تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819990014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانش آموزان قمي با مسائل ترافيكي آشنا مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دانش آموزان قمي با مسائل ترافيكي آشنا مي شوند
قم - خبرگزاري مهر: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم گفت: همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد دانش آموزان قمي با مسائل ترافيكي آشنا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، محسن صابري امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به فرارسيدن آغاز سال تحصيلي جديد و همچنين لزوم فرهنگ سازي ترافيكي در ميان دانش آموزان شهرداري قم اقدام به توزيع كتابچه هايي با موضوع ترافيك نموده است كه در ميان دانش آموزان توزيع خواهد كرد.

وي تصريح كرد: اين كتاب در دو جلد و به تيراژ 86 هزار جلد تهيه و چاپ شده است كه جلد اول آن مخصوص دانش آموزان سال هاي اول و دوم ابتدايي و جلد دوم آن ويژه دانش آموزان سال هاي سوم، چهارم و پنجم ابتدايي است.

صابري افزود: توزيع اين كتابها رايگان بوده و موجب گسترش مسائل ترافيكي در ميان دانش آموزان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با بيان اينكه آموزش نقش موثري در جلوگيري از مسائل ترافيكي را دارد، گفت: اميدواريم با توزيع اين كتابچه ها و همچنين بيان مسائل ترافيكي در ميان دانش آموزان شاهد رشد اطلاعات آن ها در مسائل مختلف ترافيكي باشيم.

صابري در پايان گفت: همچنين در آستانه سال تحصيلي جديد كليه خطوط عابر پياده در سطح استان رنگ آميزي شده تا دانش آموزان به راحتي و از روي اين خطوط عبور كنند.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 549]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن