قانون بودجه سال 87 به منظور اجراي مطلوبتر مفاد اين بند، 27 شهريور در محل سالن اجلاس سران برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ، اين نشست به دعوت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و با هماهنگي وزارتخانه هاي علوم و بهداشت و شركت همه روساي دانشگاههاي تحت پوشش اين دو وزارتخانه و با حضور وزراي علوم، بهداشت، نفت ، صنايع، رفاه، راه و ترابري، اقتصاد و روساي شركتها و بانكهاي دولتي برگزار مي شود.
در اين نشست معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و وزراي حاضر و شماري از روساي دانشگاهها و شركتها پيرامون اجراي اين مصوبه سخن خواهند گفت.
به موجب بند 26 قانون بودجه سال 87 همه شركتهاي دولتي موضوع ماده 160 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و بانكها و موسسات انتفاعي وابسته به دولت موظفند حداقل يك درصد از درآمد عملياتي خود را در سال 87 (به استثناي سود سپرده هاي بانكي) به منظور انجام امور پژوهشي هزينه كنند.
در همين جهت هيئت وزيران در جلسه 22-2-87 مصوب كرد: استفاده از يك درصد بودجه شركتهاي دولتي و اعتبارات پيش بيني شده براي فعاليتهاي پژوهشي در ذيل اعتبارات دستگاههاي مربوط به استثناي وزارتخانه هاي علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشكي منوط به تاييد طرحهاي پژوهشي از جانب معاونت علمي و فناوري رئيس جمهور است.
وزارت اقتصاد و دارايي (خزانه داري كل) موظف است صرفاً طرحهاي پژوهشي مورد تاييد معاونت يادشده و با اعلام اين معاونت اعتبار تخصيص دهد.
در اجراي مصوبه دولت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در تاريخ 2-4-87 دستورالعمل اجرايي مربوط را به دستگاه ذيربط ابلاغ كرد.
برطبق اين دستورالعمل دستگاههاي مشمول بايد عناوين طرحهاي پژوهشي مورد نياز خود را اعلام كنند و دانشگاهها و مراكز پژوهشي مي توانند متقاضي اجراي آنها شوند.
معاونت علمي و فناوري حسب امضاي تفاهم نامه بين دستگاههاي مشمول و مجريان طرحهاي پژوهشي مبادرت به بررسي و تاييد طرحها خواهد كرد.
جلسه مشترك به منظور بررسي ميزان تحقق و تسريع اجراي مصوبات ياد شده و ايجاد هماهنگي بيشتر في مابين طرفهاي ذيربط برگزار مي شود.
منابع مالي كه از اين طريق در اختيار پژوهش كشور قرار مي گيرد به تنهايي حدود نيم درصد توليد ناخالص داخلي و بيش از يك سوم كل اعتبارات پژوهشي كشور را تشكيل خواهد داد.
كد0001/10107
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن