تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816354680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فال روز سه شنبه 8 شهریور 90 ( 30 آگوست 2011 )


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: فال روز سه شنبه 8 شهریور 90 ( 30 آگوست 2011 )

90/6/8


[تصویر: FAALGIR.jpg]




.
.
.
.
.




..
.
.
فروردين
امروز ماه در برج حوت كامل است. مراقب يك نفر باشيد زيرا او از حسادت تصميم دارد كارهايي به ضرر شما انجام دهد. خوب است دوستانتان را بشناسيد.

ارديبهشت
امروز ماه در برج حوت کامل است . بهتر است کار جدیدی انجام ندهید و سعی کنید کارهای نیمه تمام را تمام کنید . اگر این کار را بکنید از وقت تان خوب استفاده کرده اید.

خرداد
امروز ماه در برج حوت كامل است. اين قسمت از چارت به كارهاي شغلي شما مربوط مي شود بنابراين در هر لحظه يك قدم به جلو مي رويد. عجله كنيد و همه چيز به خوبي پيش مي رود.

تير
امروز ماه کامل در برج حوت است.احساسات در اوج خود قرار دارند.به شدت تحت تاثیر انرژی ماه هستید که حتی اگر هم مستقیماً درگیر نباشید اما لحظات پر از استرسی را دارید.پیشنهاد می کنم آرام باشید،اما آنقدرها هم کمک نمی کند.

مرداد
امروز، ماه كامل است و در علامت دو ماهي مي باشد بنابراين،‌بايد توجهي چند برابر به افرادي بكنيد كه در زندگي به آنها وابسته ايد. كه اين نه تنها از نظر مالي بلكه از نظراحساسي نيز صادق است. احتمالاً بايد مشكلي را با آنهاحل و فصل كنيد و آنها را وادار كنيد كه متوجه شوند، برنامه ريزي اي كه بين شما وجود داشته است، ديگر كاربردي نخواهد داشت و بايد تغيير يابد.

شهريور
امروز ماه دربرج حوت کامل است.بهتر است مشکلات را حل کنید.هر چقدر دیرتر این کار را بکنید شرایط بدتر می شود.

مهر
امروز ماه کامل در بخشی از چارت شماست که حاکم بر کار، سلامتی و کارهای روزمره شما می باشد و شما رامجبور می سازد که تغییرات لازم را در این زمینه ها بدهید. در حال حاضر شما از نیاز خود به تغییر جدول روزمره زندگی تان مطلعید و اکنون زمان آن فرا رسیده که کاری در این رابطه انجام دهید . هم چنین ممکن است احساس کنید این تغییرات تاثیراتی موثر بر روی شما خواهند گذاشت نه تنها بر روی سلامتی تان بلکه فردی موثرتر خواهید شد.

آبان
بین قدرت خلاق و واقع گرای شما تضاد وجود دارد.به خودتان فرصت بدهید تا چیزی را که فکر می کنید عملی است انجام دهید.متوجه می شوید که طرز تفکر شما محدودتان کرده است و بیشتر از این ها می توانید کار انجام دهید.

آذر
شما ذاتاً بدبين نيستيد ولي امروز ستاره ها شما را وادار مي كنند كه تمام امور مالي را با احتياط انجام دهيد. يك نفر ممكن است يك تعهد مالي بدهد كه بعداً‌ قادر به انجامش نباشد. اگر باديده اعتماد با آنها رفتار كنيد مي توانيد خيلي به ضررتان تمام شود. در ضمن مواظب هر كس كه سعي مي كند از شما تعريف و تمجيد كند باشيد چون ممكن است قصد ونيتي در پس اين تعريفها داشته باشند.

دي
ماه در برج حوت كامل است. اين قسمت از چارت شما به مسافرت هاي شغلي مربوط مي شود كه اين سفر، سفري فوق العاده است. اگر مي خواهيد كه امروز از همه نظر روز خوبي باشد، در هنگام رانندگي ياحتي استفاده از وسايل نقليه عمومي مراقب باشيد. اگر مراقب باشيد، سالم مي مانيد اما شايد باز هم اتفاقي برايتان بيفتد كه بخواهيد براي ديگران تعريف كنيد.

بهمن
امروز ماه کامل در اسفند با عنصر آب قرار دارد و به قسمت پول و منابع شخصی چارت شما مربوط می شود . اوضاع نابسامان است و بین شما و یک شخص خاص دعوا و مشاجره ای صورت می گیرد . مشکلات مالی و احساسی خود را حل کنید زیرا هر چه بیشتر اجازه دهید که اوضاع رو به وخامت برود بیشتر احساس رنجیدگی می کنید .

اسفند
یک بدر قابل انفجار در علامت حوت خودتان است . این بدان معناست که یک رابطه قطعاً به پایان رسیده است . زمانی که این مساله اتفاق می افتد با علامت خویش زمان خود را تلف نکنید .امروز فقط عامل پیوند است





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن