تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815406019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در حاشيه جلسه هيات دولت؛ رئيس‌جمهور: هديه خبرنگاران داده مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در حاشيه جلسه هيات دولت؛ رئيس‌جمهور: هديه خبرنگاران داده مي شود
رييس جمهوري امروز بعد از جلسه هيات دولت ديرتر از همه وزرا و معاونانش به جمع خبرنگاران آمد و برخلاف هفته هاي قبل، پس از احوال پرسي با خبرنگاران با تبسم خطاب به آنها گفت: امروز به سوالي جواب نمي دهم اما به زودي با اصحاب رسانه در خصوص مسائل داخلي و خارجي گفتگو خواهم كرد.


به گزارش خبرنگار ايرنا، فضاي مصاحبه امروز خبرنگاران با اعضاي دولت، متفاوت از جلسات قبل بود. حضور پر تعداد خبرنگاران رسانه ها و خبرگزاري ها به حدي بود كه اگر خبرنگاري كمي تعلل مي كرد، جايي براي ايستادن در كنار وزير در حال مصاحبه برايش باقي نمي ماند و تنها مي توانست از همكاران خود خواهش كند كه ضبط صوت او را نگهدارند تا صداي وزير ضبط شود.
**نخستين وزيري كه امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد، منوچهر متكي بود كه تا از پله هاي ساختمان پايين آمد در حلقه گسترده خبرنگاران گرفتار شد. وزير خارجه در اين هنگام گفت كه فعلا نشست هيات دولت ادامه دارد و مصاحبه بعد از پايان جلسه دولت برگزار مي شود اما خبرنگاران قانع نشدند و اين سخن متكي را نشنيده گرفتند و با پرسيدن سوالات مكرر، وزير را مجبور كردند، بيش از 20 دقيقه به سوالات آنها جواب دهد.
**دكتر احمدي نژاد پس از حضور در جمع خبرنگاران، مشغول احوال پرسي با آنان شد اما هر خبرنگاري براي پرسيدن سوال از همكارانش سبقت مي گرفت. نخستين سوال از رييس جمهوري پرسيده شد و احمدي نژاد با خنده گفت: امروز به هيچ سوالي جواب نمي دهم و اصلا بناي مصاحبه ندارم. وي به روز و زمان ديگري اين مصاحبه را موكول كرد اما خبرنگاران كه همواره شاهد اخلاق خوش رييس جمهوري هستند باز هم به پرسيدن سوال از رييس جمهوري ادامه دادند.
** در اين ميان خبرنگار ايرنا از رييس جمهوري در خصوص انتقاد برخي نمايندگان و رسانه هاي منتقد از عدم اجراي قانون مديريت خدمات كشوري سوال كرد كه آقاي احمدي نژاد با تبسم خطاب به خبرنگار ايرنا، گفت: به سوال شما هم جواب نمي دهيم حتي اگر ايرنا خبرگزاري رسمي باشد.
**در اين ميان چند تن از خبرنگاران از فرصت استفاده كرده و نامه هاي خود را به رييس جمهوري دادند. آقاي احمدي نژاد هم با خنده گفت: امروز روز ملاقات عمومي است و نامه هاي شما را تحويل مي گيرم.
**خبرنگار ديگري از رييس جمهوري درباره هديه رييس جمهوري به خبرنگاران سوال كرد كه وي در جواب گفت: اين كار انجام مي شود و در حال جمع آوري آمار آنها هستيم .
**خبرنگاري از رييس جمهوري پرسيد: "شما در ماه مبارك رمضان با اقشار مختلف مراسم افطار برگزار كرديد، با خبرنگاران چه طور؟" كه رييس جمهوري هم در جواب گفت: پيشنهاد خوبي است.
**خبرنگاري ديگري گفت: شما مدتي است كه با خبرنگاران مصاحبه نكرده ايد و دل ما تنگ شده، احمدي نژاد هم در جواب گفت: به زودي و قبل از سفر به نيويورك با شما مصاحبه مي كنم و بعد از سفر هم خبرهاي خوبي براي شما دارم.
**بازهم خبرنگار ايرنا با طرح سوالي از رييس جمهوري خطاب به او گفت، مدت سه سال است كه خبرنگاران در تمامي سفرهاي داخلي و خارجي شما را همراهي مي كنند، آيا از فعاليت ها و عملكرد آنها رضايت داريد، رييس جمهوري هم پاسخ داد، خبرنگاران كارشان عالي است .
**احمدي نژاد در پايان خطاب به خبرنگاران گفت: به عنوان برادر شما دو سه نكته را به شما عرض مي كنم، برخي فكر مي كنند كه رحمت خدا فقط مختص افراد خاص است، در صورتي كه رحمت الهي عام است و هه افراد بشر مي توانند از اين رحمت بهره مند شوند. حتي مستكبران و ظالمان عالم هم اگر توبه و خودشان را اصلاح كنند، مي توانند از اين رحمت برخوردار شوند. وي همچنين با اشاره به نزديكي شب هاي قدر گفت: اين شب ها يك فرصت الهي در اختيار تمام انسان ها است كه از آن استفاده كنند.
**در پايان برخي خبرنگاران با قرار گرفتن دركنار رييس جمهوري با او عكس يادگاري گرفتند.
سيام/ 1908
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن