تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815472457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث‌
تاكيد بر به كارگيري راننده كمكي ‌در اتوبوسها

رئيس پليس راه استان تهران با تاكيد بر به كارگيري رانندگان كمكي در اتوبوس‌هاي مسافربري گفت: اين اقدام مي‌تواند خطرات ناشي از خستگي و خواب‌آلودگي رانندگان را به حداقل كاهش دهد.‌

سرهنگ احمد نجفي با اشاره به سقوط يك دستگاه اتوبوس به رودخانه كرج كه به مرگ 13 نفر و مجروح شدن 15 نفر منجر شد، افزود: بررسي دقيق رهياب ماهواره‌اي اين اتوبوس نشان مي‌دهد كه راننده در طول سفر از خرم‌آباد تا كرج همه ضوابط را رعايت كرده و فقط خستگي و خواب‌آلودگي او منجر به اين حادثه شده است.‌وي تصريح كرد: شركت‌هاي حمل و نقل عمومي بايد رانندگاني را انتخاب كنند كه از لحاظ جسمي توانايي رانندگي در طول مسيرهاي طولاني را داشته باشند.وي اضافه كرد: طبق قانون هر راننده بيش از 8 ساعت در روز نبايد رانندگي كند اما وجود كمك راننده سبب مي‌شود كه هريك از آنان بعد از دو تا سه ساعت رانندگي به استراحت بپردازند و خطرهاي ناشي از تصادف رانندگي كاهش يابد.

3 زمين لرزه خفيف در شمال و جنوب كشور‌

سه زمين لرزه خفيف در شبانه روز گذشته قسمت هايي از كشورمان را لرزاند. اولين زلزله كه به بزرگي 2/4 درجه ريشتر شنبه شب حوالي بره سر در استان گيلان را لرزاند.

به گزارش شبكه‌هاي لرزه‌نگاري وابسته به مركز لرزه‌نگاري كشوري موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران اين زمين لرزه ساعت 23 و 54 دقيقه و 13 ثانيه به وقوع پيوست.

همچنين زمين لرزه‌اي به بزرگي 3 درجه ريشتر، عصر ديروز، حوالي درياچه مهارلو در استان فارس را لرزاند.‌

زمين لرزه‌ديگر به بزرگي 5/3 درجه ريشتر حوالي بندر خمير در استان هرمزگان را تكان داد.‌

سقوط بوئينگ مسافربري در روسيه

روسيه: راديو روسيه امروز از سقوط يك فروند هواپيماي مسافربري بوئينگ با 88 سرنشين در منطقه سيبري خبرداد.

به گزارش خبرگزاري رويترز از مسكو، راديو روسيه به نقل از وزارت حوادث اضطراري روسيه اعلام كرد: اين هواپيما كه از مسكو به پرواز درآمده بود، قبل از فرود نزديك شهرك پرم سقوط كرد و گمان مي‌رود همه هشتاد و هفت مسافر و خدمه آن كشته شده باشند.

به گفته اين منبع اين حادثه در منطقه‌اي غيرمسكوني روي داد و تاكنون از آسيب ديدن كسي روي زمين در اين حادثه گزارشي منتشر نشده است. ‌

سقوط اتوبوس به دره در چين 51 قرباني گرفت‌

چين: در پي انحراف يك دستگاه اتوبوس از جاده‌اي كوهستاني و سقوط آن به دره‌اي به عمق يكصد متر در جنوب غربي چين51 نفر جان باختند.

به گزارش آسوشيتدپرس از پكن، يكي از خبرگزاري‌هاي دولتي چين اعلام كرد: اين سانحه رانندگي در منطقه نانجيانگ استان سيچوان اين كشور روي داد.

برخورد دو قطار در لس‌آنجلس ناشي از خطاي انساني بود

آمريكا: مسئولان آمريكايي اعلام كردند: برخورد رو در روي يك قطار باربري با قطار مسافربري در نزديكي لس‌آنجلس كه 24كشته برجا گذاشت به علت توقف نكردن يكي از قطارها هنگام مشاهده چراغ قرمز بوده است. ‌

دنيس تريل سخنگوي خطوط قطار به خبرنگاران گفت: در شرايط كنوني بايد اذعان كنيم كه اشتباه يكي از مهندسان شركت مترولينك عامل اين حادثه بوده است. در اين حادثه همچنين يكصد و سي و پنج نفر زخمي شدند.

كشف يكصد كيلوگرم كوكائين در انگليس

انگليس: پليس انگليس مقدار زيادي ماده مخدر كوكائين را در يك قايق تفريحي نزديك سواحل اين كشور كشف كرد.

به گزارش خبرگزاري آلمان از لندن، وزن كوكائين كشف شده حدود يكصد كيلوگرم است كه قيمت آن در بازار اروپا به 10 ميليون دلار مي‌رسد. پليس انگليس اين قايق را نزديك سواحل منطقه كورنوول متوقف كرد.

كشف استخوان شتر با قدمت يك ميليون سال

سوريه: گروهي از باستان‌شناسان يك قطعه استخوان شتر را كه يك ميليون سال قدمت دارد، در سوريه كشف كردند.

به گزارش آسوشيتدپرس از دمشق، سرپرست سوري اين گروه باستان شناسي متشكل از كارشناسان سوري و سوئيسي گفت: اين استخوان آرواره ماه گذشته نزديك روستاي در منطقه پالميرا حدود 250 كيلومتري شمال شرق دمشق پيدا شد.

برخورد قايق با پايه پل در رودخانه سن

فرانسه: پليس فرانسه اعلام كرد: يك قايق تفريحي با 12 سرنشين براثر برخورد با يكي از پايه‌هاي پل رود سن در مركز پاريس غرق شد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه علت برخورد اين قايق با پايه پل هنوز معلوم نشده است.

اين منبع همچنين گفت: حال دو تن از سرنشينان قايق يك مرد حدود چهل ساله و پسر شش ساله وي وخيم است.




 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن