تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815345899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تله‌فيلم «مهره سفيد» براي پخش آماده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تله‌فيلم «مهره سفيد» براي پخش آماده مي‌شود
خبرگزاري فارس:فيلم تلويزيوني «بازي مهره سفيد» به كارگرداني «حسن لفافيان» به مرحله ساخت تيتراژ رسيد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سيما فيلم، «عليرضا ابوالقاسمي‌نژاد»، تهيه كننده «بازي مهره سفيد» با اشاره به توليد اين تله فيلم گفت:انجام تروكاژهاي تصويري به پايان رسيده و فعلا در حال ساخت تيتراژ ابتدايي و پاياني تله فيلم هستيم.
وي در خصوص تروكاژهاي اين تله فيلم اظهار داشت: يك سري تصاوير مربوط به مونيتورينگ داشتيم كه مي‌بايست تصاوير داخل اين مونيتورها ساخته مي‌شد. همچنين صحنه‌هاي مربوط به شليك گلوله كه طراحي و ساخت آنها در همين تروكاژها توسط «حميد جبين شناس» و «ميثم بشارتيان» به پايان رسيده است.
«بازي مهره سفيد» پس از پايان تصويربرداري و تدوين، توسط «ستار اوركي» به مرحله ساخت موسيقي رسيد و پس از آن نيز «بهروز عابديني» كار ميكس و صداگذاري را به پايان رساند.
اين تله فيلم، داستان يكي از مأموران امنيتي به نام ربيع دهشيري را روايت مي‌كند كه مسؤول پي‌گيري پرونده بمب گذاري شهر تهران است. اين مأمور امنيتي در ادامه تحقيقات خود به ماجراهاي تازه اي دست پيدا مي‌كند تا اينكه...
پژمان بازغي، كوروش تهامي، نفيسه روشن، كاظم افرندنيا و حبيب ساميه در «بازي مهره سفيد» جلوي دوربين رفته‌اند. عليرضا ابوالقاسمي نژاد، تهيه كننده اين تله فيلم، به زودي نسخه نهايي را تحويل سيما فيلم مي‌دهد تا پس از بازبيني در شوراي تخصصي و تاييد نهايي، در نوبت پخش از تلويزيون قرار گيرد.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن