تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816345519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طلسم ناكامى هاى خانگى ليورپول مقابل منچستريونايتد شكست - پيروزى لندنى ها در جنگ پول


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: طلسم ناكامى هاى خانگى ليورپول مقابل منچستريونايتد شكست - پيروزى لندنى ها در جنگ پول
هفته چهارم رقابت هاى فوتبال ليگ برتر جزيره با شكست طلسم طولانى مدت ناكامى هاى ليورپول در بازى مقابل منچستريونايتد در آنفيلد همراه شد. قرمزپوشان آنفيلد پس از سال ها موفق شدند مقابل رقيب ديرينه خود به پيروزى دست يافته و قهرمان فصل گذشته ليگ برتر را با نتيجه ۲ - يك شكست دهند. در اين ديدار اگرچه شياطين سرخ با گل زود هنگام كارلوس توس شوك بزرگى را به بازيكنان ليورپول وارد كردند اما در نهايت اشتباه وز براون در به ثمر رساندن يك گل به خودى و گلزنى رايان بابل در ۱۳ دقيقه مانده به انتهاى بازى پس از ۷ سال پيروزى خانگى مقابل منچستريونايتد را براى مردان آنفيلد به ارمغان آورد.
جيمى كاراگر مدافع ليورپول پس از اتمام اين بازى در مصاحبه با شبكه اسكاى اسپورت گفت: اين بازى تنها از لحاظ كسب ۳ امتيازش ارزشمند نبود بلكه هدفى كه مدت ها به دنبالش بوديم را تحقق بخشيد. چندين فصل است كه ليورپول از گردونه مدعيان قهرمانى خط خورده و چلسى و منچستريونايتد مدعيان اصلى بوده اند. اين پيروزى ما را به صدر جدول نزديك كرده جايى كه بايد در آن حضور داشته باشيم. در جريان اين بازى ديميتار برباتوف هافبك جديد يونايتدى ها با ارسال پاس توس را در موقعيت گل قرار داد تا آنفيلد در دقيقه سوم بازى به سكوت فرو برود اما اشتباه ادوين فان درسار در دفع ناقص توپ باعث شد توپ پس از برخورد با پاى براون وارد دروازه خودى شود. گل دوم ليورپول نيز به نوعى حاصل اشتباه رايان گيگز بود. اين هافبك باتجربه كه قصد داشت توپى را از محوطه جريمه شياطين سرخ دور كند آن را به خاوير ماسچرانو واگذار كرد تا او با ارسال پاس براى كويت موقعيت خطرناك ديگرى را براى ليورپول به وجود آورد. كويت نيز با ارسال يك پاس عرضى روبه بيرون توپ را به بابل سپرد تا او تير خلاص را به قلب ميهمان وارد كند. اما ناكامى منچستر يونايتد به اين ختم نشد زيرا اين تيم نمانياويديچ را به دليل دريافت كارت قرمز و مايكل كريك را به دليل مصدوميت نمى تواند در بازى هفته آينده خود مقابل چلسى در اختيار داشته باشد.
سرآلكس فرگوسن گفت: «اشتباه و ضعف دفاع باعث شد ۲ گل دريافت كنيم اما در مجموع هم ليورپول تيم برتر ميدان بود. اين تيم با ارائه يك بازى هجومى ما را وادار به اشتباه كرد. بنيتس نيز اظهار داشت: «نشان داديم كه از لحاظ كيفيت كار تيمى تيم برتر ميدان هستيم. اين پيروزى براى ما و بالا بردن اعتماد به نفس بازيكنان واقعا مهم بود. اكنون مى توانيم هر تيمى را شكست دهيم.»
جنگ پول
ديدار تيم هاى چلسى و منچسترسيتى كه اخيرا به عنوان جنگ پول لقب گرفته است با درخشش روبينيو در نخستين حضورش براى منچسترى ها و پيروزى قاطع شاگردان اسكولارى خاتمه يافت. در اين بازى اگرچه اين منچسترسيتى بود كه با گل زيباى روبينيو از روى يك ضربه ايستگاهى گل نخست بازى را به ثمر رساند اما در نهايت اين آبى پوشان لندن بودند كه پيروزى ۳ - يك را از آن خود كردند. تك گل روبينيو با ۳ گل كارواليو، لمپارد و نيكلاس آنلكا پاسخ داده شد تا مالكان جديد سيتى متوجه شوند راه زيادى براى پيوستن به جمع ۴ تيم صدر جدول بايد پيموده شود. تنها بدشانسى چلسى در اين بازى اخراج جان ترى در دقايق پايانى بازى بود كه وى را از بازى هفته آينده تيمش مقابل منچستريونايتد محروم خواهد كرد اما با اين وجود اسكولارى با اطمينان خاطر از انگيزه بازيكنانش براى شكست شياطين سرخ در استمفوردبريج صحبت كرد. سرمربى برزيلى چلسى پس از پيروزى تيمش در ايستلندز اظهار داشت: «بازيكنانم شايسته تقدير و تمجيد هستند زيرا تا دقايق پايانى جنگيدند و براى كسب پيروزى تلاش كردند. ما حتى ۵ يا ۶ موقعيت مسلم گلزنى داشتيم كه از آنها استفاده نكرديم. اينكه توانستيم گل خورده را سريعا جبران كنيم واقعا اهميت داشت. هنگامى كه اولين گل بازى را دريافت كرديم تيم از لحاظ روحى و روانى به هم ريخت اما پس از به ثمر رساندن گل تساوى و بعد از آن گل هاى پيروزى همه چيز تغيير كرد. در مورد داورى نيز نمى خواهم اظهارنظر كنم. او درون زمين بود و من بيرون. نفهميدم چه اتفاقى باعث اخراج ترى شد. شايد اگر بعدا دوباره صحنه را ببينم بتوانم در مورد آن نظرى بدهم.» اما در سوى ديگر ميدان مارك هيوز سرمربى منچسترسيتى از شكست تيمش ابراز تاسف كرد و اظهار داشت كه اين شكست درس خوبى به بازيكنان او خواهد داد تا در بازى هاى بعدى باتجربه بيشترى به ميدان بروند. هيوز در مصاحبه با روزنامه ستانتا اسپورت با اعتراف به نااميدى بازيكنانش پس از شكست ۳ - يك گفت: «بسيار نارحت شديم زيرا اين ما بوديم كه شروع بهترى داشتيم و گل اول را به ثمر رسانديم. اما از اين ناراحت تر هستم كه به محض پيش افتادن از حريف، يك گل دريافت كرديم. شايد اگر مى توانستيم ۱۰ يا ۱۵ دقيقه اين نتيجه را حفظ كنيم دست پر از ميدان خارج مى شديم. فكر مى كنم در اواخر بازى انرژى بازيكنان ما تحليل رفته بود و ديگر نمى توانستيم همانند چلسى از موقعيت هاى خود استفاده كنيم. به هر حال اين شكست تجربه خوبى براى ما خواهد بود.
ضلع ديگر مربع قدرت فوتبال جزيره، آرسنال نيز با شكست ۴ - صفر ميزبان خود بلكبرن هفته چهارم ليگ برتر را به پايان برد. در اين بازى كه امانوئل آدبايور با به ثمر رساندن ۳ گل، ستاره ايوودپارك لقب گرفت تئووالكات مهره درخشان تيم ملى انگليس در بازى با كرواسى به صلاحديد آرسن وانژه به ميدان نرفت. سرمربى فرانسوى توپچى ها كه تيمش چهارشنبه اين هفته بايد در ليگ قهرمانان اروپا به مصاف ديناموكيف اوكراين برود به ستاره ۱۹ ساله خود استراحت داد تا او را براى اين بازى در آمادگى كامل داشته باشد اما مصدوميت سمير نصرى و بى تمايلى وانژه براى استفاده از نيكلاس بنتنر باعث شد قهرمان زاگرب به ميدان بيايد. وانژه پس از كسب پيروزى قاطعانه خارج از خانه مقابل بلكبرن گفت: «در ابتدا قصد داشتم والكات را كنار بگذارم اما بعد تصميم گرفتم او را به ميدان بياورم زيرا مى خواستم به نيكلاس بنيتس استراحت بدهم. تنها ايراد هت تريك كردن در تيم ملى اين است كه همه انتظار دارند مجدداً ۳ گل ديگر به ثمر برسانيد. مى دانيم كه والكات بازيكن خطرناك است اما بايد به او فرصت پيشرفت داد. درخشش آدبايور مهاجم توگويى آرسنال و هت تريك او در اين بازى در حالى رقم خورد كه وى در ۳ بازى قبلى آرسنال گلى به ثمر نرسانده بود. اما پيش از هت تريك آدبايور، اين والكات بود كه با ارسال پاس براى روبين فان پرسى باعث رقم خوردن نخستين گل آرسنال شدو در سوى ديگر ميدان اين شكست باعث شد بلكبرن به رتبه شانزدهم جدول سقوط كند. پل انيس كه چهارمين حضورش بر نيمكت بلكبرن را تجربه مى كرد در پاسخ به سؤالات خبرنگاران براى قرار گرفتن در اين رده از جدول گفت: «به نظر من حضور در قعر جدول در اين مقطع از فصل هيچ نگرانى ندارد زيرا هنوز راه زيادى تا پايان فصل باقيمانده است. گلى كه قبل از اتمام نيمه نخست به ثمر رسيد شيرازه تيم را از هم پاشيد. عدم تمركز و ضعف در دفاع باعث شكست ما شد. براى دروازه بانمان رابينسون متأسفم زيرا بدون آنكه اشتباهى انجام دهد در ۲ بازى ۸ گل دريافت كرده است.»

نخستين پيروزى آقاى خاص
نخستين روز از هفته دوم رقابت هاى سرى A با پيروزى ۲ - يك در سن سيرو همراه بود. قهرمان فصل گذشته ايتاليا اگرچه از ميهمان خود كاتانيا در دقيقه ۴۲ بازى عقب افتاد اما به سرعت از روى هنرنمايى بازيكن جديد خود كوارسما، كه نخستين بازى اش براى اينتر را تجربه مى كرد به گل تساوى رسيد. اما ميزبان بسيار خوش شانس بود كه از روى اشتباه كريستين ترلتيزى در به ثمر رساندن يك گل به خودى پيروز از ميدان خارج شد. اخراج سولى مونتارى هافبك غنايى اينتر به دليل درگيرى با جياكومو توسكو از حوادث مهم اين بازى به شمار مى رود اما ژوزه مورينيو پس از اتمام اين بازى گفت: «اين بازى ۳ امتياز بسيار مهم را برايمان به ارمغان آورد. تيم ما با وجود ۱۰ نفره شدن تلاش فوق العاده اى را به نمايش گذاشت. اين پيروزى نتيجه كار گروهى فشرده ما بود.» در ديگر ديدار روز نخست از هفته دوم رقابت ها سرى A رم نايب قهرمان فصل گذشته با نتيجه ۳ - يك مغلوب ميزبان خود پالرمو شد. تك گل دقيقه ۸ خوليو باپتيستا با ۲ گل فابريتزيو ميكولى در دقايق ۲۰ و ۵۶ و گل كاوانى در دقيقه ۷۳ پاسخ داده شد. لازم به ذكر است رم در حالى وارد ميدان شد كه از ستارگان خود، سيمونه پروتا، خوان، فيليپ مكسس، ميركو ووچينيچ و فرانچسكو توتى بى بهره بود ضمن اينكه مصدوميت دانيله دروسى خروج او از زمين پيش از اتمام نيمه نخست نيز مزيد برعلت شد تا رم در دومين بازى خود نيز طعم پيروزى را احساس نكند.»

توقف مجدد بارسلونا
شروع نااميد كننده بارسلونا در فصل جديد با تساوى يك - يك اين تيم مقابل راسينگ سانتاندر ادامه يافت. شاگردان پپ گوارديولا كه به دنبال كسب پيروزى خانگى براى فراموش كردن خاطره تلخ شكست مقابل نومانسيا در هفته نخست بودند با تك گل ليونل مسى در دقيقه ۷۰ بازى از حريف پيش افتادند اما ضعف هميشگى آبى و انارى پوشان در خط دفاعى باعث شد پيروزى كاتالانى ها تنها ۷ دقيقه به طول انجامد و جاناتان پريرا گل تساوى را براى ميهمان به ثمر برساند. پپ گوارديولا پس از قبول تساوى خانگى گفت: «از عملكرد بازيكنانم ناراضى نيستم بلكه عملكرد و تلاش آنها براى رسيدن به گل را تحسين مى كنم. مى دانم تساوى بهترين نتيجه ممكن نبود اما از چيزى ناراحت نيستم. عملكرد تيم در مقايسه با بازى نخست بسيار بهتر بود. موقعيت هاى گلزنى بسيارى داشتيم اما از آنها بهره اى نبرديم. بازيكنان ما از اين نتيجه كمى مأيوس شدند اما وظيفه من اين است كه روحيه آنها را حفظ كنم و به آنها القا كنم عملكردى كه داشتند بسيار خوب بوده است. فكر نمى كنم بازى بدى را به نمايش گذاشته باشيم.»
لازم به ذكر است در ديگر ديدارهاى اين هفته از رقابت هاى لاليگا، سويا با گل هاى كانوته، چوانتون و انزو مارسكا با نتيجه ۴- 3 در بازى سراسر هيجان حريف خود اسپورتينگ خيخون را شكست داد تا هت تريك ماته بيليچ براى اين تيم تازه وارد به لاليگا كافى نباشد.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن