تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820824916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك كار تازه را شروع كرديم مدير فني تيم ملي واليبال پيش از سفر به تايلند: آماده اجراي خوب در كاپ AVC هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: يك كار تازه را شروع كرديم مدير فني تيم ملي واليبال پيش از سفر به تايلند: آماده اجراي خوب در كاپ AVC هستيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

حسينعلي مهرانپور پيش از سفر تيم ملي به تايلند محل برگزاري نخستين دوره‌ي مسابقات واليبال كاپ AVC گفت: ما در غياب "زوران گاييچ" يك كار تازه را در تيم ملي واليبال شروع كرديم و خوشبختانه همه‌ي امور طبق پيش‌بيني‌هاي ما صورت گرفت. تيم ملي واليبال حالا آماده‌ي اجراي خوب است.

مدير فني تيم ملي واليبال ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: تاكنون توانسته‌ايم بر طبق برنامه‌ريزي‌هاي از پيش تعيين شده حركت كنيم و مرحله‌ي اول كارمان را با موفقيت پشت سر بگذاريم. نتايج كار كنوني نشان از موفقيت دارد و ما انتظار داريم در مرحله‌ي دوم كار هم به همين نتيجه برسيم.

وي با بيان اينكه هدف اصلي بعد از پيروزي‌هاي تيم ايران موفقيت مربيان ايراني است،‌ تصريح كرد: مبناي كار ما تلاش براي دستيابي به نتايج ارزشمند در مسابقات تايلند است و اينكه بتوانيم شايستگي مربيان ايراني را نيز به اثبات برسانيم. اگر اين اتفاق بيفتد قطعا باب تازه‌اي درمورد مربيان ايراني باز مي‌شود و بي‌شك پس از آن آنها هم اين فرصت را خواهند داشت كه نشان بدهند كارهاي بزرگ از مربيان ايراني هم ساخته است.

مهرانپور درباره‌ي چگونگي مسابقات ايران و شناخت كادرفني از تيم‌هاي حريف خاطرنشان كرد: به نظر من ديدارهاي گروه نخست مسابقات جايي كه تيم ايران با تيم‌هاي كره‌جنوبي، چين و تايلند در يك گروه قرار گرفته است، گروه سختي را به نسبت گروه دوم به وجود آورده است. اگر ما بتوانيم اين مرحله را با موفقيت پشت سر بگذاريم، قطعا مرحله‌ي دوم مسابقات را نيز با پيروزي تمام خواهيم كرد. به هر حال تيم‌هاي چين و كره در آسيا كاملا شناخته شده‌اند و ما بارها سابقه‌ي مصاف با آنها را داريم. تيم تايلند هم كه از امتياز ميزباني برخوردار است بنابراين نبايد ساده تلقي شود. با اين حال ما با توجه به شناختي كه از آنها داريم مرحله‌ي مقدماتي را پشت سر خواهيم گذاشت.

وي افزود: تنها كاري كه از دست‌مان برمي‌آمد اين بود كه با آناليز حريفان شناخت خوبي را در اين مرحله ايجاد كنيم و همين طور خستگي طي مسير تا تايلند را با سفر زودهنگام برطرف كنيم تا تمامي دغدغه‌هاي احتمالي از بين برود، حالا همه چيز به تدابير كادرفني و تلاش بازيكنان بستگي خواهد داشت.

مدير فني تيم ملي در پايان به خبرنگار ايسنا گفت: انتخاب بازيكنان واجد شرايط در اين مرحله بي‌ترديد كار آساني نبود. حذف يك بازيكن در زمان اتمام كار بي‌شك سخت‌ترين جاي كار بود اما، مطمئن باشيد كه اين مهم نيز برمبناي معيارها و پس از انجام كار بي‌نهايت صورت گرفت.

انتهاي پيام
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن